aattelin hommata keräilijän luvan onko noita deaktivoituja konepistooleja enää mitää mahdollisuutta saada toimintaa
Onko mitää mahdollisuutta
7
1691
Vastaukset
- Gelat. Gerhardt.
Saatko poju ruunan toimimaan, kysyn vaan.
- Metallimies
Näytä mulle se metalliverstas, jossa valmistetaan eläviä hevosia, niin näytän miten se "ruuna" saadaan toimimaan. Kaikenlaisia kommentteja sitä näkee!
- LaMag
Voihan sen aseen tehdä kokonaankin uudelleen....
Jos kuitenkin hommaat deaktivoidun aseen ja laitat sen toimintakuntoon sekä kyseessä nyt sattuu olemaan vaikkapa joku sarjatuliase niin kannattaa katsoa missä ampuu...voi olla että et ehdollisella selviä vielä jos keräilijän luvan olet sattunut saamaan.- koht inttiin
Kai nyt konaril ampuu saa jos on vaikka lupa siihen.
Eihän sitä voi kiältää. Mäkin hankin konarin intin jälkeen. Yks naapuri on poliisi ja se hoitaa mulle luvat kondikseen. - idiootit
koht inttiin kirjoitti:
Kai nyt konaril ampuu saa jos on vaikka lupa siihen.
Eihän sitä voi kiältää. Mäkin hankin konarin intin jälkeen. Yks naapuri on poliisi ja se hoitaa mulle luvat kondikseen.Kyllä tuo paskanjauhanta ja höpötys riittää jo. Menkää kasvamaan muutamaksi vuodeksi ja kirjoitelkaa sitten jos vaikka olisi kykyä ja järkeä edes vähän kertynyt.
- G.G.W.
idiootit kirjoitti:
Kyllä tuo paskanjauhanta ja höpötys riittää jo. Menkää kasvamaan muutamaksi vuodeksi ja kirjoitelkaa sitten jos vaikka olisi kykyä ja järkeä edes vähän kertynyt.
Taas aika metka nimi. Ei nimi miestä pahenna. Tässä tapauksessa mies pahensi nimensä. Hän käytti ilkeää ilmaisua kuvatessaan toisten keskustelua.
- Metallimies
Kerro, että ostit aseen tuntemattomalta somalilta ennen heinäkuuta 1998. Tällöin sovelletaan ns. lievemmän lain periaatetta ja selviät sakoilla.
Poista aseestasi myös numerot, esim. poraamalla parin millin syvyyteen ja täytä hitsaamalla, hio ja sinistä.Lukon voi korjata hitsaamalla ja sorvaamalla lukko alkuperäiseen muotoonsa. Samoin patruunapesässä olevat tapinreiät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783