Onko mitää mahdollisuutta

keräälijä

aattelin hommata keräilijän luvan onko noita deaktivoituja konepistooleja enää mitää mahdollisuutta saada toimintaa

7

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gelat. Gerhardt.

Saatko poju ruunan toimimaan, kysyn vaan.

• Metallimies

Näytä mulle se metalliverstas, jossa valmistetaan eläviä hevosia, niin näytän miten se "ruuna" saadaan toimimaan. Kaikenlaisia kommentteja sitä näkee!

• LaMag

Voihan sen aseen tehdä kokonaankin uudelleen....

Jos kuitenkin hommaat deaktivoidun aseen ja laitat sen toimintakuntoon sekä kyseessä nyt sattuu olemaan vaikkapa joku sarjatuliase niin kannattaa katsoa missä ampuu...voi olla että et ehdollisella selviä vielä jos keräilijän luvan olet sattunut saamaan.

• koht inttiin

Kai nyt konaril ampuu saa jos on vaikka lupa siihen.
        Eihän sitä voi kiältää. Mäkin hankin konarin intin jälkeen. Yks naapuri on poliisi ja se hoitaa mulle luvat kondikseen.

• idiootit
        koht inttiin kirjoitti:

Kai nyt konaril ampuu saa jos on vaikka lupa siihen.
        Eihän sitä voi kiältää. Mäkin hankin konarin intin jälkeen. Yks naapuri on poliisi ja se hoitaa mulle luvat kondikseen.

Kyllä tuo paskanjauhanta ja höpötys riittää jo. Menkää kasvamaan muutamaksi vuodeksi ja kirjoitelkaa sitten jos vaikka olisi kykyä ja järkeä edes vähän kertynyt.

• G.G.W.
        idiootit kirjoitti:

Kyllä tuo paskanjauhanta ja höpötys riittää jo. Menkää kasvamaan muutamaksi vuodeksi ja kirjoitelkaa sitten jos vaikka olisi kykyä ja järkeä edes vähän kertynyt.

Taas aika metka nimi. Ei nimi miestä pahenna. Tässä tapauksessa mies pahensi nimensä. Hän käytti ilkeää ilmaisua kuvatessaan toisten keskustelua.

• Metallimies

Kerro, että ostit aseen tuntemattomalta somalilta ennen heinäkuuta 1998. Tällöin sovelletaan ns. lievemmän lain periaatetta ja selviät sakoilla.
        Poista aseestasi myös numerot, esim. poraamalla parin millin syvyyteen ja täytä hitsaamalla, hio ja sinistä.Lukon voi korjata hitsaamalla ja sorvaamalla lukko alkuperäiseen muotoonsa. Samoin patruunapesässä olevat tapinreiät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8176
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3792
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2551
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2185
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1980
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe