Onko mitää mahdollisuutta

keräälijä

aattelin hommata keräilijän luvan onko noita deaktivoituja konepistooleja enää mitää mahdollisuutta saada toimintaa

7

1728

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gelat. Gerhardt.

Saatko poju ruunan toimimaan, kysyn vaan.

• Metallimies

Näytä mulle se metalliverstas, jossa valmistetaan eläviä hevosia, niin näytän miten se "ruuna" saadaan toimimaan. Kaikenlaisia kommentteja sitä näkee!

• LaMag

Voihan sen aseen tehdä kokonaankin uudelleen....

Jos kuitenkin hommaat deaktivoidun aseen ja laitat sen toimintakuntoon sekä kyseessä nyt sattuu olemaan vaikkapa joku sarjatuliase niin kannattaa katsoa missä ampuu...voi olla että et ehdollisella selviä vielä jos keräilijän luvan olet sattunut saamaan.

• koht inttiin

Kai nyt konaril ampuu saa jos on vaikka lupa siihen.
        Eihän sitä voi kiältää. Mäkin hankin konarin intin jälkeen. Yks naapuri on poliisi ja se hoitaa mulle luvat kondikseen.

• idiootit
        koht inttiin kirjoitti:

Kai nyt konaril ampuu saa jos on vaikka lupa siihen.
        Eihän sitä voi kiältää. Mäkin hankin konarin intin jälkeen. Yks naapuri on poliisi ja se hoitaa mulle luvat kondikseen.

Kyllä tuo paskanjauhanta ja höpötys riittää jo. Menkää kasvamaan muutamaksi vuodeksi ja kirjoitelkaa sitten jos vaikka olisi kykyä ja järkeä edes vähän kertynyt.

• G.G.W.
        idiootit kirjoitti:

Kyllä tuo paskanjauhanta ja höpötys riittää jo. Menkää kasvamaan muutamaksi vuodeksi ja kirjoitelkaa sitten jos vaikka olisi kykyä ja järkeä edes vähän kertynyt.

Taas aika metka nimi. Ei nimi miestä pahenna. Tässä tapauksessa mies pahensi nimensä. Hän käytti ilkeää ilmaisua kuvatessaan toisten keskustelua.

• Metallimies

Kerro, että ostit aseen tuntemattomalta somalilta ennen heinäkuuta 1998. Tällöin sovelletaan ns. lievemmän lain periaatetta ja selviät sakoilla.
        Poista aseestasi myös numerot, esim. poraamalla parin millin syvyyteen ja täytä hitsaamalla, hio ja sinistä.Lukon voi korjata hitsaamalla ja sorvaamalla lukko alkuperäiseen muotoonsa. Samoin patruunapesässä olevat tapinreiät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe