Onko kenelläkään tietoa miten tuppeensahattu koivu tulisi käsitellä jos haluaa jättää kaarnan/tuohen siihen? Eli siis sen koivun oman pinnan.
Olen kuullut, että jos tuohta ei poista niin siihen tulee matoja tms. Voiko sitä käsitellä jotenkin jotta ikäviltä asukeilta vältyttäisiin?
Tuppeensahattu koivu
Tuppikoivu
3
2066
Vastaukset
- ne ole
madot syöneet tuohivirsuja/konttejakaan, jos se tulee kuivaan paikkaan? itse epäilen sen karpun pysymistä kiinni, kun puu kuivuu...
- suu tuohesta
Ei siihen mitään matoja sisällä tule. Voipi olla, että lähtee irtoilemaan, mutta voihan niitä liimailla takaisin esim boordiliimalla. Just eilen luin Amerikkalaista lehteä nimeltä Fine Woodworking - siinä oli joku puuseppä tehnyt tilanjakajasermin, jossa oli ikäänkuin viilupintana käytetty tuohta. Oli aika hienon näköinen. Ja eikun kokeilemaan.
- on ziiz
sama ajatus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968