Olemme

miettimässä

venettä sisävesille. Tarjontaa on valtavasti ja olemme ihan pyörällä päästämme. Haluaisimme liikkua pieniä matkoja vieraidemme kanssa. Ottaa aurinkoa ja ehkä vähän virvelöidäkin. Sateen sattuessa suoja olisi tarpeen. Itse unelmoisin pienistä yöpymisistäkin veneessä, mutta auringon otto ja seilailu olisivat päätarkoituksia. Mikä vene olisi järkevin valinta? Olemme noviiseja, joten mitään kokemusta veneilystä ei ole.

7

1592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rovi1

      Sepä on paljon kiinni käytettävästä rahasta.Meillä on vastaavassa tarkoituksessa 10m teräsvene täyskatettu kansilla auringonotto tilaa.
      On keittomahdollisuudet ja yöpyminen onnistuu vaikka olisi vähän viileämpikin yö.
      Mitä isompi niin sitä vakaampi, ei kallistele laidoille mentäessä.

    • Homer S

      Tämä sopisi hienosti noihin kriteereihisi
      http://www.apreamare.it/modellieu.php?id=12
      varsinkin kun hinta ei näyttänyt olevan niiden joukossa. Pelkään kuitenkin että päädyt Bella700:aan tai kuidutettuun fiskariin filmivanerisella ajohytillä.

      • suippoperäinen

        Kaikki epäkäytännölliset ja vaaralliset saa kannatusta.
        Etsi tasaperäinen, jossa on avotila takana
        alhaalla ja uima- ja aurinkotaso vesirajassa.


      • ihmettelijä5,6
        suippoperäinen kirjoitti:

        Kaikki epäkäytännölliset ja vaaralliset saa kannatusta.
        Etsi tasaperäinen, jossa on avotila takana
        alhaalla ja uima- ja aurinkotaso vesirajassa.

        Suomessa paljon käytetyt takahytilliset veneet ovat tosi ikäviä uimarin kannalta. Joutuu vedestä noustessaan nousemaan suoraan toiseen kerrokseen.

        No, jostakin on tingittävä kun vene on vain 7m pitkä.


    • päin

      suomea lienet,tampereella on ainakin merimarina
      joka tuo maahan norjalaisia marex veneitä,eivät kyllä ole halvimmasta päästä mutta nuo kriteerit
      ainakin täyttää.

    • Tässäpä mun ehotus

      Hommaa Norppa 9TK tai 10TK
      Itte hommasin 9TK:n ja oon kyllä ollu tyytyväinen.
      Paitti jos paalua on rutkasti niin Pikmeerkruiser olis kans ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe