Jihaa, nyt on auringonkukan alut noin 10 cm korkeat. Osaisiko joku kertoa minulle että pitääkö niille tehdä jotain muutakin kuin kastella, ovat viellä niin hentosia että meinaavat laittaa maate,,,tuenko niitä vai alkavatko " jöpöttämään" sitten kun kasvavat enemmän =)
Auringonkukan taimet
3
827
Vastaukset
- otto-tyttö
tarvi mun mielestä kouli kanssa että siitä saa tukevamman,mulla on kanssa sama ropleema.Laitan ne istuttaen uudestaan purkkiin ja nyt sitten syvemmälle,ei niistä tuu kun hojoo jos niitä ei kouli,eli esi kasvata,luulen että muutaman kerran tarvii vaihtaa isompaan purkkiin ja multaa.
Ainakin itse meinaan niin tehdä.
Onnea taimin kasvatukseesn:) - taavi
tosiaan koulia pitää jos et ole jo, ulkona kannattaa käyttää päivisin niin karaistuvat ja saavat enemmän valoakin niin eivät ole niin hentoisia, ei ihan paahtavaan auringonpaisteeseen aluksi.
- irmeliina
Itse suosin matalaa auringonkukkaa. Kylvän vain yhden siemenen/taimiruukku jossa taimi sitten saa kasvaa istutukseen asti. Onnistuvat aina ja ovat jämäköitä varreltaan. Isoa auringonkukkaa en ole koskaan esikasvattanut, kylvän niiden siemeniä aina suoraan maahan joskus touko-kesäkuun vaihteessa ja ehtivät kukkia vielä kesän aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747