Jihaa, nyt on auringonkukan alut noin 10 cm korkeat. Osaisiko joku kertoa minulle että pitääkö niille tehdä jotain muutakin kuin kastella, ovat viellä niin hentosia että meinaavat laittaa maate,,,tuenko niitä vai alkavatko " jöpöttämään" sitten kun kasvavat enemmän =)
Auringonkukan taimet
3
868
Vastaukset
- otto-tyttö
tarvi mun mielestä kouli kanssa että siitä saa tukevamman,mulla on kanssa sama ropleema.Laitan ne istuttaen uudestaan purkkiin ja nyt sitten syvemmälle,ei niistä tuu kun hojoo jos niitä ei kouli,eli esi kasvata,luulen että muutaman kerran tarvii vaihtaa isompaan purkkiin ja multaa.
Ainakin itse meinaan niin tehdä.
Onnea taimin kasvatukseesn:) - taavi
tosiaan koulia pitää jos et ole jo, ulkona kannattaa käyttää päivisin niin karaistuvat ja saavat enemmän valoakin niin eivät ole niin hentoisia, ei ihan paahtavaan auringonpaisteeseen aluksi.
- irmeliina
Itse suosin matalaa auringonkukkaa. Kylvän vain yhden siemenen/taimiruukku jossa taimi sitten saa kasvaa istutukseen asti. Onnistuvat aina ja ovat jämäköitä varreltaan. Isoa auringonkukkaa en ole koskaan esikasvattanut, kylvän niiden siemeniä aina suoraan maahan joskus touko-kesäkuun vaihteessa ja ehtivät kukkia vielä kesän aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785