Hei,
Onko tietoa, mistä kannattaisi kysellä artistien Tanja Manner, Tanja Anneli ja Eija Kourimo tuotantoa?
Varsinkin Tanja Annelin Älä soita-kappale olisi hakusessa.Osaisiko joku auttaa?
Mistä voisi kysellä levyjä?
3
462
Vastaukset
- näin kerran kirpparilla
..taitaa levy kai olla vieläkin siellä...luulisin....mut en oo varma...Kirppareilta saattaa löytää vanhoja cd levyjä....ite oon ettinyt tarja ylitalon levyjä mut niit ei oo tullut vastaan yhtään...
- kun en tunne
kappaletta!
Netti huutokaupassa saattaa olla,
www.huuto.net
siellä klikkaa haku ja käynnissä olevat huudot tai, jos ei löydy niin suljetut huudoissa saattaa olla. Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan myyjään, vaikka kohde olisikin suljettu, jos ei ole ollut yhtään huutoa kyseiselle levylle levy saattaa olla vielä myymättä.
Eija Kourimo on levyttänyt tuon -älä soita kappaleen, se kappale ainakin näyttää olevan tuolla huutonetissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.304602- 343346
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833144- 102208
- 271760
- 1601751
- 121748
- 1011267
- 1371097
Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa
Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.14954