Se on vuosikymmeniä vanha jenkka-sävelmä, jonka muistaakseni Tapio Rautavaara on esittänyt aikoinaan. Sen sanat meni jotenkin näin:
Ja eikä ne jouda ne kilikili kellot tallini oven naulaan, vaan ne on...orhini kaulaan, ...
...sulla oli halu halata ja mulla oli siihen taito.
Varttuneempi väki saattaa muistaa.
Mikähän kappale?
7
1495
Vastaukset
- ...Talikkalan
Talvella Talikkalan markkinoilla ja kesällä Tampereella. Heilini soitteli saksanpolkkaa elämäni kanteleella! Olisko nimi Talikkalan markkinoilla
- iihop
Talikkalan markkinoilla on kyllä jenkka ja vanha sellainen, mutta minusta siinä ei ole noita sanoja.
Voipi tosin olla, että on kyseinen kappale, kun en tunne kummankaan koko sanoja. Tietääkö muut? - sittenkin...
iihop kirjoitti:
Talikkalan markkinoilla on kyllä jenkka ja vanha sellainen, mutta minusta siinä ei ole noita sanoja.
Voipi tosin olla, että on kyseinen kappale, kun en tunne kummankaan koko sanoja. Tietääkö muut?Ennen se ......lämpöinen kuin maito, sull´ oli halu halata ja mulla oli siihen taito! Edelleen samasta kappaleesta
- iihop
sittenkin... kirjoitti:
Ennen se ......lämpöinen kuin maito, sull´ oli halu halata ja mulla oli siihen taito! Edelleen samasta kappaleesta
Tuo mainitsemasi kertosäe on tosiaan kappaleesta Talikkalan markkinoilla. Ehkä mainitsemani tekstin alkuosakin on samasta kappaleesta, olisiko lisätty Rautavaaran esitykseen, jotta saadaan kappaleelle enemmän pituutta? Netistä löytyneistä ko. kappaleen sanoissa ei peräänkuuluttamaani tekstin alkuosaa ollut.
- kappaleessa
iihop kirjoitti:
Tuo mainitsemasi kertosäe on tosiaan kappaleesta Talikkalan markkinoilla. Ehkä mainitsemani tekstin alkuosakin on samasta kappaleesta, olisiko lisätty Rautavaaran esitykseen, jotta saadaan kappaleelle enemmän pituutta? Netistä löytyneistä ko. kappaleen sanoissa ei peräänkuuluttamaani tekstin alkuosaa ollut.
on ainakin 13 säkeistöä.
- talikkalan
kappaleessa kirjoitti:
on ainakin 13 säkeistöä.
markkinoilla, joo-o se se on
- Anonyymi
Talvella talikkalan markkinoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151