Selittäkää

mulle miks?

Fiat stiloja saa polkuhinnoin.Vuosimallista -02 1.6 100heppasia saa reilusti alle 8000euron,merkkiä ei ole mitään vastaan,varmaan tulee vaimon kauppakassiksi stilo kun on hintaansa nähden upean näköinen.Onko niissä sitten jotain vikaa...

9

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiat on Suomessa aliarvostettu merkki, mikä johtuu historiallisista syistä. Muutama vuosi sitten uskonsa menettänyt Fiat-konsernin johto oli valmis luopumaan koko henkilöautotuotannosta, mutta joutui pitämään sen, kun GM ei käyttänyt aiemmin sovittua osto-oikeuttaan, vaan mieluummin maksoi miljoonakorvauksen sopimuksen purkamisesta. Nykyinen johto on vahvasti sitoutunut henkilöautotuotantoon. Tulokset näkyvät Euroopan myynnin valtavana kasvuna.

      Vähitellen Fiatin arvostus nousee Suomessakin, kun ihmiset huomaavat, että Kimi Räikkösenkin auton keulassa lukee "FIAT" eikä hän häpeä sillä ajaa.

    • RTT

      sitä perustella.siihen on vain ja ainostaan 4.syytä.
      1.F 2.I 3.A 4.T.. ei mitenkään pahalla, mutta näin se menee.

    • siksi

      Stilossa pikkuvikoja ihan tarpeeksi. Puolat menee, jouset katkeilee, ajovalopolttimoiden vaihto itse lähes mahdotonta...siis sellasta ihan riittämiin. Mulla on nyt ensimmäinen ja viimeinen Stilo. Etsi ihmeessä eukollesi kunnon auto.

      • yllättynyt

        Kokemusta kahdest Stilosta neljän vuoden ajalta. 80. ja 95 multiwagon. Täysin viatomia autoja. Kumpaisellakin lähdetään joka arkiaamu. Ei ole tullut yhtään ylimääräistä käyntiä korjaamolle. Todella toimivia arkiautoja. Vaihto on ajankohtainen tänä vuonna, jos mitään odottamatonta ei seuraa, niin seuraavat autot ovat myös Fiattia


      • ..........

        mulla on ollut 3 fiattia 2puntoa 80exl 2000 mallista sekä nykyinen brava 2001,nolemmilla puntoilla ajettu vaihtoon mennessä n140000km ilman mitään vikoja,nykyisellä bravalla ajettu 110000km normaali öljyn vaihtojen lisäksi vain etujarrupalat on vaihdettu joten kyllä mä olen ainakin ollut tyytyväinen joten myös seuraava auto on ilmeisesti fiat.


      • .......... kirjoitti:

        mulla on ollut 3 fiattia 2puntoa 80exl 2000 mallista sekä nykyinen brava 2001,nolemmilla puntoilla ajettu vaihtoon mennessä n140000km ilman mitään vikoja,nykyisellä bravalla ajettu 110000km normaali öljyn vaihtojen lisäksi vain etujarrupalat on vaihdettu joten kyllä mä olen ainakin ollut tyytyväinen joten myös seuraava auto on ilmeisesti fiat.

        on 02 stilo ollu noin 3 vuotta. Pienii vikoja mut ei sellaisii mitä ei itse pystys korjailee. teltan varaosa hinnat on kyl per...t.


      • TiPo

        merkit sekaisin???
        Kuvauksesi sopii kaikkiin "uusiin" autoihin... Olet siis onneton (kertomasi mukaan) kahden auton "omistaja", ja on sääli tuottaa Sinulle pettymys...
        viattomia autoja, joissa esim. sähköt, ruostesuojaukset ja muut osa-alueet olisivat kunnossa ei saa isollakaan rahalla (kyse on siis uusista autoista)...
        ja ne autot mitkä komeilevat luotettavuustilastojen kärjessä, ovat myös "valitettavasti" herkkiä ruostumaan...
        valintoja täytyy tehdä näköjään em. väliltä

        onnea siis valinnoillesi (sitä nimittäin tarvitset)

        ...menossa mukana jo toinen "viaton" Stilo...


      • Italian autoilia...
        nupi kirjoitti:

        on 02 stilo ollu noin 3 vuotta. Pienii vikoja mut ei sellaisii mitä ei itse pystys korjailee. teltan varaosa hinnat on kyl per...t.

        Sun on ihan turha tulla tälläseltä foorumilta kyseleen yhtäänmitään. Täällä näitä paskanpuhujia riittää. Mitä tuohon hintaan tulee, samaanhintaan saa jo esim. Ford Mondeoita. Tosin Mondeon lähtöhinta on ollut kovempi... On tosi, ettei Stilo ole ollut myynnillisesti sitä, mitä tehdas ja maahantuoja odotti. Mutta silti aivan toimiva auto, ja kiva ajaa. Suomessa on vaan paljon pienimoottorisia versioita. Eli jos ostat Stilon, osta suoraan suuremmalla moottorilla. Ei pidä tuon kokoluokan autossa enään olla 1.2 moottoria. Siihen Mondeoon verrattuna muuten vielä se, että Fiatti tuskin on ruostunut...


      • ---Mondeot---
        Italian autoilia... kirjoitti:

        Sun on ihan turha tulla tälläseltä foorumilta kyseleen yhtäänmitään. Täällä näitä paskanpuhujia riittää. Mitä tuohon hintaan tulee, samaanhintaan saa jo esim. Ford Mondeoita. Tosin Mondeon lähtöhinta on ollut kovempi... On tosi, ettei Stilo ole ollut myynnillisesti sitä, mitä tehdas ja maahantuoja odotti. Mutta silti aivan toimiva auto, ja kiva ajaa. Suomessa on vaan paljon pienimoottorisia versioita. Eli jos ostat Stilon, osta suoraan suuremmalla moottorilla. Ei pidä tuon kokoluokan autossa enään olla 1.2 moottoria. Siihen Mondeoon verrattuna muuten vielä se, että Fiatti tuskin on ruostunut...

        --ruostuu pohjastaan jos ei muualtakin äkkiä pilalle. Fiiatit taas ei. Siihen nähden voi vaihdattaa muutaman polttimon vaikka ulkopuolisellakin. Aliarvostus on fiksun ostajan etu!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe