lähestyvät taas. Viettäkää ansaittu ja taisteltu vapaa-päivä hyvin.
Työväen
5
445
Vastaukset
- parempikin
Opiskelijoitten juhla nykyään.... joten hajoa siihen!
- parhainkin
Kohta varmaan itsenäisyyspäiväkin on opiskelijoiden juhla jos siihen riittää että vedetään idioottimaiset haalarit päälle..¨
Paljon on sullakin vielä opittavaa elämän koulussa.. - alun
parhainkin kirjoitti:
Kohta varmaan itsenäisyyspäiväkin on opiskelijoiden juhla jos siihen riittää että vedetään idioottimaiset haalarit päälle..¨
Paljon on sullakin vielä opittavaa elämän koulussa..juhla,jonka jotkut ihme punaset yrittää omia omaks juhlaks.
- mennyt
Ei vapusta ole mihinkään. Ihmiset kulkee työhaalarit päällä ja luulevat olevansa fiksuja.
Kummaksi on touhu mennyt. Vappuhan on oikeasti vaan yhden päivän ja se on 1.5. Kummallista vappuilua jo edellisenäkin päivänä. Pitää olla pellit kiinni sun muuta tekoiloisuutta ylläpitää.
Ja saatanallinen meteli. - väärin
Siis, vapun aatto on erityisesti opiskelijoiden juhla ja se kesäpipon esiin kaivamisen juhla. (Lilla wappen taas on 30.9. jolloin yo-lakki käännetään nurin päin ja pistetään takas kaappiin eikä sitä juuri käytetä väliaikana, eli talvella, ilman yo-kunnan erityistä lupaa.)
Vapun päivä on työn päivä eli työväen päivä. Ja sitä se on muissakin maissa kuin Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013