saunassa äiti aina pesee minun hiukseni ja sitten se aina katsoo ja tarkastaa, olenko pessyt kikkelin esinahan alla olevan alueen. Se on minusta nykyään melkoisen noloa, sillä olen jo 18v. ja osaan kyllä nuo asiat tehdä itsekin, mutta kun meillä on vain yksi saunavuoro. Pitäisikö minun jättää se sauna väliin ja tyytyä pelkkään kotisuihkuun. Miten teillä muilla on, kuinka kauan käytte vanhempienne kanssa saunassa ? Sekin tuntuu välillä aika nololta, kun mutsi pesee omaa pimppaa, niin se työntää koko sormen sinne sisään, niin että lotina vaan käy...ja se tekee sen aina seisaaltaan...alkaa välillä tuntua aika vaikealta..
saunassa äiti...
65
18896
Vastaukset
- on kyllä
palstan paras!
- deniceo
Puhu äidillesi asiasta. kerro hänelle, että sinua häiritsee kun hän katsoo ja ehdota vaikka, että sinä menet suihkuhuoneeseen ensin ja äitisi vasta perässä kun olet jo pukuhuoneessa. Kyllä äitisi ymmärtää.
- nolottaa
sanonut, että ei tarvitse koskea ja venyttää sitä esinahkaa, että kyllä kaikki on okei, mutta kun se aina sanoo, että asia täytyy varmistaa. Ei me oikein ehditä saunassa vuorotella, kun meillä on vain yksi vuoro ja sekin tahtoo olla liian lyhyt.
- normaalia
että, äiti koskee jo 18 v:n pojan sukupuolielimeen missään tarkoituksessa. Seuraavan kerran kun hän sitä yrittää, iske kynsille ja sano, että näpit irti.Älä suostu käymään enää samassa saunavuorossa äitisi kanssa.
Tuollainen ei kuulu sukupuolikypsän pojan ja äidin suhteeseen. Ota irtiotto ja heti! Etkö itse ymmärrä näitä asioita?- nolottaa
heittää minut ulos pellolle. Se on usein sanonut, että perheissä pitää löytyä ja olla yhteinen sopu. Minä olen kyllä sillä tavalla tottunut tarkistukseen, että ei minulla onneksi mikään elin ala reagoimaan siitä kosketuksesta. Faija muutti 15v. sitten pois ja jäi sille tielleen joten kaikki miehiset ratkaisut minun pitäisi tehdä itse...siinä on sellainen pieni vaikeus, että koska mikin juttu pitäisi lopettaa, jos sitä on koko elämänsä ajan tehty...kyllä sekin joskus pikkuisen hämmentää, kun mutsi kävelee aamu- ja iltapesuille rinnat paljaina....se irtiotto ei ole niin helppo asia, kun en tiedä miten minun sitten käy..
- joku
nolottaa kirjoitti:
heittää minut ulos pellolle. Se on usein sanonut, että perheissä pitää löytyä ja olla yhteinen sopu. Minä olen kyllä sillä tavalla tottunut tarkistukseen, että ei minulla onneksi mikään elin ala reagoimaan siitä kosketuksesta. Faija muutti 15v. sitten pois ja jäi sille tielleen joten kaikki miehiset ratkaisut minun pitäisi tehdä itse...siinä on sellainen pieni vaikeus, että koska mikin juttu pitäisi lopettaa, jos sitä on koko elämänsä ajan tehty...kyllä sekin joskus pikkuisen hämmentää, kun mutsi kävelee aamu- ja iltapesuille rinnat paljaina....se irtiotto ei ole niin helppo asia, kun en tiedä miten minun sitten käy..
Ei ole normaalia että äiti koskettelee poikaansa.
Se on sairaus josta voit ilmoittaa ja luultavasti siihen saa myös hoitoa.
Jos muu ei auta niin mene töihin ja muuta pois.
Ja ilmoitus kannattaa tehdä sillä voi myös käydä niin että aäitisi saa joskus toisen pojan ja koskettelee häntä samalla tavalla.
Se on kiusallista varmasti, mutta jos sitä koko ajan tekee niin varmaankin tottuu.
Ei kannata katsoa läpi sormien. - Nimetön
nolottaa kirjoitti:
jos poika ei anna äitinsä koskea omaan sukupuolielimeensä. Nähtävästi olette jotenkin elämän olosuhteista johtuen toisistanne riippuvaisia ja äidillesi olet sen puuttuvan miehen korvike, koska hän jatkuvasti koskettelee penistäsi. Se on sinun ei HÄNEN.
Ehdotan, että käännyt vaikka sosiaaliviraston lastenvalvojan puoleen, vaikka oletkin 18 v. He kyllä saavat tuon loppumaan ja voivat avustaa sinua asunnon saamisessa. Tuossa tulee jo laki puolellesi. Tai sitten vaihtoehtoisesti lääkärin puoleen - jotakin sinun nyt täytyy yksinkertaisesti ITSE tehdä, jotta saat asian loppumaan. Rinnat paljaana nuoren miehen edessä kulkeminenkin on jo kyseenalaista...
Lähde ajoissa kotoa pois, ettei äitisi vielä viekoittele makaamaan kanssaan. Tuo voi vielä johtaa siihen, kun aika kuluu... - ensi kerralla
Nimetön kirjoitti:
jos poika ei anna äitinsä koskea omaan sukupuolielimeensä. Nähtävästi olette jotenkin elämän olosuhteista johtuen toisistanne riippuvaisia ja äidillesi olet sen puuttuvan miehen korvike, koska hän jatkuvasti koskettelee penistäsi. Se on sinun ei HÄNEN.
Ehdotan, että käännyt vaikka sosiaaliviraston lastenvalvojan puoleen, vaikka oletkin 18 v. He kyllä saavat tuon loppumaan ja voivat avustaa sinua asunnon saamisessa. Tuossa tulee jo laki puolellesi. Tai sitten vaihtoehtoisesti lääkärin puoleen - jotakin sinun nyt täytyy yksinkertaisesti ITSE tehdä, jotta saat asian loppumaan. Rinnat paljaana nuoren miehen edessä kulkeminenkin on jo kyseenalaista...
Lähde ajoissa kotoa pois, ettei äitisi vielä viekoittele makaamaan kanssaan. Tuo voi vielä johtaa siihen, kun aika kuluu...Että se ottaa sulta poskeen :D
- nolottaa
Nimetön kirjoitti:
Lähde ajoissa kotoa pois, ettei äitisi vielä viekoittele makaamaan kanssaan. Tuo voi vielä johtaa siihen, kun aika kuluu...olin jonkin aikaa vieraassa hoidossa, mutta muistan hyvin, että mukavaa se ei ollut. Mulla on opinnot kesken, eikä mitään tuloja, enkä oikeastaan edes halua lähteä pois...sellainen oma huone olisi melkoinen ihanne saavutus..mutta meillä on vain kaksio. Mutsi on kyllä monasti kertonut, että sitten kun tytöt alkavat enemmän kiinnostaa ja sitten aikanaan pyrkii jopa ihokosketukseen, niin silloin täytyy olla joka paikasta puhdas....kyllä me nyt maataan molemmat omissa sängyissä..
- nolottaa
Nimetön kirjoitti:
Lähde ajoissa kotoa pois, ettei äitisi vielä viekoittele makaamaan kanssaan. Tuo voi vielä johtaa siihen, kun aika kuluu...niin mahottoman vihainen, kun olen tälläisiä kirjoitellut. Se sanoi, että minä olen sen perseen hedelmä, ja se saa tehdä minulle melkein mitä tahansa...pitää taas jotenkin rauhoitella sitä. Sitten sellainen juttu, että oikeastaan on ihan kiihottavaa nähdä mutsin paljaat rinnat, sellaisia kyllä näkee paljon kuvissa, mutta nämä ovat elävät...ja pitää vähän niinkuin salaa katsoa. En minä voi minnekään pois lähteä, ei mulla ole rahaakaan,,,mitä nyt pikkusen opintotukea.
- frage
kliffaa toi mielikuvitus,on sulla varmaan muutakin vikaa korvienvälissä,en minä ainakiaan kuvittelisi omaa äitiäni tommosiin juttuihin,rentoja runkkuhetkiä sinulle ?????????????
- nolottaa
ikäisenä sinä lopetit yhteisen saunomisen. Onko teillä oma sauna, vai kerrostalo asunto ?...oikeastaan sitä ei saisi runkata, mutta kyllä joskus ei pysty pidättelemään...mutta mutsi usein huomannut, kun on tullut kylppäristä ja naama punoittaa ja hengitys pihisee...
- seuraaja88
Äitiss tarttis oikean miehen jota kosketella,koskettelut jääneet väliin kun on hoitanut kotona yksin vain sinua.
teetkö kesätöitä?Kutsu joku raavas työmies kylään luoksesi panemaan äitiäsi,eiköhän se sillä helpotu.- nolottaa
montaa kertaa kesäisin haravoimassa puistoja ja hautuumaita...mutta ei siellä ole koskaan mitään raavaita työmiehiä ollut...minun ikäisiä ja enimmäkseen tyttöjä. Enpä osaa oikein sanoa, olisiko se kovin mukavaa, jos joku sellainen mies mutsia lääpisi.
- päinvastoin
sama ongelma,minä 36 v lomautettu, äiti 55 v kolarivammanen, meillä on pakko taloudellisista syistä asua samassa taloudessa.Minä joudun huolehtimaan hänen hygienistaan täysin, se minua vaivaa, kun joka päivä pitää pestä hänen SITÄ vaikka kuin kauan.Tyttöystäväni ihmettelee, että miksi minulla aina on valmis seisokki kun tapaamme.
- nolottaa
minun ei ole kyllä koskaan tarvinnut äitiä sen kummemmin kosketella, saunassa pesen selän ja siihen se on jäänyt. Joskus kyllä mietiskelin sitä, että mitä jos minä samalla tavalla tarkistaisin mutsin paikat, mutta onneksi se on jäänyt ajatus asteelle,,,eikä sitä edes voi paljon ajatella, siinä alkaa kummasti jököttää.
- nolottaa
nolottaa kirjoitti:
minun ei ole kyllä koskaan tarvinnut äitiä sen kummemmin kosketella, saunassa pesen selän ja siihen se on jäänyt. Joskus kyllä mietiskelin sitä, että mitä jos minä samalla tavalla tarkistaisin mutsin paikat, mutta onneksi se on jäänyt ajatus asteelle,,,eikä sitä edes voi paljon ajatella, siinä alkaa kummasti jököttää.
..yhden kerran jo monia kuukausia sitten, jäin kerran tuijottamaan mutsin rintoja. Silloin se sanoi, että mitä sinä siinä toljotat, ne ovat vain pelkkää rasvakudosta...ja otti silloin minua kädestä kiinni ja käski koittaa ja sivellä niitä...olihan siinä jotakin hyvälle tuntuvaa, mutta ei nyt kuitenkaan mitenkään ihmeen erikoista....siihen kertaan se on jäänytkin....lehdistä saan kyllä katsoa kuvia edelleen ja on mutsikin niitä joskus katsonut.
- mielen vikainen olet
nolottaa kirjoitti:
Voiko sinun kaltaisia olla !!!! tee palvelus itsellesi ja.........
- lienee
mielen vikainen olet kirjoitti:
Voiko sinun kaltaisia olla !!!! tee palvelus itsellesi ja.........
kaikki hyvin...isä ei raiskaa, eikä äiti kopeloi ??...mutta naitko sisaruksiasi..
- kun että
aika sairasta. noh, elämä on.
- ole vaan
jonkun fantasiaa. Onko edes totta?? Epäilen
- N18...
mutta nauran väkisinkin tälle vedet silmissä!! :'D
Mutta toki JOS tämä on totta niin olet aika hirvittävässä tilanteessa.
Ala seurustelemaan jonkun timmin ja nuoren tytön kanssa ja panette sitten kovaäänisesti ni ei luulis että mutsis kehtais enää kulkea ees tissit paljaana kun on kuitenkin luultavimmin jo aika vanhakin.. Hohhoijaa.. :D
Mutta tee kuitenki jotain!
Itseasiassa mulla on isä joku kattelee aina pitkään ja tuntuu että se koko aika tuijottaa, mutta mun ei kyllä todellakaan tee sitä mieli, kuten sinun.
Yritä vaan osottaa että sua ei vois vähempää kiinnostaa ja jos se käy vielä suihkussa kiinni ni käännyt vaan pois päin ja sanot ettei tartte kosketella :D Voisit mun puolesta jättää noi saunomiset väliin jos tilanne on tämä.- nolottaa
kunpa saisi joskus aikaiseksi tuommoisen timmin tytön paneminen....mutta ei siitä voi kuin uneksia. Mutsi on joka ikinen ilta kotona ja minun kyllä silloin pitäisi keksiä joku muu paikka, ei se kyllä antaisi minun naida kotona ollessaan. Se ei muuten ole mikään kovin vanha, reilu 42v. ja minunkin mielestä melko vetävän näköinen. Niin vielä se että mistä meikäläinen sellaisen timmin tytön edes voisi löytää ?? ..mutsi aina varoittanut, että ventovieraiden joukkoon ei sitten mennä.....
- N18..
nolottaa kirjoitti:
kunpa saisi joskus aikaiseksi tuommoisen timmin tytön paneminen....mutta ei siitä voi kuin uneksia. Mutsi on joka ikinen ilta kotona ja minun kyllä silloin pitäisi keksiä joku muu paikka, ei se kyllä antaisi minun naida kotona ollessaan. Se ei muuten ole mikään kovin vanha, reilu 42v. ja minunkin mielestä melko vetävän näköinen. Niin vielä se että mistä meikäläinen sellaisen timmin tytön edes voisi löytää ?? ..mutsi aina varoittanut, että ventovieraiden joukkoon ei sitten mennä.....
ihan liikaa mutsiasi.
Ja tuot tytön teille niin ettei äiti ole kotona, mutta tiedät että hän tulee pian:)
Tässähän minä olen, missä päin asustelet? :D - nolottaa
N18.. kirjoitti:
ihan liikaa mutsiasi.
Ja tuot tytön teille niin ettei äiti ole kotona, mutta tiedät että hän tulee pian:)
Tässähän minä olen, missä päin asustelet? :Dnyt sinä sitten pistit sellaisen jutun, että en ensi yönä taida unta saada. Sehän olisi kyllä melkoisen herkullinen juttu, kun äiti pääsisi yllättämään meikäläisen intiimi puuhissa..vaikka sen tekisikin pelkästään näytösmielessä....ei sen puoleen, on se kyllä kertonut miten ja missä järjestyksessä hommat pitäisi hoitaa. Aika ärsyttävästi kyllä kirjoitit, ja ensi yönä yritän mielikuvissa hahmotella sinut, mutta vasta peiton alla ja kyljellään maaten. Jostakin syystä sormia syyhyttää pelkkä ajatuskin, että tuntisin niissä jonkun nuoren naisen pehmoiset tisulit, voi jessus....että sinun pitikin nyt tuolla tavalla kirjoittaa ja härnätä...
- N18..
nolottaa kirjoitti:
nyt sinä sitten pistit sellaisen jutun, että en ensi yönä taida unta saada. Sehän olisi kyllä melkoisen herkullinen juttu, kun äiti pääsisi yllättämään meikäläisen intiimi puuhissa..vaikka sen tekisikin pelkästään näytösmielessä....ei sen puoleen, on se kyllä kertonut miten ja missä järjestyksessä hommat pitäisi hoitaa. Aika ärsyttävästi kyllä kirjoitit, ja ensi yönä yritän mielikuvissa hahmotella sinut, mutta vasta peiton alla ja kyljellään maaten. Jostakin syystä sormia syyhyttää pelkkä ajatuskin, että tuntisin niissä jonkun nuoren naisen pehmoiset tisulit, voi jessus....että sinun pitikin nyt tuolla tavalla kirjoittaa ja härnätä...
No mutta olen pahoillani jos sulla oli uneton yö:D
Sinänsä ihan kiva äiti kun antaa vinkkejä, mutta sun äidillä taitaa olla taka-ajatuksia.
En muuten edes härnännyt! Mistä päin oot?
Itse oon Turun läheltä ja olen 167cm/52kg brunette ruskeet silmät :) - nolottaa
N18.. kirjoitti:
No mutta olen pahoillani jos sulla oli uneton yö:D
Sinänsä ihan kiva äiti kun antaa vinkkejä, mutta sun äidillä taitaa olla taka-ajatuksia.
En muuten edes härnännyt! Mistä päin oot?
Itse oon Turun läheltä ja olen 167cm/52kg brunette ruskeet silmät :)naurata, jos viettää sellaisen yön kuin minäkin jouduin viettämään....sikäli kyllä nykyään menee hyvin, että mutsi ei enää pääse yllättämmään tapahtumia lakanoita tarkistamalla....käärin paikat talouspaperiin, niin aamulla kaikki on siistiä. En minä tainnut kovin paljon mennä metsään, kun hahmotin sinut vähän sellaiseksi Milka-tyyppiseksi....ja sinulla taitaa olla nuo muodotkin jo alkaneet pyöristyä, kerran faijakin on ne huomannut.. minä asustelen itäsuomessa...sinä olet kyllä nyt pistänyt mun ajatukset pikkusen harhailemaan...ja välillä tuppaa olemaan kaikenlaisia mielikuvia.....sinun kanssa varmaan tuota juttua piisaisi.....onko sinulla "sellaisia" kokemuksia ??
- N18...
nolottaa kirjoitti:
naurata, jos viettää sellaisen yön kuin minäkin jouduin viettämään....sikäli kyllä nykyään menee hyvin, että mutsi ei enää pääse yllättämmään tapahtumia lakanoita tarkistamalla....käärin paikat talouspaperiin, niin aamulla kaikki on siistiä. En minä tainnut kovin paljon mennä metsään, kun hahmotin sinut vähän sellaiseksi Milka-tyyppiseksi....ja sinulla taitaa olla nuo muodotkin jo alkaneet pyöristyä, kerran faijakin on ne huomannut.. minä asustelen itäsuomessa...sinä olet kyllä nyt pistänyt mun ajatukset pikkusen harhailemaan...ja välillä tuppaa olemaan kaikenlaisia mielikuvia.....sinun kanssa varmaan tuota juttua piisaisi.....onko sinulla "sellaisia" kokemuksia ??
nää sun jutut kyllä jaksaa naurattaa! Ootko oikeesti ihan tosissas tän äiti jutun kanssa? :D
Mitäs tähänkin sanoisi, hyvä juttu että oli talouspaperia.. :D
Joo kyllä 18 vuotiaana naisilla yleensä on paikat jo alkaneet pyöristymään. Oot kyllä hassu tyyppi:D
Ai "sellasia" kokemuksia? Ei taida olla :) - olisi ...
nolottaa kirjoitti:
naurata, jos viettää sellaisen yön kuin minäkin jouduin viettämään....sikäli kyllä nykyään menee hyvin, että mutsi ei enää pääse yllättämmään tapahtumia lakanoita tarkistamalla....käärin paikat talouspaperiin, niin aamulla kaikki on siistiä. En minä tainnut kovin paljon mennä metsään, kun hahmotin sinut vähän sellaiseksi Milka-tyyppiseksi....ja sinulla taitaa olla nuo muodotkin jo alkaneet pyöristyä, kerran faijakin on ne huomannut.. minä asustelen itäsuomessa...sinä olet kyllä nyt pistänyt mun ajatukset pikkusen harhailemaan...ja välillä tuppaa olemaan kaikenlaisia mielikuvia.....sinun kanssa varmaan tuota juttua piisaisi.....onko sinulla "sellaisia" kokemuksia ??
seksikäs, kurvikas, isorintainen aito blondi. 170cm,60 kg. Strategiset mitat 120/61/112. Voisin opettaa tempun jos toisenkin ;)
- nolottaa
N18... kirjoitti:
nää sun jutut kyllä jaksaa naurattaa! Ootko oikeesti ihan tosissas tän äiti jutun kanssa? :D
Mitäs tähänkin sanoisi, hyvä juttu että oli talouspaperia.. :D
Joo kyllä 18 vuotiaana naisilla yleensä on paikat jo alkaneet pyöristymään. Oot kyllä hassu tyyppi:D
Ai "sellasia" kokemuksia? Ei taida olla :)totuutta tämä kaikki on. Mutsi on siinä mielessä ihan hyvä tyyppi, että sen kanssa voi vapaasti jutella kaikista asioista, se on vaan liian uskonnollinen. Pikkusen mielessä pyörinyt se juttu, kun kirjoitit, että "täällähän minä olen"......mitähän kaikkea silläkin mahdoit tarkoittaa.?.....jos ei vielä kokemuksia, niin oletko edes kuvitellut niitä....ja teetkö hyvää itsellesi ?........hyvää kevättä ja pidä huolta itsestäsi....
- nolottaa
olisi ... kirjoitti:
seksikäs, kurvikas, isorintainen aito blondi. 170cm,60 kg. Strategiset mitat 120/61/112. Voisin opettaa tempun jos toisenkin ;)
olla niin hulvattoman ärsyttävä. Minä olen 178/70. ja aika hyvässä fyysisessä kunnossa. Minä kyllä luulen että pelkästään yrität ärsyttää, sulla on melko mahtavat mitat,,,harvoin lantio jää toiseksi rintoihin verrattuna....mutta tietysti se on vaan plussaa poikien mielikuvissa. Se aito blondi on kyllä välillä liioittelua, mitä olen lehdistä katsellut, niin aika usein siellä piilossa on melko tummaa haiventa.. tiedä sitten.. onko eri paikoissa eri värysävyt....sitä on niin helppo kirjoitta opettamisesta, mutta mitä sitten tosipaikan tullen ?? Opinnoissa minä pärjään melko hyvin, mutta tälläisessä elämän opissa sitä mielellään jäisi luokalle,...kertaushan se vasta olisi jotakin, kun kuitenkin siellä pohjilla olisi jo jonkinlainen pieni aavistus asiasta....niin muuten, mitä kaikkea voisitkaan opettaa ???...ensi yönä taitaa olla sen miettimisen aika...alkaa ihan sykkimään...tuo pumppu nimittäin...
- usko.
olisi ... kirjoitti:
mä olin ensin vähän kade sun jutusta ja tosta blondista, mutta sitten mä hiffasin, että se on ihan feikki. Mun mutsilla on melko isot tissit ja mä kävin kurkkamassa sen rintaliivejä, ne oli vain 85c, että toi 120 on ihan perseestä.
- feikki
usko. kirjoitti:
mä olin ensin vähän kade sun jutusta ja tosta blondista, mutta sitten mä hiffasin, että se on ihan feikki. Mun mutsilla on melko isot tissit ja mä kävin kurkkamassa sen rintaliivejä, ne oli vain 85c, että toi 120 on ihan perseestä.
vaan ihan on aitoa tavaraa. Kuppikokoni on 75GG ja rintaliivit tilaan englannista. Ja olen sitäpaitsi aito blondi, sen näkisi alapäästä, jos siellä olisi karvoja. Olen aito päästä varpaisiin. Olemme isorintaisia koko suku :)Siskoni ymp on 126.
- N18...
nolottaa kirjoitti:
totuutta tämä kaikki on. Mutsi on siinä mielessä ihan hyvä tyyppi, että sen kanssa voi vapaasti jutella kaikista asioista, se on vaan liian uskonnollinen. Pikkusen mielessä pyörinyt se juttu, kun kirjoitit, että "täällähän minä olen"......mitähän kaikkea silläkin mahdoit tarkoittaa.?.....jos ei vielä kokemuksia, niin oletko edes kuvitellut niitä....ja teetkö hyvää itsellesi ?........hyvää kevättä ja pidä huolta itsestäsi....
taisin ymmärtää väärin kun kysyit että onko sellaisia kokemuksia, koska puhuit sitä ennen jotaine ttä juttua riittää jne. Onhan mulla sentään seksikokemuksia, itseasiassa seurustelen tälläkin hetkellä. En nyt ehkä ollut ihan tosissaan että täällähän minä olen, käytettävissä! :D Mutta joo, ainahan voi leikitellä ajatuksella?
Mutta blondi mega daisarikaan ei välttämättä ole tosissaan:)
Olen edelleen sitä mieltä mitä olin alussakin, etsi sieltä jostain vaikka kotipaikkakunnaltasi joku nuori nainen joka ei ole niin tarkka tavarastaan :)
Kevättä sullekkin ja toivottavasti selviät äidistäsi - nolo..
feikki kirjoitti:
vaan ihan on aitoa tavaraa. Kuppikokoni on 75GG ja rintaliivit tilaan englannista. Ja olen sitäpaitsi aito blondi, sen näkisi alapäästä, jos siellä olisi karvoja. Olen aito päästä varpaisiin. Olemme isorintaisia koko suku :)Siskoni ymp on 126.
kanssa. Aina kun pikkusen rauhoittuu, niin jo taas tulee uutta hohtoa ja kipinää. Minä olen kyllä melko hyvin selvillä noista rintsikka koko jutuista, ja kyllä sinulla on sitten tavaraa ihan molemmille käsille yhtaikaa...sehän on ihan sellaista, mistä yleensä vain näkee unia. Pikkusen kyllä empityttää kun tuo alamitta on vain 75, niin sinullahan pitää olla melkoisen ulkonevat lollot, eli aika hoikka mutta hyvin rintava, eikös ?? Se blondi aitouskin pistää arveluttamaan, kun kerran olet ajellut todisteet pois....sekään ei ole mikään hyvä juttu, kyllä siellä pitäisi pikku pehko olla, siisti ja hyvin rajattu...ja sitten vielä, jos olisit tosi, niin ei sinun annettaisi olla yksin ja rauhassa, sinun kimpussa olisi jatkuvasti äijälauma...et paljon ehtisi näitä sivuja lukemaan..,,ja jos vielä osaat jotain temppujakin opettaa, oppilaita olisi riittämiin..
- nolo.
usko. kirjoitti:
..ei hämminkiä, homma hallussa. Meidän mutsit melko samankokoisia...olen minäkin niitä liivejä kurkkinut.....se blondi vaikuttaa kyllä melkoiselta utopialta....sellaista olisi ihan kiva pelkästään katsella,,,noin ihan lähi etäisyydeltä,,,mutta jos vielä oppilaaksi pääsisi, niin ei varmaan tarvitsisi paljonkaan kannustaa...ajatteles....varmaan pehmeät....
- nolo..
usko. kirjoitti:
..ei hämminkiä, homma hallussa. Meidän mutsit melko samankokoisia...olen minäkin niitä liivejä kurkkinut.....se blondi vaikuttaa kyllä melkoiselta utopialta....sellaista olisi ihan kiva pelkästään katsella,,,noin ihan lähi etäisyydeltä,,,mutta jos vielä oppilaaksi pääsisi, niin ei varmaan tarvitsisi paljonkaan kannustaa...ajatteles....varmaan pehmeät....
- nolo..
N18... kirjoitti:
taisin ymmärtää väärin kun kysyit että onko sellaisia kokemuksia, koska puhuit sitä ennen jotaine ttä juttua riittää jne. Onhan mulla sentään seksikokemuksia, itseasiassa seurustelen tälläkin hetkellä. En nyt ehkä ollut ihan tosissaan että täällähän minä olen, käytettävissä! :D Mutta joo, ainahan voi leikitellä ajatuksella?
Mutta blondi mega daisarikaan ei välttämättä ole tosissaan:)
Olen edelleen sitä mieltä mitä olin alussakin, etsi sieltä jostain vaikka kotipaikkakunnaltasi joku nuori nainen joka ei ole niin tarkka tavarastaan :)
Kevättä sullekkin ja toivottavasti selviät äidistäsisitten pysytellä täll puoll jokkee..
..jos minä lähtisin, niin mitenköhän mutsin kävisi ????????? - minä opettanut
nolo.. kirjoitti:
joskus kokematonta. Hoikka olen kyllä, mutta kurvit kohdallaan. Kyllä kimpussani miehiä riittäisi, mutta olen aika vaativa. Kuka tahansa ei kelpaa. Olen ikävystynyt kotirouva. Mies huomattavasti vanhempi ja aina liikematkalla. Pitäähän sitä aikansakuluksi jotain keksiä liikunnan lisäksi. Pidän hyvää huolta itsestäni, olen timmissä kunnossa jokapaikasta. Ja ihka aito blondi, tule vaikka katsomaan, voin antaa karvojen alapäässä kasvaa =)
- nolo..
minä opettanut kirjoitti:
joskus kokematonta. Hoikka olen kyllä, mutta kurvit kohdallaan. Kyllä kimpussani miehiä riittäisi, mutta olen aika vaativa. Kuka tahansa ei kelpaa. Olen ikävystynyt kotirouva. Mies huomattavasti vanhempi ja aina liikematkalla. Pitäähän sitä aikansakuluksi jotain keksiä liikunnan lisäksi. Pidän hyvää huolta itsestäni, olen timmissä kunnossa jokapaikasta. Ja ihka aito blondi, tule vaikka katsomaan, voin antaa karvojen alapäässä kasvaa =)
minulla on kyllä periaate melko selvä, mutta ihan käytännössä ei vielä kokemusta. Sinä kyllä taidat kuitenkin vain härnätä ja ärsytellä, mutta kyllä siinä pelkässä ajatuksessakin riittää iloa yhdeksi illaksi.....taitaisi kyllä olla melko vaikea tilanne jos sitä vaaleaa karvaa pääsisi ihan läheltä katsomaan...siinä taitaisi kantti pettää ja voisi helposti mennä silittelyksi...tai ainakin yritykseksi....mitäs sitten sanoisit ja tekisit....kumma juttu, että jo pelkkä ajatuskin alkaa kiihottaa,,,,ja mikä siinäkin mahtaa olla, kun naisten rinnat on niin vietävän kiihottavan näköisiä....saisiko niitäkin katsoa, siis ihan paljaina.??? entä koittaa ja tunnustella ??
- minä sinua
nolo.. kirjoitti:
minulla on kyllä periaate melko selvä, mutta ihan käytännössä ei vielä kokemusta. Sinä kyllä taidat kuitenkin vain härnätä ja ärsytellä, mutta kyllä siinä pelkässä ajatuksessakin riittää iloa yhdeksi illaksi.....taitaisi kyllä olla melko vaikea tilanne jos sitä vaaleaa karvaa pääsisi ihan läheltä katsomaan...siinä taitaisi kantti pettää ja voisi helposti mennä silittelyksi...tai ainakin yritykseksi....mitäs sitten sanoisit ja tekisit....kumma juttu, että jo pelkkä ajatuskin alkaa kiihottaa,,,,ja mikä siinäkin mahtaa olla, kun naisten rinnat on niin vietävän kiihottavan näköisiä....saisiko niitäkin katsoa, siis ihan paljaina.??? entä koittaa ja tunnustella ??
pelkästään katsomaan halua, vaan koskemaan myös. Monella tavalla... ;)
- mitä perverssimpi
aihe, sitä enemmän löytyy mielipiteitä ja kommentteja.Ihmiset selvästi toivovat,että nämä jutut olis tosia, tuokin äitinsä pesutarina, voi voi !!!
- N18..
äitejä sitä tähänkin maailmaan riittää. Itsekkin olen tosiaan sillä kannalla että ei taida olla ihan tositarinaa, mutta eihän sitä oikeasti voi tietää?
Vaikkei usko niin voihan sitä omat neuvonsa antaa varoiksi ;)
Lisäksi aloittaja kuullostaa niin lutuselta ja hassulta että tähän ei voi olla kommentoimatta. - nolo..
N18.. kirjoitti:
äitejä sitä tähänkin maailmaan riittää. Itsekkin olen tosiaan sillä kannalla että ei taida olla ihan tositarinaa, mutta eihän sitä oikeasti voi tietää?
Vaikkei usko niin voihan sitä omat neuvonsa antaa varoiksi ;)
Lisäksi aloittaja kuullostaa niin lutuselta ja hassulta että tähän ei voi olla kommentoimatta.sinä se osaat koko ajan kirjoittaa pelkkää asiaa. Äitejä on tosiaan monenlaisia, ja pian tulee äitien päivä..silloin taas keitän mamalle kahvit...mutta ennenkuin vien sen sänkyyn, minä pikkusen kiihotan itseäni..ja vasta sitten teltta pystyssä, vien kahvit sänkyyn. Muutama vuosi sitten kun tein saman jutun, niin äiti kysyi, että mikäs se tuolla tavalla pullottaa ja kurkisti katsomaan ja kätteli...mutta silloin kävi aika nolosti, sillä sieltä purskahti jotakin...saa nähdä miten tänä vuonna käy..
- mennä jo överiksi
nolo.. kirjoitti:
sinä se osaat koko ajan kirjoittaa pelkkää asiaa. Äitejä on tosiaan monenlaisia, ja pian tulee äitien päivä..silloin taas keitän mamalle kahvit...mutta ennenkuin vien sen sänkyyn, minä pikkusen kiihotan itseäni..ja vasta sitten teltta pystyssä, vien kahvit sänkyyn. Muutama vuosi sitten kun tein saman jutun, niin äiti kysyi, että mikäs se tuolla tavalla pullottaa ja kurkisti katsomaan ja kätteli...mutta silloin kävi aika nolosti, sillä sieltä purskahti jotakin...saa nähdä miten tänä vuonna käy..
Eihän näitä enää kukaan usko. Pelkkää fantasiaa.
- nolo..
mennä jo överiksi kirjoitti:
Eihän näitä enää kukaan usko. Pelkkää fantasiaa.
kuitenkin on näin, että mutsi on ainoa nainen, joka on minun kikkeliä puristanut. Aika usein, kun minä olen katsellut omakuvia galleriasta, ja minulla on alkanut jököttää, äiti on käskenyt lopettaa, ja pikkusen puristanut,,,ja sitten asia helpottuu.
- :::::::::
nolo.. kirjoitti:
kuitenkin on näin, että mutsi on ainoa nainen, joka on minun kikkeliä puristanut. Aika usein, kun minä olen katsellut omakuvia galleriasta, ja minulla on alkanut jököttää, äiti on käskenyt lopettaa, ja pikkusen puristanut,,,ja sitten asia helpottuu.
se on sukurutsasuta, jos harrastatte seksiä keskenänne. Etsi hyvä mies itsellesi nainen, johon purkaa tarpeesi.
- nolo..
minä saan ihan uuden tuolin...siis pyörätuolin...ja se on moottoroitu....mutsi on kuitenkin "äideistä parhain"
- N18...
Pyörätuolin? Kyllähän mä sitten ymmärrän jos mutsis pesee alapäätäs.. kai?
Mutta ei se selitä mitään muita juttuja, esim tissien koskettelua :D
Miksi sä kirjottelet tänne tällasia? :( - nolo..
N18... kirjoitti:
Pyörätuolin? Kyllähän mä sitten ymmärrän jos mutsis pesee alapäätäs.. kai?
Mutta ei se selitä mitään muita juttuja, esim tissien koskettelua :D
Miksi sä kirjottelet tänne tällasia? :(on kintut leikattu ja niihin on ujutettu hopeiset tangot, mutta ne paranee ajan kanssa, kantapäät ovat vaan niin saakutin kipeät ettei kärsi kuin varpaillaan kävellä. Ei se tissi juttu nyt kovin ihmeellinen ole, kerran vain satuin katsomaan maman tisuja tarkemmin ja se huomasi sen ja sanoi silloin että mitä siinä tuijotan, ne tisut ovat pelkkää rasvaa, ei sen kummempia ja käski sitten koittaa niitä,,,se oli eka ja ainoa kerta kun olen mutsin tisuja kokeillut,,,luulen että se vaan halusi minun iskostavan sen, etteivät ne mitään sen kummempia hekuman antajia ole.....minulla ei juuri ole kokemusta tyttöjen kanssa, mutta mutsi kyllä aika tavalla kertonut miten se tehdään ja millaista se on.....on se sitten joskus aamuisin herättänyt ja pikkusen ravistellut kikkelistä, se kun on pystyssä lähes joka aamu....mutta ei se mikään tapa ole.....joskus vaan satunnaisesti......nää on mukavia palstoja ja mulla on paljon luppoaikaa, mukava lukea näitä......tässä on nyt pikkusen menty hakoteille silleen, ettei mutsi mun mulkkua ole pessyt, se on vaan välillä tarkistanut, olenko pessyt myös esinahan alta......silleen....
- N18..
nolo.. kirjoitti:
on kintut leikattu ja niihin on ujutettu hopeiset tangot, mutta ne paranee ajan kanssa, kantapäät ovat vaan niin saakutin kipeät ettei kärsi kuin varpaillaan kävellä. Ei se tissi juttu nyt kovin ihmeellinen ole, kerran vain satuin katsomaan maman tisuja tarkemmin ja se huomasi sen ja sanoi silloin että mitä siinä tuijotan, ne tisut ovat pelkkää rasvaa, ei sen kummempia ja käski sitten koittaa niitä,,,se oli eka ja ainoa kerta kun olen mutsin tisuja kokeillut,,,luulen että se vaan halusi minun iskostavan sen, etteivät ne mitään sen kummempia hekuman antajia ole.....minulla ei juuri ole kokemusta tyttöjen kanssa, mutta mutsi kyllä aika tavalla kertonut miten se tehdään ja millaista se on.....on se sitten joskus aamuisin herättänyt ja pikkusen ravistellut kikkelistä, se kun on pystyssä lähes joka aamu....mutta ei se mikään tapa ole.....joskus vaan satunnaisesti......nää on mukavia palstoja ja mulla on paljon luppoaikaa, mukava lukea näitä......tässä on nyt pikkusen menty hakoteille silleen, ettei mutsi mun mulkkua ole pessyt, se on vaan välillä tarkistanut, olenko pessyt myös esinahan alta......silleen....
et itse enää pidäkkään äitisi toimia epänormaalina, koska olet jo tottunut siihen.
Ja toi nyt on vielä pahempi jos mutsis on käynyt aamulla kulliisi kiinni kuin suihkussa! :D
Olen ihan sekasin enkä tiedä enää että uskoakko sinua, mutta pysy kaukana äidistäsi ja onnea toipumiselle:)
- Anonyymi
No jaa, mitä tähän nyt sanoisi. Olet täysi-ikäinen, joten tiedät kai, mihin ty on johtamassa? Jos haluat (kuten minä halusin), niin tee asialle jotain, anna asian edetä pidemmälle, vie äitisi saunan jälkeen sänkyyn ja pane häntä (vaikuttaa siltä, että hän haluaa sitä), ja jos et halua sellaista, niin kiellä häntä. Käytöksestä päätellen (ja kokemukseni mukaan) minä veikkaan, että äitisi haluaisi seksiä. Jos se on sinulle OK, niin siitä vaan.
- Anonyymi
Mökillä ollessa käyn vanhempien kanssa saunassa, vanhemmat otti viinaa mutta minulle17v. ei annettu otin syksy ja pimeää, isä jostain syystä pesi ensin ja istuin lauteella hämärässä kun äiti 45v.pesi edessäni naisen vartalo oli jo kovasti kiinnostava äiti käski pesemään selkä kalu kaarella nousin ja pesin äiti virutteli ja sanoi pese kunnolla ja hymyili. Mökissä jatkui pieni juopottelu äit ja isä meni makkariin kuulin selvästi kun rakastelivat äiti äänteli reilusti ajattelin ehkä ajattelee minun kalua. Oma kalu seisoi hurjana en koskenut siihen. Isä tuli huoneesta ja oli puhelimessa sanoi minulle Arttu tulee hakemaan käydään ravintolassa antaa äidin nukkua.
Meni aikaa ja menin makkariin himmeässä valossa äiti nukkui selin mmeni jostakin syystä äidin taakse viereen äiti peräänty kiinni ja nukkui kalu oli taas tosi kovana ja koski pyllyyn tuli halu laskin kalua haaroihin äiti huokaili ja painoi kalua vasten työnsin äitiä kääntyi vähän vatsalleen kokeilin pillua vähän kalulla työntyi vasten nousin ja työnnin sisään äiti huokasi vieläkö jaksat levitti jalkoja olin kokonaan sisässä äiti huokali työnnä kunnolla työntelin kovasti äiti oli jo hereillä katsoi taakse kuiskas Haikki mitä sinä sanoin isä lähti ravintolaan Artun kanssa, silloin äiti kääntyi kokonaan ja nosti lantiota Heikki katsoinjo että on sinulla iso työnnä poila halusi mukaan työntelin jonkin aikaa yritin vetää äiti sanoin kokonaan haluan kokonaan laskin nivuset kipeänä spermaa äitiin. Äiti laskeutui lähdin kamarista.
Meni jonkin aikaa äiti tuli viereen istumaan Heikki entiennyt että se olit sinä sanoinäiti halusin niin kovasti. Äiti tuli peiton alle odotetaan isää sen kuulee kun se tulee. Liikutin sormenpäillä äidin nännejä äiti katsoi nämäkö haluttaa ja veti rintoihin kiinni imin nännejä äiti alkoi huokailla Heikki odota työnsin sormea äitiin äiti silitti kalua olet jo mies laskeutui ja imi sievästi sanoin älä enää äiti imi ja imi tunsin nyt tulee äiti nieli kaikki nousi hiljaa kuiskasi olinko ensimmäinen nyökkäsin, makoiltiin vielä äiti sanoi ei kai taas ja meni seljälleen nyt äiti antoi kunnolla oli mukana kiihkeänä huusi kun tuli laukesin ei tullut paljon äiti halasi taidan mennä makkariin. Kuulin kun isä tuli aamulla oli hiljainen äiti päkätti vähän pitikö lähteä.
Isä meni kalalle että selviää me pestiin vähän lauteita katsoin ulos siellä isä menee vielä kauemmas meillä oli vähän hiki kun sauna oli vielä lämmin. Katsoin äitiä märkä paita nännit näkyi työnsin äitiä lauteen luo nostin helmaa ei ollut housuja työnnyin sisään äiti huokasi että olet syvällä kiivaana naitiin ei mitään hempeilyä kumikin halusi äiti kuiskas olen tosi halukas kuuletko pillu lotisi märkyyttään työnnin ja pidin silloin tulin äiti halasi olet ihanan iso luoja ja mun poika.
Kotona kaikki oli taas normaalia joskus äiti silitti päätä.- Anonyymi
Mietit vaan 15 vuotta kertomustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietit vaan 15 vuotta kertomustasi.
Olkoot vaikka tuhat vuotta vanhoja nämä aloitukset, mutta tuntuu oudolle tarinat joissa on mukana sen ikäisiä junioreita jotka ovat aloittaneet jo säännöllisen seksielämän ja viitsivät kirjoittaa näitä juttuja!
Tytöt alkaa käsitykseni mukaan 15-16v iässä ja pojat muutamaa vuotta myöhemmin. Ja luulisi sen ”äidin” tietävän tämän koska ei se asia ole juurikaan muuttunut miksikään 20-30v aikaan. Eikä kenenkään tarvitse ”auttaa” nuorempia tai ”kyvyttömämpiä” koska siitä ei tule kuin ongelmia!
Joku kainuulainen kirjailijan alku jolla ei ole tekemistä savottaurakan jälkeen tekee taas muistiinpanoja seuraavaa osaa varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoot vaikka tuhat vuotta vanhoja nämä aloitukset, mutta tuntuu oudolle tarinat joissa on mukana sen ikäisiä junioreita jotka ovat aloittaneet jo säännöllisen seksielämän ja viitsivät kirjoittaa näitä juttuja!
Tytöt alkaa käsitykseni mukaan 15-16v iässä ja pojat muutamaa vuotta myöhemmin. Ja luulisi sen ”äidin” tietävän tämän koska ei se asia ole juurikaan muuttunut miksikään 20-30v aikaan. Eikä kenenkään tarvitse ”auttaa” nuorempia tai ”kyvyttömämpiä” koska siitä ei tule kuin ongelmia!
Joku kainuulainen kirjailijan alku jolla ei ole tekemistä savottaurakan jälkeen tekee taas muistiinpanoja seuraavaa osaa varten.Selitteletkö 15 vuoden takaisia vai nykyisiä toilauksiasi?
- Anonyymi
Äitiä rajusti
Olen 23 vuotias mies ja kävin joskus saunassa 60v äidin luona. Menin "vahingossa" saunaan kun äitini oli siellä ja sanoin että ai sä olit vielä täällä? No eiköhän me samaan saunaan mahuta, ku oot kiinteytyny viime kerrasta kun saunottiin yhessä. Joo onhan siitä aikaa, äiti vastasi. Etkä vieläkään oo sheivannu pilluus? Hyi.. mitä sä puhut äidilles.. äitini sanoi vähän järkyttyneellä äänellä? No onhan sulla aikamoinen puska, mut oon jo pitkään haaveillu että saisin nuolla sitä. Et voi, mä oon sun äitis... joka menee nyt mahalleen tohon lauteille vastasin. Tää jää sitten meidän väliseks. Äitini sanoi. Sitten upotin muutaman sormen äitini pilluun joka oli ihan märkä. Äitini voihki että ei voida jatkaa ja sitten laitoin kieleni äidin anaaliin jonka jälkeen äiti kiljaisi kovaa ja sen jälkeen läimäytin hänen persettään. Taidat olla puutteessa sanoin ja työnsin kyrpäni takaa päin tuon vanhan nartun pilluun. Eiih sitä sä et voi tehdä, äitini sanoi ja yritti päästä ylös lauteilta mutta pidin äitini siinä ja hän tajusi ettei hän pääse ylös ja voihki että on kohta tulossa, minä laitoin sormen äitini peppuun jolloin hän kiljui vielä enemmän ja pierasi. Silloin läpsäsin äitini persettä ja pyysin että tekee sen uudestaan kun kaluni on suolessa.. se olis jo liian likasta äitini sanoi mutta sanoin että yritän olla hellä. Laitoin kyrpäni sisään ja sanoin että tää tuntuu vaan liian hyvältä ja aloin nussia kovempaa. Aaih aa lopeta, älä niin kovaa äitini valitti, johon vastasin etten pysty ku oon jo liian kauan haaveillu sun perseestä. Älä itke jos saat nuorta munaa vanha huora. Aiih aah, äitini jo osittain itki itse sanoin että kohta saat huora lastit pyllyys. Laukesin ja kohta äitini jo pieraisi spermani pitkin lauteita, jonka jälkeen hän itki että mihin hän on ryhtynyt ja että mitä jos isäni tai joku muu saisi tietää että olin nuollut hänelle orgasmin ja nussinu perseeseen. Sitten sanoin että tää on meidän salaisuus mut haluun että tää tapahtuu uudestaan. Joo niin mäkin haluun, käsittele mua jatkossakin äitini vastasi. Nii käsittelen vanha puutteessa oleva huora. Sun läskipersees ja kiimapillus saa kyytiä aina kun ollaan kahestaan. Sovitaan näin äitini vastasi. Totta kai sä voit tehä mulle sen mitä muut naiset ei anna - Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://seisinka.net/H/W3v3S7
👈 - Anonyymi
Vittu ! Omituisia nämä aikuisten kirjoittamat jutut joissa ei ole mitään järkeä! Näitä on ollut täällä myös toisinpäin kun yli 40v äiti pohti murrosikäisten 13-15v poikien seksuaalisuutta ja miten hän pärjää jos oma pillu ja peppu alkaa kiinnostamaan enemmän poikia!
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/C2s5U1
👈 - Anonyymi
Äitipuoli tulee usein saunaan kun minä olen vielä siellä, en voi kun katsoa hieman roikkuvia rintoja ja karvaista pillua, on löylyssä samaan aikaan mutta peseytyy ensin.
Katselin lauteilta lasioven takaa kun peseyty, kalu nousi kovaksi hieroin vähän samalla kun katsoin, en huomannut että katsoi oven läpi kun hyväilin kalua, ovi aukeni astui sisään olin heti vähän kumarassa että ei näe kalua.
Istui viereen ja kysyi kiinnostaako naiset jo olin 14v. Sanoin sori katsoin kun pesit itseäsi, Mirja oikaisi selkää ja sanoi nämäkö ne kiinnostaa koske, hyvälin rintoja Mirja tarttui kaluun sanoi anna vähän autan, vieras käsi tuntui hyvältä Mirja kuiskas anna tulla ei kerrota kellekkään puristelin nännejä Mirja kuiskas ime niitä kumarruin imemään, Mirja käänsi minut seljälleen lauteille kalu ei ole koskaan ollutu niin kovana kuin nyt kosketus kiveksiin ja laukesin Mirja huudahti kun spermaa lensi korkealle hyväili vähän aikaa ja meni pesulle. Illalla ei puhuttu mitään tapahtuneesta isä lueskeli lehteä ja Mirja katsoi televisiota.
Aamulla heräsin isä oli lähtenyt aamu vuoroon, Mirja huuteli aamupalalle, katsoin päällä oli nätti yöpuku.
Söin aamupalaa ja menin omaan huoneeseen, Mirja tuli istumaan sängylle sanoi oli vähän liikaa se eilinen, sanoin ei ollut olit kiva. Mirja kääntyi viereen, katsoin rintoja ja koskin Mirja huokasi haluatko vielä ja aukasi yöpukua nyt sain koskea ja maistella rintoja samalla nojasin jaloilla Mirjan jalkaan koskin alushousuihin ja koskin ensikertaa pillua Mirja huokasi haluatko opetella ja avasi jalat piti kädestä kiinni ja ohjasi vasemmalla kädellä kättä. Mirja huokaili jo kunnolla yritti runkata toisella kädellä siirisin käden pois en halunnut laueta vielä , käänyin Mirja päälle osittain ja imin nännejä Mirja sanoi anna minäkin estin käden kosketuksen nousin päälle Mirja sanoi ei ei me voida olin jo päällä hieroin kalulla pillua Mirja nosti jalat koulluun tunsin pillun ja painoin se meni sisään Mirja yritti työntää pois mutta olin jo sisällä työnsin kokonaan sisään pidin käsiä ylhäällä patjaa vasten ja imin samalla Mirja huokaili lopeta työntelin voimakkaasti kun kerrankin sain Mirjan pillu oli märkä ja pikku hiljaa käsien vastustelu loppui kuiskas minun vika kun koskin sinuun tule ja pane nyt naitiin kunnolla kuiskas vain tämän kerran sanoi odota nouse ja kääntyi nyt näin ensi kerran himoitun pyllyn ja ohjasin siään Mirja kiljui ihanaa panet minua väkisin ja nosteli pyllyä alkoi vapisemaan huusi panee nyyt kunnolla pylly tärisi ja lauesin työnnyin syvälle pylly vapisi alla, kun nousin Mirja kääntyi sanoi olit hyvä mutta ei enää koskaan.
Päivällä Mirja oli keittiössä ja toi maistiaisia leipoi pullaa, vetäisin sänkyyn Mirja kerkis sanoia ei Esa ei enää hameen helma nousi käsi oli jo pillussa tunsin kun kostui revin housuja pois työnnyin sisään Mirja huokaili sinä otat väkisin et saisi mutta jalat nousi ylös suuteli kuiskas sinä raiskaat minua enkö voi mitään työnnyin pkokonaan sanoin et voi pillu valui nesteitä sanoin otan sinut takaa ja käänsin Mirja oli kontallaan työnnyin vaivatta sisään vedin Mirjan minua vasten kuiskin nyt sinut otetaan ja hieroin rintoja kuin pornokuvissa Mirja tuli heti panin aina niin pohjaan että paukahti Mirja kiljui luoja sinä raiskaat ja ulvoi ja tärisi huusi älä laske sisään se innosti lisää Mirja maksi patjaa vasten nain hulluna Mirja vapisi koko ajan laukesin silloin kiljui nyyyt tulee ja vapisi. Nousin pois ja menin suihkuun Mirja tuli perässä halasi ja sanoi olet ihana mutta ei me saatais halasin ja kuiskasin jos sanot noin niin panen lisää työnsin saunaan ei et kai sinä enää kalu seisoi ja työnnyin sisään Mirja piti halausotteessa koko ajan kun panin kietoi jalat ympärille pantiin pikaisesti se tuntui nivusissa asti kun laukesin, Mirja suukotti olet kiihkeä poika meidän pitää olla varovainen tässä hommassa.
Sain oppia Mirjan kanssa paljon seksistä sitä jatkui vuosia. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://al-dzakirah.com/H/J5r5F0
- Anonyymi
En ollut käynyt pitkään aikaan äidin45v kanssa saunassa, kerran isän ollessa poissa pitkään äiti tuli saunaan kysymättä virutteli itsensä istui viereen lauteille tottakai tyylikkään naisen saapuminen sai aikaan tunteita puhuttiin niitä näitä olin amiksessa toista vuotta äiti kysyi onko teillä lääkärin tarkastuksia sanoin ei ole.
Nousin pesulle kalu oli puoliksi pystyssä, äiti tuli alas kysyi liikkuuko nahka on kivuliasta jos ei liiku sanoin liikkuu kai. Äiti istui penkille nännit oli komiasti pystyssä sanoi tuleppa tänne tarttui kalusta se ponnahti heti kovaksi äiti piti kalun juuresta kunnolla kiinni veti nahan taakse katseli ja sanoi täältä pitää kunnolla pestä ei mene punaiseksi siveli toisella kädellä kalunpäätä vedellä hieroi sievästi tatin juuresta minusta aika pitkään sanoin on se puhdas sormi hieroi kalun alareunaa yritin irti äiti vain hieroi spermaa lensi pitkinä kaarina rinnoille äiti katsoi oudon näköisenä ylös hymyili se pelaa hyvin. Pesin itseäni ja menin lauteille halusin nähdä vielä äitiäni alasti.
Äiti pesi hitaasti itseään hieroi rintojaan ja pesi pillua pitkin vedoin sormillaan, kysyi pesisinkö selkää ja kääntyi, menin taakse laitoin reilusti pesuainetta sieneen pesin hellästi kyykistyin ja näin pillun kalu seisoi taas kovana pesin pakaroita kyykyllään näin pillun huulineen äiti antoi pestä nojasi lauteeseen sanoin peset ihanasti kun pesin jalkoja levitti niitä kunnolla pillu oli alle puolen metrin päässä sormet kosketti huulia äiti värähti sitten viruttelin ja hieroin kädellä viruttelin myös niskaa ja pyyhin rintoja kädellä äiti hengitti tiheään nousin ja työnnin kalun haaroihin huokasi noinko haluttaa se oli pyyhtö työnnyin sisään tuntui tosi hyvältä pidin syvällä äiti kuiskas oletko ennen sanoin en äiti pyysi tee sitten hitaasti niin nautit nyt jälestä kun mietin oli tosi märkä liuuin sisällä sievästi tunsin ensi kerran oikean naisen uskallin hyväillä rintoja äiti vavahteli kuiskas olet iso liikuin nopeampaan äiti tarttui käsistä ja painoi rintoihin silloin tunsin ensikerran kun nainen saa orgasmin se ääni ja vartalon väristykset laukesin äiti huusi paina olin jonkin aikaa sisällä äiti kääntyi oli ihana olla sinun ensimmäinen hyväili kalua ja kuiskas pitää pestä uudelleen istui penkille ja pesi katsoi ylös pitää testata onko puhdas ja otti suuhun äidin kieli pyöri ympäri kalua nousi ja sanoi on puhdas pestiin ja mentiin juomaan kaakaot.
Illalla äit tuli viereen pyysi päästä kainaloon siinä nukkui aamuun. Olin juuri täyttänyt 40 kun olin äitini luona kyläilemässä. Teimme ruokaa ja söimme ja juopottelumme. Päivä ja ilta meni mukavasti. Äiti sanoi että hänellä on saunavuoro kello 8. Ja sanoi että jos sulla ei oo kiire mihinkään niin mennäänkö saunaan ja jäät yöksi? Minulla ei ollut kiire mihinkään ja saunasta en kieltäydy. Menimme saunaan riisuimme ja menimme suihkuun. Äitini oli 57 vuotias. Aika tukeva ja haaroissa kunnon iso tuhero. Sääret ja jalat olivat kuin nuorella tytöllä ja nännit kauniit pystyt vaaleilla nännipihoilla. Menimme löylyyn ja hetken päästä äiti sanoi minulle että mikä juttu toi on että on pitänyt karvat munista ajaa? Hetken häkeltymisen jälkeen vastasin että ilman karvoja on kivempi. Äiti halusi tietää miten ja miksi? Vastasin että miksi katselet mun munaa ja kyselet tollasia? Äiti perusteli että kyllähän hän nyt omaa poikaansa katsoo ja kai sitä nyt saa kysyä. Kerroin sitten että tykkään kun naisella ei ole karvoja ja on mukavampi nuolla ja naida. Ja olin itseltäni ajanut karvat erään naisen pyynnöstä ja sitten totuin siihen ja tunteeseen olla ilman karvoja. Äitini ihmetteli asiaa, ja ihmetteli tykkäänkö muka nuolla pillua? Ja haittaako karvat pillun nuolemista? Vastasin nauttivani pillun nuolemisesta ja etten enää edes muista minkälaista oli nuolla karvaista pillua. Sitten totesin ettei hän varmaan tiedä minkälaista on ottaa suihin ja nuolla karvattoman miehen kiveksiä? Äiti sanoi ettei kyllä tiedä ja ettei oikein kukaan ollut ikinä kunnolla nuollut hänen pilluaan. Keskustelu alkoi tuntua oudolta ja hävettää. Mutta humala vei hävetyksen, ujostelujen ja pelon pois ja jatkoimme jutustelua. Pian äiti kysyi onks sulla ihan kaikki karvat pois? Vastasin että kyllä on ja kerroin höylääväni karvat kerran viikossa. Äiti sanoi että annas kun mä katon nyt sit kunnolla? Ja tuli viereeni. Levitin jalkoja ja äiti tuijotti. Miettimättä sen enempää sanoin että kokeile jos haluut? Äiti hiveli ensin mulkun yläpuolelta ja sisäreisistä. Sitten puristeli kiveksiä ja hieroi niitä ja sanoi että kyllä on sileät. Sitten hän otti kiinni peniksestä ja tunnusteli sitä ja veti kunnolla nahan taakse ja sanoi että ihan on komee vehe. Koskettelu sai aikaan pienen erektion jota vähän häpeilin. Pian lähdimme suihkuun. Juuri kun olin lähdössä äiti pyysi pesemään selkänsä. Pesin äidin selkää kun äiti pyysi laittamaan sieneen lisää saippuaa ja sanoi että pese mun pillu kans? Niin muistuu mieleen miltä karvainen pillu tuntuu. Pesin alavatsan ja pillun sienellä ja varoin samalla ettei koveneva kyrpäni osu äitiin. Äiti otti sienen kädestäni ja sanoi että kädellä loput. Ja hieroin kunnolla pillu vaon ja vähän sormet kävivät sisälläkin. Sitten hieroin vielä pakaroiden välin ja peräaukon. Nopeasti huuhtelin itseni ja poistuin. Ehdin jo pukea kun äitini tuli. Hänellä oli vaan kylpytakki ja hän kuivasi itseään edessäni ja laittoi kylpytakin päälleen. Menimme takaisin äidin asuntoon. Missä kuuntelimme musiikkia ja ryyppäsimme. Kello alkoi olla jo kaksi ja olimme aika humalassa. Äiti palasi saunan tapahtumiin ja kyseli oliko karvainen naisen alapää tuntunut kauhealta? Vastasin sen tuntuneen ihan hyvältä ja karvat hyvinkin pehmeiltä. Otimme vielä muutaman juoman ja sitten oli nukkumaan menon aika. Äiti kysyi voinko nukkua hänen vieressään? Vai pitääkö pedata sohvalle? Sanoin voivani nukkua samassa sängyssä. Menimme nukkumaan ja riisuin farkut ja paidan. Äiti riisui kylpytakkinsa ja meni sänkyyn alasti. Yritin nukkua mutta äiti kääntyili koko ajan levottomasti. Kysyin mikä on? Äiti sanoi ettei kehtaa sanoa. Pienen suostuttelun jälkeen hän sanoi että saunan jälkeen häntä oli alkanut panettaa todella paljon ja ettei hän saanut ajatusta pois siitä kuinka nuolen pillua ja minkälainen munani on kovana? Olin kännissä ja sanoin että ota selvää jos kiinnostaa? Äiti sanoi miten? En vastannut mitään. Sitten tunsin kuinka hän alkoi hieroa kiveksiä ja munaa. Pian minulla seisoi ja sanoin että kato nyt. Kun äiti siirsi päänsä lähemmäs katsomaan mulkkua otin päästä kiinni ja ohjasin peniksen suuhun. Ensin hän vähän esteli mutta sitten imi ihan hyvin. Sitten hän nosti päänsä haaroistani ja pussasi minua sanoen että nyt varmaan sit todistat et tykkäät nuolla. Laskeuduin äidin jalkojen väliin ja aloin nuolla. Pillu oli märkä ja maistui hyvältä. Minulla seisoi ihan hulluna ja tunsin kuinka touhu tippoja tuli välillä. Nuolin kunnolla ja en lopettanut ennen kun äitini sai kunnon orgasmin. Hän kiljui, huohotti ja värisi. Sitten alkoi kiitellä minua ja sanoi sen tuntuneen ihanalta. Nousin antamaan hänelle suukon ja sanoin että nyt mua kyl panettaa ihan vitusti. Äiti kuiskasi korvaani että niin hän uskoikin ja kehotti minua nussimaan häntä kunnolla. Ja niin tein.
- Anonyymi00070
Munki kikkelin nuorena äiti tarkasti ja pesi. Ja veti esinahkaa edes takas. Olin vaikeena aina kun häpesin mielettömästi jos kikkeli alko seisoon tässä. Mutta opin enemmän tottuun tähän.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1522492- 1502235
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551973Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171870"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591354Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1981222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää751015Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.323920Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa187909Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24684