En ole kuullut, että neontetrat söisivät mitään pohjalta,mutta mun neonit on hulluna pelletteihin.Yritän laittaa ruokaa melko vähän ja pitää paasto päivän aina kerran viikossa, mutta kun ne raukat näyttää aina niin nälkäsiltä.( Mä tuskin edes katson akvaa torstaisin.)Voisko nyt olla kysymyksessä nälkä...Käytän ruokinnassa kolmea eri valmistetta(pohjatab. hiutale pelletti)kerran tai kaksi päivässä.Ja ne nälkäset raukat on(pahimmat)loistobarbeja. Myös leväbarbit on tyrkyllä...ja kuparimonniset... ja partis tyttö.
Meinaan vaan että eihän ne pelletit oo mitenkään huonoa ruokaa neoneille kun purkin kuvassa on joku monninen ja joku meri akvaarioon kuuluva...Teksti on englanniksi , että kaikille meri ja tuoreenveden kaloille...???
ruokailusta
2
779
Vastaukset
- selkauimari
Mulla on kardinaalitetroja ja nehän on aika samanlaisia kuin neontetrat, tosin vaatii hieman erilaista vettä.
Mun kardinaalit menee ihn pohjan lähelle jos siellä jokin pohjakala syö tablettia. ne tietää että ylös nousee niilekin jotain herkkua. En usko että neontetrasi nälkää näkee, ne vain syövät kaikkea mistä pitävät. kokeilepa surviaisia pakasteesta, varmasti åitävät. Ihan hyvää ruokaa ne pelletit on, ei niistä haittaa neontetroillesi ole.
Ja voit ihan huoletta pitää yhden paastopäivän viikossa, aikuiset kalat kun voivat selvitä viikonkin syömättä.
Minkäkokoinen akvaario sinulla on?- pleco
..että joku oli vastannut..kesä pitää kiireisenä, heh.
Mun akva on noin 200l. Ja ennenkuin kukaan älähtää niin levikset muuttaa kohta isompaan kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528953Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292450- 522449
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971855- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231733Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461275Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136