En ole kuullut, että neontetrat söisivät mitään pohjalta,mutta mun neonit on hulluna pelletteihin.Yritän laittaa ruokaa melko vähän ja pitää paasto päivän aina kerran viikossa, mutta kun ne raukat näyttää aina niin nälkäsiltä.( Mä tuskin edes katson akvaa torstaisin.)Voisko nyt olla kysymyksessä nälkä...Käytän ruokinnassa kolmea eri valmistetta(pohjatab. hiutale pelletti)kerran tai kaksi päivässä.Ja ne nälkäset raukat on(pahimmat)loistobarbeja. Myös leväbarbit on tyrkyllä...ja kuparimonniset... ja partis tyttö.
Meinaan vaan että eihän ne pelletit oo mitenkään huonoa ruokaa neoneille kun purkin kuvassa on joku monninen ja joku meri akvaarioon kuuluva...Teksti on englanniksi , että kaikille meri ja tuoreenveden kaloille...???
ruokailusta
2
811
Vastaukset
- selkauimari
Mulla on kardinaalitetroja ja nehän on aika samanlaisia kuin neontetrat, tosin vaatii hieman erilaista vettä.
Mun kardinaalit menee ihn pohjan lähelle jos siellä jokin pohjakala syö tablettia. ne tietää että ylös nousee niilekin jotain herkkua. En usko että neontetrasi nälkää näkee, ne vain syövät kaikkea mistä pitävät. kokeilepa surviaisia pakasteesta, varmasti åitävät. Ihan hyvää ruokaa ne pelletit on, ei niistä haittaa neontetroillesi ole.
Ja voit ihan huoletta pitää yhden paastopäivän viikossa, aikuiset kalat kun voivat selvitä viikonkin syömättä.
Minkäkokoinen akvaario sinulla on?- pleco
..että joku oli vastannut..kesä pitää kiireisenä, heh.
Mun akva on noin 200l. Ja ennenkuin kukaan älähtää niin levikset muuttaa kohta isompaan kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896