Vintin siivous

Tanttaralla

Kurkistan aina välillä tuonne vintille.Siellä odottaa katastrofi.Hiiret ovat pitäneet pitojaan.Pitäisi tsekata kaikki läpi ja heittää turha ikkunasta ja polttaa roviolla.Se tuntuu vain niin toivottomalta urakalta.Vihaan vanhojen talojen vinttejä,ulkorakennuksia ym.ryönäpesiä!
Oletko mahdollisesti joutunut joskus tällaisia paikkoja siivoamaan.Mikä oli kauhein?

6

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KristaTee

kauheaa ole. (Minä nyt hyörin täällä joka paikassa) Vanhoilta ullakoilta löytää aarteita. Omia ja muiden. Ja mieti miten hyvä olo on kun siivous on tehty. Tosin sama kaaos on taas edessä muutaman vuoden jälkeen.

• Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...

Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.

Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!

(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)

• KristaTee
        Tellastiina kirjoitti:

Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...

Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.

Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!

(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)

nyt kävin. Tyhjää täynnä oli.

• a-woman1

Pikkusiskoni kanssa jo viime kesä hikoiltiin perikunnan (vanha omakotitalo) vintillä. Lajiteltiin tavaroita kolmeen paikkaan: Roskiin, itselle kelpaaviin ja kirpparille. Kirppareita pidimme 'perikunnan pihalla' kaksi kertaa ja saimme juuri ja juuri palkkamme kovasta työstä. Vielä jäi lajiteltavaa tällekin kesälle. Päätettiin tarjota kelvolliset tavarat jonkun järjestön kirpparille lahjaksi, jos noutavat paikan päältä. Loput laitamme lainatulle siirtolavalle ja sitä myöten kaatopaikalle.

• marjapensas evk

perikunnan vinttejä, kyllästymiseen asti siivonneena, omat, "ylimääräiset" tavarat,
        joita lapseni ei halua, hävitän samantien, joko vien punaisen ristin kirpparille, tai kaatopaikalle, kunhan pääsee eroon.

• lindroos

Taloon on tulossa täysremontti yli 30 vuoden asumisen jälkeen. Kaikki huoneet tyhjennettävä ja muutettava evakkoon. Siinä sitä olis pakostakin kirpparikamaa ym., mutta itse en viitsi siihen ryhtyä. Onkohan jotain halukkaita, jotka tykkäis viedä kirppikselle, nähdä sen vaivan, ja maksaa mullekin vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      31
      2562
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2541
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2534
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      92
      1956
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      33
      1845
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1688
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1506
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1358
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1108
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1093
    Aihe