Kurkistan aina välillä tuonne vintille.Siellä odottaa katastrofi.Hiiret ovat pitäneet pitojaan.Pitäisi tsekata kaikki läpi ja heittää turha ikkunasta ja polttaa roviolla.Se tuntuu vain niin toivottomalta urakalta.Vihaan vanhojen talojen vinttejä,ulkorakennuksia ym.ryönäpesiä!
Oletko mahdollisesti joutunut joskus tällaisia paikkoja siivoamaan.Mikä oli kauhein?
Vintin siivous
6
1249
Vastaukset
- KristaTee
kauheaa ole. (Minä nyt hyörin täällä joka paikassa) Vanhoilta ullakoilta löytää aarteita. Omia ja muiden. Ja mieti miten hyvä olo on kun siivous on tehty. Tosin sama kaaos on taas edessä muutaman vuoden jälkeen.
Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...
Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.
Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!
(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)- KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
Olen monta kesää hankkinut ja hankkinut, että pitäisi meikäläisittäin sanottuna vintti tyhjentää, ei mahdu kauan enää joukkoon, kun aina vie uutta "ryjää" lisää ja lisää...
Ja kun siellä on jo edellisenkin sukupolven tavaroita, ovat kyllä aarteista kaukana.
Ihmetyttää mihin ne vievät ylimääräiset tavarat, joilla ei ole vinttiä!
(KristaTee, sulla oli vielä "Pysty" käymättä!)nyt kävin. Tyhjää täynnä oli.
- a-woman1
Pikkusiskoni kanssa jo viime kesä hikoiltiin perikunnan (vanha omakotitalo) vintillä. Lajiteltiin tavaroita kolmeen paikkaan: Roskiin, itselle kelpaaviin ja kirpparille. Kirppareita pidimme 'perikunnan pihalla' kaksi kertaa ja saimme juuri ja juuri palkkamme kovasta työstä. Vielä jäi lajiteltavaa tällekin kesälle. Päätettiin tarjota kelvolliset tavarat jonkun järjestön kirpparille lahjaksi, jos noutavat paikan päältä. Loput laitamme lainatulle siirtolavalle ja sitä myöten kaatopaikalle.
- marjapensas evk
perikunnan vinttejä, kyllästymiseen asti siivonneena, omat, "ylimääräiset" tavarat,
joita lapseni ei halua, hävitän samantien, joko vien punaisen ristin kirpparille, tai kaatopaikalle, kunhan pääsee eroon.
- lindroos
Taloon on tulossa täysremontti yli 30 vuoden asumisen jälkeen. Kaikki huoneet tyhjennettävä ja muutettava evakkoon. Siinä sitä olis pakostakin kirpparikamaa ym., mutta itse en viitsi siihen ryhtyä. Onkohan jotain halukkaita, jotka tykkäis viedä kirppikselle, nähdä sen vaivan, ja maksaa mullekin vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602