Itse olen rapu nainen. Tunteet vaihtelee melkoista vauhtia.yhtäkkiä olen iloinen ja kohta taas joku asia painaa mieltä. Viihdyn olla kotona,mutta koko ajan pitää olla johonkin lähössä. Itselläni on kauris,kala,skorppiooni kavereita paljon ja viihdyn heidän seurassaan mainiosti. En pidä semmoisesta jatkuvasta menosta,mutta ympäri maailmaa on mukava matkustella. Kaverit ovat minulle todella tärkeitä ja nuorena olin vähän ujo mies asioissa.
Vastaukset 1
- raputyttö-1992
Mä oon aika lailla samanlainen kuin sinäkin :D minä päivänä ja mitä kuuta oot syntyny? mä oon 22.6.1992
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois190642Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars94583- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102510- 41509
En aio laittaa viestiä enkä soittaa sulle
Turvallisuussyistä jouduin poistamaan numerosi puhelimestani. Ihan kaikkien parhaaksi. Mutta kirjoitin sen lapulle ylös26502