Härkä ja Rapu..

olisiko

meillä mahdollisuutta? Kokemuksia? Kiitos.

10

2645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkämies

      ja pilkunhässijä rapunainen on aika vaikea nähdä sovussa.

      • rapunainen*

        joka ei kyllä vaivaudu pilkkuja hässimään eikä viilailemaan, niin etteipäs nyt yleistetä;)


    • oman kokemukseni

      mukaan härällä ja ravulla on erittäin hyvät mahdollisuudet onnelliseen suhteeseen.

      • kunnes härkä herää

        Härkä herää siihen, että koko elämä on vain Ihanan ravun palvomista! eikai sekään mitään, jos sillä ravulla olis selkärankaa edes jossain, eikä vain luulotteluja itsestään. Tosi ihanaa- kunnes totuus paljastuu!!!


      • noin
        kunnes härkä herää kirjoitti:

        Härkä herää siihen, että koko elämä on vain Ihanan ravun palvomista! eikai sekään mitään, jos sillä ravulla olis selkärankaa edes jossain, eikä vain luulotteluja itsestään. Tosi ihanaa- kunnes totuus paljastuu!!!

        ...


      • alan uskoa horoskooppiiin
        kunnes härkä herää kirjoitti:

        Härkä herää siihen, että koko elämä on vain Ihanan ravun palvomista! eikai sekään mitään, jos sillä ravulla olis selkärankaa edes jossain, eikä vain luulotteluja itsestään. Tosi ihanaa- kunnes totuus paljastuu!!!

        Rapu on ihanaaa! Härkä vain väsyy siihen touhuun, kun kaikki pyörii vain ympärillään eli ravun oman navan ympärillä- rakkauteen verhottuna tietty!


    • pirelli

      Luepa noita aikaisenpia keskusteluja häristä ja ravuista, niin saat vähän osviittaa. Itse vanhempana ihmisenä sorruin rapumieheen.Enkä ikinä enää ota edes lähelleni semmonen alkoholisti manipuloiva pahoinpitelevä säälittävyys oli. härkänainen

      • ihmetellen toinen härkän

        Just- rakastava, mutta alkoholisti- ja kaikki asiat muiden syytä! Selkärangaton on oikea kuvaus! Siirretään kauriille, niin kaikki hyvin kaikkien kannalta!


    • kanaaaassd

      Itse seurustelin rapunaisen kanssa 1,5-vuotta.
      Välillä tuppas menemään hermot lopulta homma siihen,että rapunainen meni ja alko värkkää toisen jätkän kanssa,ja minä kävin sitä jätkää sitten pamputtamassa. :)

      • kävit

        pamputtamassa vai pamputtamassa? ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe