Toinen roaccutan kuuri

Ensimmäisen roaccutan kuurin lopettamisesta on kulunut melkein vuosi, tähän asti pysynyt iho hyvänä. Nyt iho on alkanut taas vuotamaan rasvaa oikein urakalla mutta finnejä ei ole kuin muutama siellä täällä. Antaakohan lääkäri minun syödä toista kuuria kun finnejä ei ole paljoakaan? Ainoastaan runsas rasvan erittäminen on ongelmana.
91048
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Enpä usko että antaa. Mulle kävi kanssa noin.. iho oli roan aikana niin unelma että sen jälkeen kun alkoi paheta taas, tuntui ihan hirveältä jo muutama näppy. Tilanne on mennyt siihen että useamman vuoden on ollut iho täynnä pikkunäppyä, mutta enää ei katsota roakuuria aiheelliseksi (vaikka mun mielestä se saattaisi auttaa)kun akne ei ole paha ollenkaan.

Äänestä

Normaali rasvaisuus palaa kyllä yleensä kuurin jälkeen kaikilla. Koita käyttää jotain talin erittymistä hillitsevää voidetta, lääkäriltä esimerkiksi Skinoren voisi sopia hyvin. Itse kun tuota käytin, niin rasvaisuus todellakin väheni huomattavasti. Tuossa ei ole mitään, että altistaisi auringonvalolle jne. joten suosittelen kokeilemaan.

Äänestä
  • Minkälaista tököttiä tuo on, näkyykö se iholla ollenkaan vai onko huomaamatonta? Saako tuota ihan peruslääkäriltä vai pitääkö mennä ihotautilääkärille?

    Äänestä

  • huihuihuimaa kirjoitti:

    Minkälaista tököttiä tuo on, näkyykö se iholla ollenkaan vai onko huomaamatonta? Saako tuota ihan peruslääkäriltä vai pitääkö mennä ihotautilääkärille?

    Joo elikkä ihan normi lääkäri laittaa sulle reseptin tolle voiteelle jos tarvetta.Kyseessähän on aknevoide.En tiedä siitä sitten että määrätäänkö sitä ihon rasvaisuuten.

    Äänestä

  • normilääkäriltä kirjoitti:

    Joo elikkä ihan normi lääkäri laittaa sulle reseptin tolle voiteelle jos tarvetta.Kyseessähän on aknevoide.En tiedä siitä sitten että määrätäänkö sitä ihon rasvaisuuten.

    Mä sain Skinoren reseptiä ihon rasvaisuuden takia. Mulla on rasvainen iho ja mustapäitä ja lääkäri olis valmis kokeilemaan Roaa. Joka toinen pvä ottaisin Roaa lääkärin mukaan. Saas nähdä onko maksa-arvot kunnossa, niin aloitan lääkityksen. Toivottavsti Roasta on hyötyä minun kohdalla..

    Äänestä

  • rasvainen iho kirjoitti:

    Mä sain Skinoren reseptiä ihon rasvaisuuden takia. Mulla on rasvainen iho ja mustapäitä ja lääkäri olis valmis kokeilemaan Roaa. Joka toinen pvä ottaisin Roaa lääkärin mukaan. Saas nähdä onko maksa-arvot kunnossa, niin aloitan lääkityksen. Toivottavsti Roasta on hyötyä minun kohdalla..

    Perkeleen Skinoren. Aamulla märkänäppylöitä naama täynnä. Mitä tää meinaa. Kamalan pintakuiva naama. Kirvelee ja oudon kalpea.

    Finnit lisääntyny kamalasti ja ne mustapäät jonkatakia aloin käyttää ni pysyy paikallaan. Mittä Veetä tapahtuu oikein......??

    Äänestä

  • arpinaamaX kirjoitti:

    Perkeleen Skinoren. Aamulla märkänäppylöitä naama täynnä. Mitä tää meinaa. Kamalan pintakuiva naama. Kirvelee ja oudon kalpea.

    Finnit lisääntyny kamalasti ja ne mustapäät jonkatakia aloin käyttää ni pysyy paikallaan. Mittä Veetä tapahtuu oikein......??

    Kuule samat sanat. Käytin 1½ viikkoa ja kasvot ihan täynnä pieniä näppylöitä. Lopetin saman tien, eihän töissä voi enää käydä! Onkohan tämä ihan normaalia? Piti mukamas auttaa, mutta iho ei ole ikinä ollut näin kauhean näköinen.

    Äänestä

Skinoren on rahan hukkaan heittoa. Suosittelen roa kuuria kaikille akne naamoille. 6-9kk kuuri kannattaa vetästä niin on todella hyvät mahdollisuudet siihen, että ei tarvi enään ikinä kärsiä tästä ikävästä sairaudesta. Joka voi mahdollisesti pilata itsetunnon ja mielenterveyden! Aknea ei voi vähätellä. Erittäin rasittava sairaus!

Äänestä

Kuka haluaa toisen Isotretinoini kuurin!? Jos tulos on se et kun lääkitys loppuu niin finnejä alkaa tulee taas lisää niin itse siiryn takas antibiotteihin. Isotretinoini rajottaa elämää kuitenkin aika paljon. Antibioteissa ei ole muuta ku ei maitotuotteita kahteen tuntiin ennen ja jälkeen lääkkeen ottamista. Faktahan on kuitenkin se että Isotretinoini lopettaa finnit 5/10, 2/10 vähentää ja lopuilla sama meno jatkuu.
Ite kuuri on yhtä helvettiä kaikkineen sivuoireineen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


huihuihuimaa kirjoitti:

Ensimmäisen roaccutan kuurin lopettamisesta on kulunut melkein vuosi, tähän asti pysynyt iho hyvänä. Nyt iho on alkanut taas vuotamaan rasvaa oikein urakalla mutta finnejä ei ole kuin muutama siellä täällä. Antaakohan lääkäri minun syödä toista kuuria kun finnejä ei ole paljoakaan? Ainoastaan runsas rasvan erittäminen on ongelmana.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu