Oli suuuuri pettymys, kiertää kesällä lavoillakin...mutta jälleen rahastusta, miksi Jari? Ei itse "tanssita" vaan vetää taas saman shown ja orkka on uusi ja se tanssittaa kansaa ilman Jaria. Kansan pariin on jalustalta ilmeisen vaikea enää laskeutua...
Jartsan suuri
5
976
Vastaukset
- ESINTYY
JOO VAIKKA JARIN ORKKA SOITTAA ENSIN NIIN KYLLÄ JARI LAVALLE TULEE KUITENKIN
- huhhuhhui
Jari esiintyy kyllä aina todella kauan mitä on verrattuna muihin miesartisteihin, jotka häthätää
esiintyvät puoli tuntia .
Jarilla on oma upea karismaattinen tapansa olla lavalla ja osaa ottaa yleisönsä - jari fani
huhhuhhui kirjoitti:
Jari esiintyy kyllä aina todella kauan mitä on verrattuna muihin miesartisteihin, jotka häthätää
esiintyvät puoli tuntia .
Jarilla on oma upea karismaattinen tapansa olla lavalla ja osaa ottaa yleisönsäjari osaa ottaa kyllä yleisönsä ja on hyvä siinä.
jarilla on kyllä karismaa - anskuliini :)
jari fani kirjoitti:
jari osaa ottaa kyllä yleisönsä ja on hyvä siinä.
jarilla on kyllä karismaajari kyllä osaa hommansa:):)
- brunetti27
anskuliini :) kirjoitti:
jari kyllä osaa hommansa:):)
ehdottomasti jari osaa hommansa kaikki ei osaakkaan niin hyvin:=)
ja se huumori se on kyllä sillä hanskassa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221822Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284- 1341157
- 79947
- 85881
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118804- 48780
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60736