Eilen paikallisuutisissa kerrottiin Kankaanpään uudesta kiertoliittymästä. Satakuntalaiseen kaaliin nyt kertakaikkiaan ei mahdu ajatus oikein ajamisesta
ympyrässä. Nähtävästi satakuntalaisen kallon sisäkalut on ohjelmoitu vain suoraan ajamiseen. Vilkun käyttö on täysin mahdotonta, vaikka erilliset opasteet siitä muistuttavat. Vilkutetaan kyllä usein silloinkin kun suora tie kaartuu jonnekinpäin,(on useitakin havaintoja) mutta takuulla ei silloin kun pitäisi. Liikenneopistojen tulisi kiinnittää erityistä huomiota ongelmaan. Säännöt ympröissä ajamiseen ovat erittäin yksinkertaiset, ei pitäisi olla luku ja kirjoitustaitoiselle liian vaikeaa.
Nyt se on todistettu
5
1372
Vastaukset 5
- Sanna!
Niin siis tarkoititko liikenneympyrää? Kiertoliittymä kaiketi eri asia... Ei nyt lähdetä yleistämään, mutta IHAN liikaa niitä urpoja tuolla tosiaan tapaa niissä ympyröissä! Ei vaan voi käsittää, miten joku ei sitä vieläkään osaa!!!
- Sanna!
Ups. Siis joo kiertoliittymä = liikenneympyrä... Juu-u. Olin unessa...
- tapailee urpoa
kiertoliittymässä, peräedellä.
- Sanna!
tapailee urpoa kirjoitti:
kiertoliittymässä, peräedellä.
Hei hetkinen? Mistäs tiesit? Ootko sä nyt sit just "se" Urpo, ketä oon siellä tapaillut?
- varma että
ne osaa siellä lukea ja kirjoittaa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561