Eilen paikallisuutisissa kerrottiin Kankaanpään uudesta kiertoliittymästä. Satakuntalaiseen kaaliin nyt kertakaikkiaan ei mahdu ajatus oikein ajamisesta
ympyrässä. Nähtävästi satakuntalaisen kallon sisäkalut on ohjelmoitu vain suoraan ajamiseen. Vilkun käyttö on täysin mahdotonta, vaikka erilliset opasteet siitä muistuttavat. Vilkutetaan kyllä usein silloinkin kun suora tie kaartuu jonnekinpäin,(on useitakin havaintoja) mutta takuulla ei silloin kun pitäisi. Liikenneopistojen tulisi kiinnittää erityistä huomiota ongelmaan. Säännöt ympröissä ajamiseen ovat erittäin yksinkertaiset, ei pitäisi olla luku ja kirjoitustaitoiselle liian vaikeaa.
Nyt se on todistettu
5
1330
Vastaukset
- Sanna!
Niin siis tarkoititko liikenneympyrää? Kiertoliittymä kaiketi eri asia... Ei nyt lähdetä yleistämään, mutta IHAN liikaa niitä urpoja tuolla tosiaan tapaa niissä ympyröissä! Ei vaan voi käsittää, miten joku ei sitä vieläkään osaa!!!
- Sanna!
Ups. Siis joo kiertoliittymä = liikenneympyrä... Juu-u. Olin unessa...
- tapailee urpoa
kiertoliittymässä, peräedellä.
- Sanna!
tapailee urpoa kirjoitti:
kiertoliittymässä, peräedellä.
Hei hetkinen? Mistäs tiesit? Ootko sä nyt sit just "se" Urpo, ketä oon siellä tapaillut?
- varma että
ne osaa siellä lukea ja kirjoittaa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321