Kauniit

kalanaiset??

Aika usein kuulee mainintoja kalanaisten kauneudesta.. Ja nytkin Drew, joka myöskin on kalat, valittiin maailman kauneimmaksi. Onnea vaan, luonnollisen kaunis nainen hän onkin :)

Ja nyt, oletteko sellaisia? "kauniita, salaperäisiä, ja seksuaalisuutta tihkuvia" ??

Minä nimittäin koen itseni lähinnä väsyneen näköiseksi ja kömpelöksi :D

(vaikkakin miehet tuntuvat ajattelevan erilailla.)

20

3195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanaiset

      Minua ainakin vältellään rumuuteni takia! Samoin erästä toista kalanaista joka on hyvä ystäväni. Ollaan aika mielisairaita, ei saada mitään aikaan, hölmöjä, aivottomia, tyhjän hölöttäjiä, jotka touhullaan karkottavat muut. Mieliala vaihtelee jatkuvasti, ollaan aika välinpitämättömiä ulkonäöstä, kömpelöitä kyllä, seksikkäitä ei todellakaan, salaperäisiä vain kun ollaan omissa maailmoissa muuten roikkujia jotka tykkäävät paljastaa kaikki asiat itsestään jotta saisivat huomiota!

      • ...

        huonoja tapoja löytyy vaikka muille jakaa, röyhkeitä osataan olla, kostonhimoisia, huono itsetunto ja kaikki!! Pellejä, elämän haaskaajia, selän takana paskanpuhujia, jos rakastetaan jotakin niin ollaan oikein ilkeitä sille, niin ettei saada ikinä vastarakkautta ja sitten nyyhkytellään, että miksi se ei rakasta mua. Nuo on kyllä luonteenpiirteitä, mutta vähentävät kyllä seksikkyyttä reilusti!!!


      • raukkaa
        ... kirjoitti:

        huonoja tapoja löytyy vaikka muille jakaa, röyhkeitä osataan olla, kostonhimoisia, huono itsetunto ja kaikki!! Pellejä, elämän haaskaajia, selän takana paskanpuhujia, jos rakastetaan jotakin niin ollaan oikein ilkeitä sille, niin ettei saada ikinä vastarakkautta ja sitten nyyhkytellään, että miksi se ei rakasta mua. Nuo on kyllä luonteenpiirteitä, mutta vähentävät kyllä seksikkyyttä reilusti!!!

        Tuntukos nyt että vähän nousit itse ylemmäs? Mahtaa olla sullakin elämä kun vaivaudut jotain noin huonoa ihmistä edes kommentoimaan. Kerro ihmeessä nyt se oikea merkkisi vielä.


      • oisko
        raukkaa kirjoitti:

        Tuntukos nyt että vähän nousit itse ylemmäs? Mahtaa olla sullakin elämä kun vaivaudut jotain noin huonoa ihmistä edes kommentoimaan. Kerro ihmeessä nyt se oikea merkkisi vielä.

        psykopaattisuudesta kärsivä neitsyt "neitsyt" joka noittenkin viestien kauttaa yrittää manipuloida herkkiä kala "ystäviä".


      • vikaa
        ... kirjoitti:

        huonoja tapoja löytyy vaikka muille jakaa, röyhkeitä osataan olla, kostonhimoisia, huono itsetunto ja kaikki!! Pellejä, elämän haaskaajia, selän takana paskanpuhujia, jos rakastetaan jotakin niin ollaan oikein ilkeitä sille, niin ettei saada ikinä vastarakkautta ja sitten nyyhkytellään, että miksi se ei rakasta mua. Nuo on kyllä luonteenpiirteitä, mutta vähentävät kyllä seksikkyyttä reilusti!!!

        kostonhimossa on? Vai eikö oma lääke maistu? Kalaahan syytetään aina siitä, että suostuu muitten kenkämatoksi. Sehän se ikävä yllätys sitten onkin, kun alkaa tulla sama posti paluupostissa takaisin. Niin makaa kun petaa.


      • hetken aikaa
        vikaa kirjoitti:

        kostonhimossa on? Vai eikö oma lääke maistu? Kalaahan syytetään aina siitä, että suostuu muitten kenkämatoksi. Sehän se ikävä yllätys sitten onkin, kun alkaa tulla sama posti paluupostissa takaisin. Niin makaa kun petaa.

        ...suostua olemaan kynnysmattona, jos noin haluat sanoa.
        MUTTA, viimeinen sana on aina kaloilla. En tiedä mitään peloittavampaa kuin kala joka on epärehellisyydellä tai epäoikeudenmukaisuudella loukattu.


      • kalan on viimeinen
        hetken aikaa kirjoitti:

        ...suostua olemaan kynnysmattona, jos noin haluat sanoa.
        MUTTA, viimeinen sana on aina kaloilla. En tiedä mitään peloittavampaa kuin kala joka on epärehellisyydellä tai epäoikeudenmukaisuudella loukattu.

        Sana eikä se
        naurata enää
        ketään siinä vaiheessa..


      • kostos
        vikaa kirjoitti:

        kostonhimossa on? Vai eikö oma lääke maistu? Kalaahan syytetään aina siitä, että suostuu muitten kenkämatoksi. Sehän se ikävä yllätys sitten onkin, kun alkaa tulla sama posti paluupostissa takaisin. Niin makaa kun petaa.

        kostautuu ja ite tai läheises sen sitten kärsii. Karman laki iskee. Ei noita sun pahoja ajatuksia kukaan kuule, mutta ne pahat sanat ja teot, ne kyllä kiertää ja löytää takas sun luo.


      • katkerakala

        Minä olen kalat ja tiedän millainen olen. Te muut kalanaiset saatatte olla jtn huippumalleja, mutta minä en. Ärsyttää vaan tuo yleistäminen.. "Kalanaiset ovat kauniita" Olen saannut koko elämäni ajan kuulla etten ole todellakaan kaunis.


    • taitaa vaan

      aika kauniita olla,
      viattoman viehkoja
      kaikki -

      (sanoo kalanainen, joka
      lähes drewn kaksoisolento)

      :DDD

      vaatimattomuus on se ominaispiirre,
      joka kaloissa kiehtoo ;)-
      kursailemattomuus,
      viattomuus, joka tietää

    • aika

      nuori? vai muuten vaan huomionkipeä? Epäkalamaisen omaa häntää nostava aloitus.

      • aloittajaXX

        en ole nuori, ja jos huomiota haen, haen sitä ihan muualta kuin keskustelupalstalta :D

        Tämä on kysymys siinä missä muutkin horoskooppimerkkiin liittyvät. Pahoittelen jos aihe on sinulle arka.


    • höntti...

      ...olla aika tyypillenen kalat. pidän itseäni kauniina ja salaperäisenä, seksikkyyttäkin ilmeisimmin löytyy. seksikkyys ilmenee (uskoisin) minussa kylläkin luonteeni kautta, sillä en koita liiemmin ehostaa itseäni esim. vaatteilla. seksikkyys lienee tulevan itsevarmuudestani ja eleistäni. olen ulkoisesti naisellinen, fyysikan puolesta - kai sekin on seksikästä.

    • *sinuhe*

      Kala on kaunis,harvinaista kauneutta se on,joten ei kaikki silmät näkevät tätä harvinnaista kauneutta.

      kala usein pitä itsensä rumana ja hän kaipaa leijonan kaltaista ihailija,joka on kauneudensapeilinä.

      Kala sairastuu sekoa ja kuihtu,jos hän ei saa kaipamansa hellyyttä ja lämpöä.

      Sinäkin olet ihana fisu,tunnen sen jo tällälailla.
      Kaunista ja onnistunutta kesä*****

    • ... ei koe olevansa mitenkään kaunis. Söpöksi on haukuttu muutaman kerran ja sanottu, että omaan sydämen muotoiset kasvot. Mene ja tiedä.

      Jokaiseenhan ihmiseen vaikuttaa perimä joten täysin ulkonäkökysymystä ei voi käsitellä horoskooppien kautta. Mutta kuten aiemmin on käynyt jutuissa ilmi kalanaisissa on eräänlaista söpöyttä, luokseenvetävyyttä, naisellisuutta ja seksuaalisuutta. Mutta se ei välttämättä johdu ulkonäöstä vaan siitä, että luonne huokuu niin selkeästi läpi. Etsiessään Sitä Oikeaa kalat valittelee monesti kuinka hän ei saisi tuntea rakkautta. Kaloillahan olisi ottajia mielin määrin. Itselleni vastaan on ainakin tullut, mutta - merkkinsä tavoin - vain ns. päähänpotkittuja, mammanpoikia, jotka hakevat äidillistä suojaa kalanaisen evien alta. Melkeinpä plus-miinus-nolla voisi sanoa.

      Kalanainen helposti vähättelee eikä välttämättä aidosti huomaa omaa viehätysvoimaansa, mutta mitä enemmän ikää ja kokemusta karttuu, sen selvemmäksi se hänelle itselleen yleensä tulee.

      • epäkauniskala

        No hyi, inhottaa kaikki seksuaalisuuteen ja jopa rakkauteen ja romantiikkaan liittyvä, en ole naisellinen vaan poikamainen kala! Ulkonäkö ei kiinnosta sitten yhtään, vaan luonne itsessä ja kaikissa muissa! Omaan paljon huonoja "miesten tapoja", mutta välttelen yli kaiken tupakkaa ja alkoholia.
        Ulkonäöstä sen verran, että monesti pilkataan, vältellään ja katsotaan huvittuneesti minua ja isoa hassunmuotoista nenääni, että siinä kaikki kauneudesta! Heillä taitaa olla asennevamma, tai sitten tätä on vaan niin vaikea hyväksyä.


      • yhtään kauniina..
        epäkauniskala kirjoitti:

        No hyi, inhottaa kaikki seksuaalisuuteen ja jopa rakkauteen ja romantiikkaan liittyvä, en ole naisellinen vaan poikamainen kala! Ulkonäkö ei kiinnosta sitten yhtään, vaan luonne itsessä ja kaikissa muissa! Omaan paljon huonoja "miesten tapoja", mutta välttelen yli kaiken tupakkaa ja alkoholia.
        Ulkonäöstä sen verran, että monesti pilkataan, vältellään ja katsotaan huvittuneesti minua ja isoa hassunmuotoista nenääni, että siinä kaikki kauneudesta! Heillä taitaa olla asennevamma, tai sitten tätä on vaan niin vaikea hyväksyä.

        tosin katsoessani nuoruuteni kuvia
        näen, että aika viehättävä kaiketi
        olen ollut ulkopuolisten silmissä --
        niinkuin minulle aina väitettiin,
        itse en tosin siihen ulkoiseen koskaan
        kiinnittänyt huomiota - lähinnä vain sisäiseen
        maailmaani ja tekemisiini..


      • *sinuhe*
        epäkauniskala kirjoitti:

        No hyi, inhottaa kaikki seksuaalisuuteen ja jopa rakkauteen ja romantiikkaan liittyvä, en ole naisellinen vaan poikamainen kala! Ulkonäkö ei kiinnosta sitten yhtään, vaan luonne itsessä ja kaikissa muissa! Omaan paljon huonoja "miesten tapoja", mutta välttelen yli kaiken tupakkaa ja alkoholia.
        Ulkonäöstä sen verran, että monesti pilkataan, vältellään ja katsotaan huvittuneesti minua ja isoa hassunmuotoista nenääni, että siinä kaikki kauneudesta! Heillä taitaa olla asennevamma, tai sitten tätä on vaan niin vaikea hyväksyä.

        Ymmärrän täysin hyvin miksi ajatteleet näin itsestesi.
        Kauneus ei ole yksi selitteinen käsitä.
        Pelkäät rakkautta,seksi on inhottava...
        Et usko kenekään pitävän sinua viehettävänä.
        Et ole hyväksynyt itsesi rakas fisuni


      • Kalatyttö
        epäkauniskala kirjoitti:

        No hyi, inhottaa kaikki seksuaalisuuteen ja jopa rakkauteen ja romantiikkaan liittyvä, en ole naisellinen vaan poikamainen kala! Ulkonäkö ei kiinnosta sitten yhtään, vaan luonne itsessä ja kaikissa muissa! Omaan paljon huonoja "miesten tapoja", mutta välttelen yli kaiken tupakkaa ja alkoholia.
        Ulkonäöstä sen verran, että monesti pilkataan, vältellään ja katsotaan huvittuneesti minua ja isoa hassunmuotoista nenääni, että siinä kaikki kauneudesta! Heillä taitaa olla asennevamma, tai sitten tätä on vaan niin vaikea hyväksyä.

        Löydät kauneutesi silloin, kun olet sujut itsesi kanssa. Rakasta itseäsi niin voit rakastaa muita. Itsenä hyväksyminen on todella vaikeaa, esim minä pystyn siihen vain hetkittäin. Mutta koska minä en tästä mihinkään ikinä muutu, niin miksi en pitäisi itseäni kauniina, vaikkapa vain sisäisesti. Jokainen on kaunis omalla persoonallisella tavallaan ja kauneuskin on vain katsojan silmässä. Mutta itsensä hyväksyminen näkyy päälle päin ja varmasti kaikki tulevat huomaamaan sinut, itsevarman ja sädehtivän kalan.


      • totta!
        Kalatyttö kirjoitti:

        Löydät kauneutesi silloin, kun olet sujut itsesi kanssa. Rakasta itseäsi niin voit rakastaa muita. Itsenä hyväksyminen on todella vaikeaa, esim minä pystyn siihen vain hetkittäin. Mutta koska minä en tästä mihinkään ikinä muutu, niin miksi en pitäisi itseäni kauniina, vaikkapa vain sisäisesti. Jokainen on kaunis omalla persoonallisella tavallaan ja kauneuskin on vain katsojan silmässä. Mutta itsensä hyväksyminen näkyy päälle päin ja varmasti kaikki tulevat huomaamaan sinut, itsevarman ja sädehtivän kalan.

        noin se menee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe