Onko muita 28.4.64 syntyneitä?
Tänään synttärit
7
771
Vastaukset
- pirelli
Onnea Sinulle! Minä vietin synttäreitä 26.04. ja tyttäreni 25.04. ja kaksoset 16.05., että härkäpäitä tässä perheessä riittää!!!
- synttärit 1.5 vappuna
Härkämies reilu olen ja kiinalaisessa Sika!
- Mä oon
synttärit 1.5 vappuna kirjoitti:
Härkämies reilu olen ja kiinalaisessa Sika!
myös aika reilu.
- härkänainen
Mä oon kirjoitti:
myös aika reilu.
mites tämä " aika" reiluus teillä ilmenee? =)
- olemme
härkänainen kirjoitti:
mites tämä " aika" reiluus teillä ilmenee? =)
nimenomaan reiluja, siis positiiviset härät! Negatiiviset härät ovat itsekkäitä, v***maisia, ylpeitä ja määräilijöitä joille ei ole mikään ikinä hyvin, paitsi itse tehty - siis todella rasittavia. MULLA on tänään synttärit täytän 43. Mä oon mielestäni plussahärkä, kos oon joutunu oppimaan erilaisia läksyjä ja oppi on mennyt umpiluuhunkin! SE on tärkein saavutukseni tähän mennessä! Hyvää päivänjatkoa kaikille!
- käsite
olemme kirjoitti:
nimenomaan reiluja, siis positiiviset härät! Negatiiviset härät ovat itsekkäitä, v***maisia, ylpeitä ja määräilijöitä joille ei ole mikään ikinä hyvin, paitsi itse tehty - siis todella rasittavia. MULLA on tänään synttärit täytän 43. Mä oon mielestäni plussahärkä, kos oon joutunu oppimaan erilaisia läksyjä ja oppi on mennyt umpiluuhunkin! SE on tärkein saavutukseni tähän mennessä! Hyvää päivänjatkoa kaikille!
Reiluus on teille kyllä vähän suhteellinen käsite..olit nyt miten pluussa sitten vaan..
- Neiti Härkä
Eilen siis tuli vuosia täytettyä. Ensi vuonna sitten pyöreitä vuosia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1013023Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from972463Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä432286Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276802258Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71916Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131506- 831297
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81240- 691117
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191074