Onko muita 28.4.64 syntyneitä?
Tänään synttärit
7
755
Vastaukset
- pirelli
Onnea Sinulle! Minä vietin synttäreitä 26.04. ja tyttäreni 25.04. ja kaksoset 16.05., että härkäpäitä tässä perheessä riittää!!!
- synttärit 1.5 vappuna
Härkämies reilu olen ja kiinalaisessa Sika!
- Mä oon
synttärit 1.5 vappuna kirjoitti:
Härkämies reilu olen ja kiinalaisessa Sika!
myös aika reilu.
- härkänainen
Mä oon kirjoitti:
myös aika reilu.
mites tämä " aika" reiluus teillä ilmenee? =)
- olemme
härkänainen kirjoitti:
mites tämä " aika" reiluus teillä ilmenee? =)
nimenomaan reiluja, siis positiiviset härät! Negatiiviset härät ovat itsekkäitä, v***maisia, ylpeitä ja määräilijöitä joille ei ole mikään ikinä hyvin, paitsi itse tehty - siis todella rasittavia. MULLA on tänään synttärit täytän 43. Mä oon mielestäni plussahärkä, kos oon joutunu oppimaan erilaisia läksyjä ja oppi on mennyt umpiluuhunkin! SE on tärkein saavutukseni tähän mennessä! Hyvää päivänjatkoa kaikille!
- käsite
olemme kirjoitti:
nimenomaan reiluja, siis positiiviset härät! Negatiiviset härät ovat itsekkäitä, v***maisia, ylpeitä ja määräilijöitä joille ei ole mikään ikinä hyvin, paitsi itse tehty - siis todella rasittavia. MULLA on tänään synttärit täytän 43. Mä oon mielestäni plussahärkä, kos oon joutunu oppimaan erilaisia läksyjä ja oppi on mennyt umpiluuhunkin! SE on tärkein saavutukseni tähän mennessä! Hyvää päivänjatkoa kaikille!
Reiluus on teille kyllä vähän suhteellinen käsite..olit nyt miten pluussa sitten vaan..
- Neiti Härkä
Eilen siis tuli vuosia täytettyä. Ensi vuonna sitten pyöreitä vuosia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244