Tää saattaa olla vanha juttu jo monelle fanille, mutta Janetin seuraava single julkaistaan Rush Hour 3-elokuvan soundtrackillä. Ilmeisesti neitonen on siirtynyt Def Jam-levy-yhtiöön. Jos joku haluaa katsoa, niin jätän loppuun linkin, jossa Janetin upouusi haastattelu Why Did I Get Married?-elokuvan kuvauksista.
http://www.youtube.com/watch?v=5Ipd546i05c
Janet Rush Hour 3:n Soundtrackillä
4
672
Vastaukset
Kiva että olet viellä "hengissä" Hannes22. Susta ei ole kuulunut vähään aikaan täällä mitään. Miten ne sun fani-sivut etenee?
- Hannes22
Joo, vähän unohtunut tämä foorumi minulta. Sivut ei etene lainkaan, luultavasti jätän koko homman kesken. Minulta ei vaan löydy tarpeeksi motivaatiota, eikä html-taitoa sivujen tekoon. Ja olen sen verran perfektionisti, etten mitään geocities-tyylisiä sivuja laita ylös.
Hannes22 kirjoitti:
Joo, vähän unohtunut tämä foorumi minulta. Sivut ei etene lainkaan, luultavasti jätän koko homman kesken. Minulta ei vaan löydy tarpeeksi motivaatiota, eikä html-taitoa sivujen tekoon. Ja olen sen verran perfektionisti, etten mitään geocities-tyylisiä sivuja laita ylös.
...Olis ollut kiva saada Suomalaiset Janet sivut. Noh ehkä myöhemmin...Joku toinen...?
- Hannes22
SoulKing kirjoitti:
...Olis ollut kiva saada Suomalaiset Janet sivut. Noh ehkä myöhemmin...Joku toinen...?
Menin sieltä, missä aita oli matalin: teetätin sivut :D Luulisin että viimeistään kesäkuussa (tai paljon aikaisemminkin) sivut aukeavat. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo737050Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 332335
- 201898
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231891- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558