Sinne Kuopioon ilmeisesti piakkoin muuttavana haluaisin tietää kaikenlaisia kokemuksianne Kuopion saleista? Varsinkin näistä kahdesta, vai onko vielä joitakin muita?
Gym99 vs. ME-studio?
12
6171
Vastaukset
- eouihfpoiuwhr
tuu sinne, jos oot söpö. mä käyn siellä. :DDd
- ya nightmare
Taitaa olla niin että gymillä treenataan ja Me -studiolla "treenataan". Huomaa pieni mutta merkittävä ero ;)
Jos arvostat tosissaan treenaamista, suuntaa gymille. Siellä treenataan, ja siellä taitaa tämän kaupungin upeimmat rungot saada lihaa ympärilleen. Salilta löytyy hyvin vapaa painoja ja kaksi puolta, modernimpi ja trendikkäämpi puoli televisioineen ja tunnelmavalaistuksineen sekä sitten myös se raudankolistelu puoli, jossa ei rautaa säästellä.
Me studiolla on se hyvä puoli että siellä on sitten spinnit ja jumpat jos niitä kaipaa. Me -studio taitaa olla trendikkäämpi paikka kuin gym, sekä hyvässä että pahassa. Tässä ajassa on ihan kiitettävästi kiinni, mutta se tietää sitten myös trendipelleilyä. Sellanen fiilis tulee, että treenamaan pitää tulla viimeset merkkikuteet sävy sävyyn päällä, meikit naamassa ja suihkun raikkaana. Miehillä saattaa olla geelit tukassa ja naisilla isot korvarenkaat korvissa. Tästä voikin sitten päätellä mitä se ns. "treenaminen" siellä suurimmalla osalla on. Käydään esittelemässä uusia ihQ daa kuteita ja uutta tukkaa.
Eli jos olet trendikäs puuhelmipoika tai pintaliitäjäpimatsu, suuntaa me-studiolle koska silloin viihdyt siellä taatusti paremmin, mut treenamaan kannattaa mennä gymille.
p..s.en ole tällä hetkellä kummankaan asiakas, kokemuksia pyysit ja tässä niitä sait. - mies__23
Käy itse toteamassa kumpi parempi. Gym99 mainostaa aivan kauheasti ja jatkuvat tarjoukset. En vihjaa enempää...
- noiden
välillä valitset, niin suosittelen Gymiä. Testasin sen ja vaikutti ok paikalta (nykymuodossaan ja aiemmassa muodossaan) ja olen jälkimmäisen ex-asiakas (vain salilla kävijä), enkä oikein tykännyt. Jäi vähän natsimeininkifiilis siitä.
- nainen69
Gymi paras! En kyllä ole itse ME-studiolla käynyt mutta gymiin erittäin tyytyväinen. Pystyy samaan treeniin yhdistämään niin puntin kuin aerobisenkin liikunnan. Ja porukkaa laidasta laitaan, hyvä paikka!
- ladygym
Kuopiossa on useita hyviä kuntosaleja, kuten esimerkiksi ME keskus, Gym99 ja Lady line. Et kertonut oletko nainen vai mies, mut lady line on tietysti vain naisille suunnattu, mutta siellä on ehdottomasti Kuopion parhaat jumpat. ME keskus ja Gym99 on hyviä paikkoja treenata salilla ja ME keskuksessa on sauna, joka tietysti on plussaa. Hinnat melko samat kaikissa paikoissa ja älä sit erehdy maksamaan jäsenyydestä mitään suuria aloitusmaksuja, odota ilmaista aloitustarjousta.
Ei kun treenaamaan, kyllä se sopiva sali varmasti löytyy! - lihankasvattaja
99 mainostus menee ylitse hermojen, ei saa kävellä rauhassa ostamaan lisäravinteita kun gym 99 paitaiset tyttöset tulevat kimppuun ja päästävät irti vasta kun olen vastaanottanut 14 päivän kutsukortin ja ilmaisen jäsenyyden.
Lisäksi olen köyhtynyt gymin ansiosta ja testosteronitasoni tippuneet treenaavien mummojen perseiden takia. kengänsuojuksetkin alkavat olla vähissä, ja olen allerginen desifiointiaineelle jota hangataan joka sarjan jälkeen laitteeseen. Telkkaria voin katsella kotonani myös enkä salilla. Olen myös joutunut Sepin pyydöstä teippaamaan suuni maalarinteipillä maastavetojen ajaksi. Ja pyyhkimään omat hikipisarani lattialta- Ääliööö
Mene muualle itkemään jos ei Kuopion paras sali kelpaa!
- Gym99
Tule ihmeessä Gymille, Kuopion paras sali!
- sköndis
jos olet tottunut, että sovituista reiluista pelisäännöistä pidetään kiinni, niin älä vaivaudu tälle salille. T:ex gymiläinen
- Lue sopparisi..
sköndis kirjoitti:
jos olet tottunut, että sovituista reiluista pelisäännöistä pidetään kiinni, niin älä vaivaudu tälle salille. T:ex gymiläinen
Kannattaa varmaan lukea jäsenehdot sopimuksesta ennenkuin alkaa täällä haukkumaan Gym99:ä, joka on kuitenkin paras sali kiistatta tässä kaupungissa..musta ovat toimineet erittäin reilusti kaikessa jäsenyyteen liittyvässä ja sitäpaitsi myös jäsenedut ovat ylivoimaset muihin saleihin nähden..varsinkin nyt kun myös saunat saadaan käyttöön samaan kk hintaan..ainakin toivottavasti!
Lisäksi mm salikortinvuokrausmahdollisuus on erittäin hyvä, mikä muu sali esim tarjoaa vuokrakortteja nettisivujensa kautta..??!Lisäksi onnistuin tauottamaan jäsenyyden mm. armeijan ajaksi ja kesällä opiskelijat voivat myös tauottaa korttiaan ilman mitään ihmeellisiä tauotusmaksuja. Myös saliohjaukset ja ohjelmat on hyvin tehtyjä, kuitenkaan sieltä ei voi odottaa mitään pro ohjelmia vaan peruskuntoiluun tarkoitettuja ohjelmia. Ja ohjelman myös saa silloin kun sitä pyytää ja ohjauskin helposti sovittavissa.
- hsghsfgh
Gym99 sopimus on perseestä. Itse välttelisin tälläisiä paikkoja, joissa irtisanomisaika on 2 kuukautta. Elikkä jos vaikka lähdet nyt, niin joudut maksamaan kahden kuukauden hinnan. Kusettavat ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624