Minä olen jo saanut kaikenlaisia "uhkauksia" tuosta Vappunaamari- jutusta, joka oli ihan leikkimielellä aloitettu?
Seiskahan sen jutun on tehnyt, en minä.
Voi hyvä jumala, anna hyvä humala!
Miksi ihmiset on tänä päivänä noin kireitä?
Kannattaisko hankkia mielialalääkkeitä?
Onko huumori kadonnut?
13
1707
Vastaukset
- mielipide on
Tosikoille ei voi mitään, huumoria pitää olla elämässä! Saisivat hakea lääkitystä, että vähän relaisivat!! :)
- aloitukselle?
Hyvänen aika, ihan uhkauksia olet saanut!!
Nyt kyllä kiinnostaa minuakin, minkälainen ketju se oikein on. - sinä kirjoitat
Kävin lukemassa vappunaamari - ketjun, eikä siellä ketään "uhkailtu".
Kun luin sinun vihjauksiasi matin ja mervin elämästä siellä 150 m:n päässä asuessasi, joita et kuitenkaan saa vaitiolovelvollisuuden takia kertoa ja olet neuvonnassa töissä ja plaaplaa, hämmästyin jälleen kerran kirjoittajien tasoa.
SIIS TÄÄ EI OO TOTTA! Osaako nämä ihmiset sitoa aamulla kengännauhansa? Tuskinpa.- Hekate50
Onneksi jo yllä/ allapito poisti ne vastaukset ja herjaukset.
Kiitos siitä.
En ole mikään "nättinokkainen", mutta en ymmärrä miksi tuntemattomia kirjoittajia mollataan ja räävitään. Sinäkin ilmeisesti kuulut "puskajussi" samaan kastiin, ole hyvä vaan. Voi, kun tietäisit missä olen töissä! Hymynaama aamulla siinä neuvonnassa on todella plussaa, hihihihihihhi.
Ja "esikastelin" tämänkin viestin, se on ihan mun omaa huumoria. Olen todellakin lähempänä 5v- kun 50-v. Siis mieleltäni.
- Tuuve
Kuka sinua uhkailee ja missä? En löydä mitään ketjua!!!!!! *tahtoo lukea!!*
- Tuuve
A.DONIS kirjoitti:
uhkailusta waan poikkeawasta mielipiteestä :=)
Se on sellaista, kun nainen haluaa sanoa viimeisen sanan. Keskustelupalstallakin sananvapaus voi muuttua uhkailuksi ;);)
- pursuaa
"Kannattaisko hankkia mielialalääkkeitä?"
Juttelet maanantaina sitten lääkärisi kanssa, jos olet sitä mieltä että tarvitset. Me emme voi tietää.- Hekate50
Päivän paras, mä repesin. Tulee vesi silmistä ja suusta vaahto.
järjestää miniristeily Turku-Åbo ;DDDD
(En nyt sitten turkulaisia halua mollata :)- kiertoajelu
kehäkolmoselle?
kiertoajelu kirjoitti:
kehäkolmoselle?
lyhyeen - ainahan siellä on sään vähänkin muuttuessa ketjukolari :((
kannattaa :=)
ja siäl esitettäis puskisil elämää suurempi kysymys
kumpi on parempaa wai hernekeitto?
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392