pystynkö laittamaan spypotin vaikka on f-securessa haita-ohjelmien poisto työkalu
f-secure
3
456
Vastaukset
- pystyt
Pystyt, mutta ei siitä mitään hyötyä ole.
- hyötyä
Oon vuosien aikana kokeillut useita eri ohjelmia ja jokainen löytää eri asioita. Spybot löytää VARMASTI ainakin ekalla kerralla semmoista poistettavaa mitä F-Secure ei. Mulla on jatkuvassa käytössä F-Secure, Spybot ja Ad-aware.
Ja joku joskus on väittänyt että Ad-aware on sama ohjelma kuin F-Secure, tämä ei pidä paikkaansa. Oon senkin todennut jo useasti sillain että ensin skannaan koneen läpi F-Securella joka ei löydä mitään ja heti perään Ad-Awarella joka onkin sit löytänyt vakoiluohjelmia!! Saattavat NÄYTTÄÄ samalta mut käyttävät taatusti eri tietokantaa. - mitä poistat
hyötyä kirjoitti:
Oon vuosien aikana kokeillut useita eri ohjelmia ja jokainen löytää eri asioita. Spybot löytää VARMASTI ainakin ekalla kerralla semmoista poistettavaa mitä F-Secure ei. Mulla on jatkuvassa käytössä F-Secure, Spybot ja Ad-aware.
Ja joku joskus on väittänyt että Ad-aware on sama ohjelma kuin F-Secure, tämä ei pidä paikkaansa. Oon senkin todennut jo useasti sillain että ensin skannaan koneen läpi F-Securella joka ei löydä mitään ja heti perään Ad-Awarella joka onkin sit löytänyt vakoiluohjelmia!! Saattavat NÄYTTÄÄ samalta mut käyttävät taatusti eri tietokantaa.on vakoiluohjelmia ja "vakoiluohjelmia". Toiset ohjelmat tunnistaa kaikenmaailman hyödylliset evästeet ja MRU-tiedotkin haittaohjelmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080