Kun käynnistän autoa, startti "pyörii tyhjää." Eli rupeaa pyörimään mutta ei ala pyörittämään moottoria. Talvella piti kerran hinata käymään, kun auto oli käynyt kosteassa tunnelissa. Nyt parina päivänä ekalla starttikerralla tehnyt saman mutta tokalla yrityksellä lähtee kiltisti käymään. Onko tuttu juttu jollekin?
Onko jollain ollut ongelmia uudehkojen Fiestojen sähkölasien ja kaksiovisen ovien kallistusmekanismien kanssa? Mulla on molempien penkkien kallistukset korjattu ja molemmissa sähkölaseissa on joku pikkuosa nostimessa hajalla.
Käynnistysongelma Fiesta 2003 & sähkölaseista
1
841
Vastaukset
- Polar74
Mulla on 2004 Fiesta. Yhden kerran on ollut käynnistysongelma, viime talvena. Olin ajellut aamulla joku 200km pakkassäällä tiellä jolle oli satanut kerros helposti pölisevää lunta.
Illalla ei Fiesta enää käynnistynyt. Virtaa oli ja solenoidikin naksu mutta kone ei pyörähtänyt.
Parin päivän päästä tärähti käyntiin ihan hienosti kun oli hinausauto tilattu paikalle.
En ole vieläkään varma että mikä oli vikana.
Käynnistämistä saattoi auttaa kun autoa työnneltiin edestakas ja välillä löin vaihteen päälle -> moottori on liikahtanut.
Tai ehkä lunta oli päässyt johonkin sähköjärjestelmään ja se oli myöhemmin haihtunut.
Sähköikkunoissa ei ole ollut ongelmia, mutta eipä ole tarvinnut paljoa talvella ikkunoita availla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302956- 2182927
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791876Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761512Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381393- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863- 46853