Oon yrittänyt etsiä netistä hyvää AC/DC:n liittyvää tatuointia, tarkoitus olisi ottaa sellainen. Muutama "ihan hyvä" on löytynyt, mutta ei mitään mikä olisi
pakko saada. Onko kellään hyvää linkkiä, on ihan sama onko kyseellä väri vai musta tatska. Lähinnä olen ajatellut ottaa Ac/Dc logon, johon mahdollisesti joku lisäteksti, tyyliin "High Voltage" tms.
AC/DC TATUOINTI
4
946
Vastaukset
- !!!!!!!!!!
Itse otin ac/dc tatskan 2000 ja myöhemmin otin/ täydensin kättä stiff upper lipin kansi kuvalla. Ja kohtahan pääsee luultavasti taas poikia kattomaan keikoille jos läppiin on uskomista.
http://www.kolumbus.fi/nononsense/tattoo21.htm- can I sit next to you..
Makee tatska äijällä!
- Riffimiehen poika
can I sit next to you.. kirjoitti:
Makee tatska äijällä!
Bon Scott toiseen käteen. Siinä vasta asennetta onkin! "Let There Be Rock" -teksti mahaan kans.
- Riff Raff
Muuten ihan jees, mutta harmi kun Anguksen naama on jotain "sinnepäin". Korjaus ei varmaan onnistu, joten joudut loppuelämän katsomaan epäonistunutta Angus-naamaa. Sääli. Huippubändi mutta tatskasi harmittaa puolestasi.
Jaksamista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682519
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542503- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729