kokemuksia kyseisestä laitteesta?
kuuluuko laitteen pitää ääntä? esim: hurinaa? tai yms?
entäs se lämmin ilma? kuinka hyvin sen tuntee?
olen nyt lämmittänyt koneen eka sen tarvittavan kymmenen minuuttia... kauanko laitteella kestää sitten ruveta tekemään hattaraa?
kertokaa. olen ostanut kyseisen laitteen,
ja jotenki jo luulen että kyseinen laite on jotenki viallinen.... mutta ohjeet mitkä laitteen mukana on, ei ole kamalan hyvät.
iloisen kokkikoulun hattarakone
onko kellään
2
2089
Vastaukset
- LipsMix
Mulla on se iloisen kokkikoulun hattarakone.
Laite pitää ääntä(hurinaa)kun se lämpenee ja kun tekee hattaraa.
Lämmitä laitetta noin 10 min tai niin kauan että tunnet lämpimän ilman käsiin(älä kuitenkaan 20 minuuttia)ja sitten kun on kuuman/lämpimän tuntuinen niin sitten vain lisäät teelusikallisen hienoa sokeria ja pyörität hattaraa tikkuun. - Anonyymi
Meidän paketissa ei ole ohjeita ollenkaan?🆘 saimme kuitenkin laitteen kasattua (toivottavasti oikein) mutta mihinhän sokeria kuuluu laittaa tai mikä toi ihme soikio uloke tossa päälä on😰😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673