OSTAISIN AKVAARION!!!!

Untouchable

Haluaisin ostaa akvaarion, melko ison (joku 100-litrainen esim), mukaan täytyisi tulla tarvikkeita, muttei vält. kaikkia. Olen harrastusta aloittava ja kaiken lisäksi vielä opiskelija, joten hinnankin tulisi olla sen mukainen. Kuljetus ei ole ongelma, voin noutaa paketin Keski-Etelä-Suomen alueelta (miel.Turku-Helsinki-Salo). Laita mulle viestiä jos nurkissa pyörii ylimääräinen akvaario paketti!

10

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia

Minä myyn 100 litran akvaarion johon tulee kaikki tavarat ja kappeet ja vähän ylimääräisiä asioita mukaan joten ilmoittele jos kiinnostuit! =)
      nokitassu@jippii.fi

• Satu

Hei!
      Hurahdin ja ostin 600-litraisen akvaarion, joten 140-litraiseni olisi kohta tyhjä (joskus toukokuun alun paikkeilla). Akvaario on vain pari kuukautta vanha, Aquarell-merkkinen, siis ihan uusi. Mitat: pituus 80 cm, korkeus 50cm ja leveys 35 cm. Todella kaunis akvaario, sirot kehykset ja altaan korkeus antavat vaikutelman, että akvaario olisi paljon suurempi. Mukaan tulee valaisin yhdellä putkella (Giant) sekä hiekkaa ja taustakuva. Kaikki yhtä "vanhoja" kuin akvaario. Suodatin lähtee apuriksi uuteen akvaani. Maksoin itse akvaariosta n. 100 euroa ja valaisimesta ym.yhteensä n. 70euroa. Jalustaa ei ole. Myisin kokonaisuuden 120 eurolla. Asun Helsingissä, eikä minulla ole autoa käytössä.
      Puhelinnumeroni on: 0415145388/Satu

• Petra88

Minä myyn 100l akvaariota (hopeisen väriset kehykset) kaikki tykötarpeet mukaan mm. suodatin,veden lämmitin,vesimittari,pohjaimuri,kahta eri hiekkaa,paljon koristeita pohjalle marmorikuulia ym.,5 muovikasvia,hieno linna pohjalle,2lasinen kansi",valaisin,mangneetti lasinpuhdistin,haavi,kantoja ja kaikkea muuta tarpeellista..asun espoossa,helsingin lähellä.
      jos kiinnostaa niin soita tai mailaa ihmeessä!!
      num. 040 7601129 petra. TARJOA!!
      soittele mieluiten 18.00 maissa niin en ole koulussa enkä harkoissa.

• untouchable

Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

• Petra
        untouchable kirjoitti:

Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

sata euroo käy, soitan huomenna (sunnuntaina)
        t. Petra

• hattivatti

minä tarvitsisin akvaarion en ees isoa korkeintaan 80litrainen

• Remppa menossa

Joko ostit akvaarion? Minulla on myynnissä vähän suurempi, n. 240l. Myyn koko paketin varsin edullisesti. Laita viestiä jos kiinnostaa.

• Ylimääräinen allas

Mulla olisi myynnissä 600l akvaario jalustalla.
      kuvia saa pyytämällä.
      mitat 200*50*60 (p*l*k) jalusta on 60cm korkea.
      mukaan giantin valaisin.
      Ikaalisissa.

Hinta 400

illu84@gmail.com

• Anonyymi

Myisin 600 litraisen akvaarion, pituus siis 2 metriä. Kunnossa oleva. Itäkeskuksessa.

• Anonyymi

Hinta vain 200 euroa, johtuen omistajan sairastumisen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      122
      5827
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      487
      1935
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      22
      1296
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1243
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1103
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1005
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      981
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      916
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      895
    10. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      24
      884
    Aihe