OSTAISIN AKVAARION!!!!

Untouchable

Haluaisin ostaa akvaarion, melko ison (joku 100-litrainen esim), mukaan täytyisi tulla tarvikkeita, muttei vält. kaikkia. Olen harrastusta aloittava ja kaiken lisäksi vielä opiskelija, joten hinnankin tulisi olla sen mukainen. Kuljetus ei ole ongelma, voin noutaa paketin Keski-Etelä-Suomen alueelta (miel.Turku-Helsinki-Salo). Laita mulle viestiä jos nurkissa pyörii ylimääräinen akvaario paketti!

10

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia

      Minä myyn 100 litran akvaarion johon tulee kaikki tavarat ja kappeet ja vähän ylimääräisiä asioita mukaan joten ilmoittele jos kiinnostuit! =)
      [email protected]

    • Satu

      Hei!
      Hurahdin ja ostin 600-litraisen akvaarion, joten 140-litraiseni olisi kohta tyhjä (joskus toukokuun alun paikkeilla). Akvaario on vain pari kuukautta vanha, Aquarell-merkkinen, siis ihan uusi. Mitat: pituus 80 cm, korkeus 50cm ja leveys 35 cm. Todella kaunis akvaario, sirot kehykset ja altaan korkeus antavat vaikutelman, että akvaario olisi paljon suurempi. Mukaan tulee valaisin yhdellä putkella (Giant) sekä hiekkaa ja taustakuva. Kaikki yhtä "vanhoja" kuin akvaario. Suodatin lähtee apuriksi uuteen akvaani. Maksoin itse akvaariosta n. 100 euroa ja valaisimesta ym.yhteensä n. 70euroa. Jalustaa ei ole. Myisin kokonaisuuden 120 eurolla. Asun Helsingissä, eikä minulla ole autoa käytössä.
      Puhelinnumeroni on: 0415145388/Satu

    • Petra88

      Minä myyn 100l akvaariota (hopeisen väriset kehykset) kaikki tykötarpeet mukaan mm. suodatin,veden lämmitin,vesimittari,pohjaimuri,kahta eri hiekkaa,paljon koristeita pohjalle marmorikuulia ym.,5 muovikasvia,hieno linna pohjalle,2lasinen kansi",valaisin,mangneetti lasinpuhdistin,haavi,kantoja ja kaikkea muuta tarpeellista..asun espoossa,helsingin lähellä.
      jos kiinnostaa niin soita tai mailaa ihmeessä!!
      num. 040 7601129 petra. TARJOA!!
      soittele mieluiten 18.00 maissa niin en ole koulussa enkä harkoissa.

      • untouchable

        Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510


      • Petra
        untouchable kirjoitti:

        Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

        sata euroo käy, soitan huomenna (sunnuntaina)
        t. Petra


    • hattivatti

      minä tarvitsisin akvaarion en ees isoa korkeintaan 80litrainen

    • Remppa menossa

      Joko ostit akvaarion? Minulla on myynnissä vähän suurempi, n. 240l. Myyn koko paketin varsin edullisesti. Laita viestiä jos kiinnostaa.

    • Ylimääräinen allas

      Mulla olisi myynnissä 600l akvaario jalustalla.
      kuvia saa pyytämällä.
      mitat 200*50*60 (p*l*k) jalusta on 60cm korkea.
      mukaan giantin valaisin.
      Ikaalisissa.

      Hinta 400

      [email protected]

    • Anonyymi

      Myisin 600 litraisen akvaarion, pituus siis 2 metriä. Kunnossa oleva. Itäkeskuksessa.

      • Anonyymi

        Hinta vain 200 euroa, johtuen omistajan sairastumisen vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe