OSTAISIN AKVAARION!!!!

Untouchable

Haluaisin ostaa akvaarion, melko ison (joku 100-litrainen esim), mukaan täytyisi tulla tarvikkeita, muttei vält. kaikkia. Olen harrastusta aloittava ja kaiken lisäksi vielä opiskelija, joten hinnankin tulisi olla sen mukainen. Kuljetus ei ole ongelma, voin noutaa paketin Keski-Etelä-Suomen alueelta (miel.Turku-Helsinki-Salo). Laita mulle viestiä jos nurkissa pyörii ylimääräinen akvaario paketti!

10

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia

Minä myyn 100 litran akvaarion johon tulee kaikki tavarat ja kappeet ja vähän ylimääräisiä asioita mukaan joten ilmoittele jos kiinnostuit! =)
      [email protected]

• Satu

Hei!
      Hurahdin ja ostin 600-litraisen akvaarion, joten 140-litraiseni olisi kohta tyhjä (joskus toukokuun alun paikkeilla). Akvaario on vain pari kuukautta vanha, Aquarell-merkkinen, siis ihan uusi. Mitat: pituus 80 cm, korkeus 50cm ja leveys 35 cm. Todella kaunis akvaario, sirot kehykset ja altaan korkeus antavat vaikutelman, että akvaario olisi paljon suurempi. Mukaan tulee valaisin yhdellä putkella (Giant) sekä hiekkaa ja taustakuva. Kaikki yhtä "vanhoja" kuin akvaario. Suodatin lähtee apuriksi uuteen akvaani. Maksoin itse akvaariosta n. 100 euroa ja valaisimesta ym.yhteensä n. 70euroa. Jalustaa ei ole. Myisin kokonaisuuden 120 eurolla. Asun Helsingissä, eikä minulla ole autoa käytössä.
      Puhelinnumeroni on: 0415145388/Satu

• Petra88

Minä myyn 100l akvaariota (hopeisen väriset kehykset) kaikki tykötarpeet mukaan mm. suodatin,veden lämmitin,vesimittari,pohjaimuri,kahta eri hiekkaa,paljon koristeita pohjalle marmorikuulia ym.,5 muovikasvia,hieno linna pohjalle,2lasinen kansi",valaisin,mangneetti lasinpuhdistin,haavi,kantoja ja kaikkea muuta tarpeellista..asun espoossa,helsingin lähellä.
      jos kiinnostaa niin soita tai mailaa ihmeessä!!
      num. 040 7601129 petra. TARJOA!!
      soittele mieluiten 18.00 maissa niin en ole koulussa enkä harkoissa.

• untouchable

Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

• Petra
        untouchable kirjoitti:

Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

sata euroo käy, soitan huomenna (sunnuntaina)
        t. Petra

• hattivatti

minä tarvitsisin akvaarion en ees isoa korkeintaan 80litrainen

• Remppa menossa

Joko ostit akvaarion? Minulla on myynnissä vähän suurempi, n. 240l. Myyn koko paketin varsin edullisesti. Laita viestiä jos kiinnostaa.

• Ylimääräinen allas

Mulla olisi myynnissä 600l akvaario jalustalla.
      kuvia saa pyytämällä.
      mitat 200*50*60 (p*l*k) jalusta on 60cm korkea.
      mukaan giantin valaisin.
      Ikaalisissa.

Hinta 400

[email protected]

• Anonyymi

Myisin 600 litraisen akvaarion, pituus siis 2 metriä. Kunnossa oleva. Itäkeskuksessa.

• Anonyymi

Hinta vain 200 euroa, johtuen omistajan sairastumisen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      51
      3259
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      943
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      830
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      724
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      17
      710
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      611
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      22
      611
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      600
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      577
    Aihe