OSTAISIN AKVAARION!!!!

Untouchable

Haluaisin ostaa akvaarion, melko ison (joku 100-litrainen esim), mukaan täytyisi tulla tarvikkeita, muttei vält. kaikkia. Olen harrastusta aloittava ja kaiken lisäksi vielä opiskelija, joten hinnankin tulisi olla sen mukainen. Kuljetus ei ole ongelma, voin noutaa paketin Keski-Etelä-Suomen alueelta (miel.Turku-Helsinki-Salo). Laita mulle viestiä jos nurkissa pyörii ylimääräinen akvaario paketti!

10

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia

Minä myyn 100 litran akvaarion johon tulee kaikki tavarat ja kappeet ja vähän ylimääräisiä asioita mukaan joten ilmoittele jos kiinnostuit! =)
      [email protected]

• Satu

Hei!
      Hurahdin ja ostin 600-litraisen akvaarion, joten 140-litraiseni olisi kohta tyhjä (joskus toukokuun alun paikkeilla). Akvaario on vain pari kuukautta vanha, Aquarell-merkkinen, siis ihan uusi. Mitat: pituus 80 cm, korkeus 50cm ja leveys 35 cm. Todella kaunis akvaario, sirot kehykset ja altaan korkeus antavat vaikutelman, että akvaario olisi paljon suurempi. Mukaan tulee valaisin yhdellä putkella (Giant) sekä hiekkaa ja taustakuva. Kaikki yhtä "vanhoja" kuin akvaario. Suodatin lähtee apuriksi uuteen akvaani. Maksoin itse akvaariosta n. 100 euroa ja valaisimesta ym.yhteensä n. 70euroa. Jalustaa ei ole. Myisin kokonaisuuden 120 eurolla. Asun Helsingissä, eikä minulla ole autoa käytössä.
      Puhelinnumeroni on: 0415145388/Satu

• Petra88

Minä myyn 100l akvaariota (hopeisen väriset kehykset) kaikki tykötarpeet mukaan mm. suodatin,veden lämmitin,vesimittari,pohjaimuri,kahta eri hiekkaa,paljon koristeita pohjalle marmorikuulia ym.,5 muovikasvia,hieno linna pohjalle,2lasinen kansi",valaisin,mangneetti lasinpuhdistin,haavi,kantoja ja kaikkea muuta tarpeellista..asun espoossa,helsingin lähellä.
      jos kiinnostaa niin soita tai mailaa ihmeessä!!
      num. 040 7601129 petra. TARJOA!!
      soittele mieluiten 18.00 maissa niin en ole koulussa enkä harkoissa.

• untouchable

Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

• Petra
        untouchable kirjoitti:

Joo, maksan sata ekuu ja haen akvaarion vaik huomen :) Soita monelt käy :) 0442693510

sata euroo käy, soitan huomenna (sunnuntaina)
        t. Petra

• hattivatti

minä tarvitsisin akvaarion en ees isoa korkeintaan 80litrainen

• Remppa menossa

Joko ostit akvaarion? Minulla on myynnissä vähän suurempi, n. 240l. Myyn koko paketin varsin edullisesti. Laita viestiä jos kiinnostaa.

• Ylimääräinen allas

Mulla olisi myynnissä 600l akvaario jalustalla.
      kuvia saa pyytämällä.
      mitat 200*50*60 (p*l*k) jalusta on 60cm korkea.
      mukaan giantin valaisin.
      Ikaalisissa.

Hinta 400

[email protected]

• Anonyymi

Myisin 600 litraisen akvaarion, pituus siis 2 metriä. Kunnossa oleva. Itäkeskuksessa.

• Anonyymi

Hinta vain 200 euroa, johtuen omistajan sairastumisen vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      8403
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5114
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3362
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      31
      2067
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      115
      1537
    6. 57
      1530
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1367
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      178
      1349
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1109
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      29
      947
    Aihe