Jatkuva erolla uhkailu

ollaan/ei olla

Mitä rapu hakee tuolla jatkuvalla veivaamisella?Välillä menee hyvin ja elämä hymyilee,mutta pienenkin riidan jälkeen haluaa erota heti ja välittömästi,kun koko suhde on kuulemma ollut huono koko ajan.Sitten kun on rauhoittunut,niin sitten pyytää anteeksi ja vetoaa siihen että kun hän nyt vaan on niin äkkipikainen kiukkupussi,ja haluaa jatkaa suhdetta,ja ettei tarkottanu mitään mitä sanoi.Että onko tämä rapu(m) noin epävarma tunteistaan tai itsestään vai yrittääkö päästä niskan päälle vai kitä tämä nyt on?Kärsivällisyys on jo lopussa.

9

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veksi(rapu)

      vittuilua jatkuva jauhanta, pääntaputusta se kait kaipaa.Anna ukolles keppiä.

    • täydellisestä

      ..suhteesta.jossa kumppani osaa paapoa.olla romanttinen ja paljon huomioiva.mutta myös potkii välillä persuuksille kannustaen ja kehuen.ja ettei rapu menisi niin useasti kuoreensa.paljon iloisia asiota,naurua,iloa.tässäpä esimerkkejä.ei ole sun vika,sä nyt olet,mikä olet.varmaan ihan hyvä kumppani,mutta..

    • juupaeipäs

      Kyllä, kyllä ja kyllä....taitaa todella olla rapumiehelle jotenkin tyypillistä tuo erolla uhkailu välittömästi, jos ilmenee vähänkin ongelmia,tai kaikki ei mene/suju niin kuin rapu haluaisi.minulla ainakin hyvin lyhytpinnainen rapumies,ja riitaa jos tulee, niin mies on laittamassa lusikoita jonoon ihan heti....kunnes päivän, pari miettii/leppyy...sitten saan taas NIIIIN loistavaa kohtelua ettei tosikaan.ja anteeksipyyntöjä satelee yms.selityksenä hänelläkin aina tuo, että "mua nyt vaan v*tutti" tai olin väsynyt tai millon mitäkin, koskaan ei sitte kuulema kuitenkaan tarkoita mitä sanoi.
      Olen aivan saletti, että ainakin minun rapumiehelläni on loppupelissä kuitenkin niin huono itsetunto, että sitä kohennetaan näin...hän uhkaa erolla, ja minä alan paniikissa selvittämään syytä, kysyn miksi, ja selitän kuinka en missään nimessä halua menettää häntä,näin hänelle siis syntyy tunne, että hän "hallitsee" tilannetta,vaan annas olla jos en anele...jo loppuu uhkailut...päätä pitäs ravulle silitellä, teki hän mitä tahansa.Äitihahmoa ne kait tarvii.Epävarma itsestään, epävarma siitä, että toinen ihan oikeasti hänen kanssaan haluaa olla,niskan päälle yrittää päästä tuolla uhkailulla,vaan on todennut kanssani (olen oinas) että minuun kun nuo uhkailut eivät tehoa,niin joutuu ottamaan pakkia,ja perumaan sanojaan,vetää vaan tilanteet yleensä ihan liian pitkälle.taitaa olla todella samanlaisia, vaikka ihmisiä ei keskenään mielestäni pidäkään vertailla, eikä piirteitä yleistää.Sekava oli sepustukseni, mutta työt kesken, ja monta asiaa mielessä samaan aikaan.Sori,toivottavasti sait jonkin vastauksen kysymykseesi :)

      • meillä

        Ajattelin vastata sinulle, kun meillä noi merkit menevät toisinpäin, mutta tilanne riitatilanteessa sama. Eli mies uhkaa "mahdollisella" lähdöllään ja minä päästän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voisiko päätellä tästä, että tuo uhkailu EI ole merkkikohtaista vaan sukupuolikohtaista, olisiko miesten yleinen "vaiva"?


      • juupaeipäs
        meillä kirjoitti:

        Ajattelin vastata sinulle, kun meillä noi merkit menevät toisinpäin, mutta tilanne riitatilanteessa sama. Eli mies uhkaa "mahdollisella" lähdöllään ja minä päästän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voisiko päätellä tästä, että tuo uhkailu EI ole merkkikohtaista vaan sukupuolikohtaista, olisiko miesten yleinen "vaiva"?

        saattaahan se olla tietysti niinkin, että horoskooppimerkki ei näissä niin kovinkaan suurta osaa näyttele.Taitaa olla vaan joillakin miehillä "sisäsyntyistä" tuo erolla uhkailu.Tuntuu välillä, että mies vaan testaa, miten reagoin uhkailuihin, ja jos lähden hommaan mukaan,sanon, että no,erotaan sitten jos sitä haluat, niin hyvin äkkiä ääni kellossa muuttuu,eikä oikeasti haluakkaan.Ota siitäkin nyt selvä :)


      • ollaan/ei olla
        juupaeipäs kirjoitti:

        saattaahan se olla tietysti niinkin, että horoskooppimerkki ei näissä niin kovinkaan suurta osaa näyttele.Taitaa olla vaan joillakin miehillä "sisäsyntyistä" tuo erolla uhkailu.Tuntuu välillä, että mies vaan testaa, miten reagoin uhkailuihin, ja jos lähden hommaan mukaan,sanon, että no,erotaan sitten jos sitä haluat, niin hyvin äkkiä ääni kellossa muuttuu,eikä oikeasti haluakkaan.Ota siitäkin nyt selvä :)

        Ehkäpä.Olen itse törmännyt näihin uhkailuihin ja testaamisiin lähinnä rapujen kohdalla,mutta ei kai se välttämättä ole horoskoopista kiinni.Mutta raivostuttavaa ja kuluttavaa,kun ei tosiaan ikinä voi ottaa selvää.Kai se sitten on jotain itsetunnon pönkitystä,aika lapsellisellakin tavalla.Olen muuten leijona,eli ikuisuuskysymys miten tuli ja vesi...


      • juupaeipäs
        ollaan/ei olla kirjoitti:

        Ehkäpä.Olen itse törmännyt näihin uhkailuihin ja testaamisiin lähinnä rapujen kohdalla,mutta ei kai se välttämättä ole horoskoopista kiinni.Mutta raivostuttavaa ja kuluttavaa,kun ei tosiaan ikinä voi ottaa selvää.Kai se sitten on jotain itsetunnon pönkitystä,aika lapsellisellakin tavalla.Olen muuten leijona,eli ikuisuuskysymys miten tuli ja vesi...

        minullakin ystävien kauttakin tiedossa olevista erolla uhkailijoista ovat olleet rapuja - tosin sattumaa liene, mutta oli miten oli, niin äärettömän kuluttavaa on tuollainen käytös riitatilanteissa...itse ainakin jään aina muutamaksi päiväksi "leijumaan" tyhjän päälle, ja miettimään, että haluaako se sitä eroa loppupelissä kuitenkin, vai eikö halua.Kyllä konstit pitäisi olla jotakin rakentavampaa kuin tuollainen uhkailu, mutta minkäs teet...otat tai jätät itse.Muuten mies kuitenkin hyvä sellainen - en kait kattelis, jos pelkkää huonoa sanottavaa olisi :) Tsemppiä sullekin päästä rapumiehen kuoren ja itse miehen väliin...ei oo helppo homma :)


      • ollaan/ei olla
        juupaeipäs kirjoitti:

        minullakin ystävien kauttakin tiedossa olevista erolla uhkailijoista ovat olleet rapuja - tosin sattumaa liene, mutta oli miten oli, niin äärettömän kuluttavaa on tuollainen käytös riitatilanteissa...itse ainakin jään aina muutamaksi päiväksi "leijumaan" tyhjän päälle, ja miettimään, että haluaako se sitä eroa loppupelissä kuitenkin, vai eikö halua.Kyllä konstit pitäisi olla jotakin rakentavampaa kuin tuollainen uhkailu, mutta minkäs teet...otat tai jätät itse.Muuten mies kuitenkin hyvä sellainen - en kait kattelis, jos pelkkää huonoa sanottavaa olisi :) Tsemppiä sullekin päästä rapumiehen kuoren ja itse miehen väliin...ei oo helppo homma :)

        Oikeassa olet,jos jotain huonoa,niin aina on jotain hyvääkin.Tosin loputtomia keskusteluja asiasta käyty,kun kumpikin rauhoittunut,mutta riitatilanteessa lopputulos on aina sama.Eli yhteinen tulevaisuus alkaa olla jo niin ja näin.Mutta hauskaa kevättä sulle,toivottavasti onnistut paremmin.=)


      • on "vaan"

        ravun tunteet, jotka rapu tuntee voimakkaana sisällään. mikä pistää sanomaan sen hetkisen tunteen ääneen sulle "Ero tulee". Kun tunne laimenee ja kun tilanne menee ohi, niin rapu voi toivuttuaan pohtia asiaa tarkemmin ja huomata, että eipä taida eron paikka olla.

        Varottaisin vaan, että jos tuo erolla uhkailu on ihan jatkuvaa niin rapu voi olla tosissaan siitä, että hän ei ehkä jaksa jatkaa suhdetta jos vastamäkien tullessa pukkaa aina huonon olon pintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe