vaipat sairaalassa

peku

Olin päässyt just koulusta ja ajelin pyörällä kohti opiskelija poksiani kun kaaduin eräässä kurvissa tosi pahasti... Sen näki joku nainen ja juoksi kysymään et miten kävi... Sanoin eka et ei mitenkään mut samalla vihlova kipu pisti mun jalkaa ja huomasin et se oli tosi pahasti vääntynyt ja mua pyörrytti.Naien soitti ambulanssin ja se tulikin suhkot pian... Lääkintä henkilöstö otti mut kyytiin ja veivät sairaalaan... Itse olin tosi pahasti pyörällä päästäni kun tuntu et pää halkeaa ja jalassa oli hirveä särky... No päästiin sairaalaan kun multa meni filmi poikki enkä muista mitä tapahtu sitten.

Heräsin seuraavana aamuna sairaalan vuoteelta ja mulla oli jalka kipsattu sekä päässä jokin rätti yritin liikkua mut liike sattu joka paikkaan. No painoin nappia ja viimein hoitaja tuli kysymään et mikä hätänä...? Kerroin huooleni ja se lähti hakemaan lääkettä samalla tunsin kuin karmea kusihätä mulle tuli ja yritin pidätellä ja odottaa et se hoitaja tulisi et pääsisin vessaan.

Viimein hoitaja tuli piikin kanssa ja käski kääntyä minun kyljelle et pystyy kankkuun tuikkamaan piikin kankkuun samalla kn aloin kääntyä tunsin jotain paksua haarovälissä... Järkytyin kun tajusin et mulle oli laitettu vaippa. Käännyin ja tunsin kuin hoitaja veti mun vaippaa alemmaksi ja anto kipu lääkkeen... Nosti mun vaipan ylös ja käännytti mut... Sanoin sille et pitäsi päästä vessaan et ois aika kova pissa hätä.. Hoitaja vaan kokeili vaipan etupuolta ja sano et eihän sulla ole paljon vielä pöksyyn tullu et sinne mahtuu vielä... Hoitaja käänty kannoillaan ja lähti ja minä jäin pyörimään sänkyyni... Viimein mun oli laskettava alleni ja vaippa turposi varmaan kymmenkertaseksi ja päästi osan läpittekin... Nukahdin sitten.

Meni muutama tunti kun sama hoitaja tuli ja herätti mut ja sillä oli mukana toinen yhtä iso vaippa ja sano et ois vaipan vaihdon aika... Olin vielä ihan sekasin ennen kuin tajusin se ottijo teippejä auki ja käänsi vaipan pois mun pippelin suojalta silloin huomasin et mulla oli hirveä stondis...

Hoitaja katso sitä ja käski kääntyä otti vaipan pois ja laitto uuden tilalle ja käännytti mut siihen takasi uuden vaipan päälle. Olin siinä muna pystyssä ja nais puolinen hoitaja vieressä... Se otti jatain puhdistus liinoja ja alko phdistaa sitä seisovaa kaluani enkä voinut muuta kuin nauttia... Viimein se lopetti mut se laskeutukin ja alkoi nuolemaan sitä päätä se tuntu aivan taivaalliselta vaikka päässä jyskytti.

Viimein tunsin kuinka lastit lähti liikeelle ja suoraan sen suuhun mut se vaan imi ja nieli...Viimein se lopetti ja pyyhki suupielet ja laittoi vaipan mulle... Kiitin häntä ja hän kiitti minua ja nosti vähän hameen helmaa minulle ja sielläkin oli vaipat... Nyt olemme olleet yhessä parikuukautta ja meillä on todella mukavaa olemme todella rakastuneita....

2

5239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanaa

todella mukava tarina, saisi olla vain hieman pidempi...

• samaa mieltä

Tee lisää tällaisia juttuja! Harvoin on näin hyviä stooreja
        *kiittää*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe