Oletteko te omistushaluisia?

härkäneito 25v

Itse kun ihastun, olen heti täysillä mukana, jos mies tuntuu hyvältä. Pudotus on korkealta, jos jutusta ei tulekaan mitään...

Taas taisin luulla, että mies oli enemmän kiinnostunut kuin todellisuudessa olikaan... Olen vähän sinisilmäinen ja hyväuskoinen. Ja heti kun asiat ei mene niinkuin haluaisin ja toivoisin, olen ihan masentunut.

Eräästä miehestä ei ole kuulunut viikkoon. Eipä taida ollakaan kiinnostunut, vaikka olikin tulossa minua katsomaan kuukauden päästä... Tai sitten olen liian omistushaluinen...

5

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -samanikäinen-

olin tosi omistushaluinen, ihan kaikesta. Jotenkin nyt vanhempana se ei enää tule niin vahvana esille. Nuorempana olin myös tosi mustasukkainen. Sen eteen sain muutaman vuoden oikein tehdä töitä, että pääsin siitä eroon.

• 19vee

Omistushalu on suuri jokaista ihmistä kohtaan.

• omistushaluinen

Haluaisin pitää kaikki tapaamani miehet itselläni :)

• Rita-

Minulla on kokemusta härkä miehistä itsellä kuin taloudessakin! siis ne on ensinnäkin niin aktiivisia ettei ne jaksa viettä mtn koti-iltaa ja loikoilla sohvalla, sitten todellakin ne on omistushaluisia,itsepäisiä ja taviksia sekä tosikoita. Härät on yleensä aika rauhallisia mutta sitten kun se sille päälle sattuu niin sitten se on menoo =)

• -.---taurus

Kun näin alkaa miettimään niin juu taidanpa minäkin olla aika omistushaluinen. Mustasukkasuutta en näytä rakkaimmilleni enkä kerro siitä, se vaan jäytää sisällä.
      Härkänainenhan ei päästä irti mistään minkä on saanut kiinni. Tämän oon huomannu kerran kaksi kun minut jätettiin, niin ikävä oli suuri...kaveri on rapu ja kun hänet jätettiin niin pääsi alle viikossa yli.
      Minun kissaanikaan ei saa koskea vieraat jos en niin halua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      110
      3071
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      97
      2493
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      49
      2324
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      85
      2277
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1966
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      16
      1529
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1307
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1280
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1117
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1084
    Aihe