miks en näe siellä mitään tiedostoja?? ihmettelen vaan.miks siellä ei näy mitään osotetietoja missä on käyny.. haluaisin saada ne näkyviin. ja muutenki se on ihan erin näkönen tässä vistassa, aikasemmin oli win 2000. osaako kukkan sanoa? esim nyt kun meen kattoon sinne niin siellä ei näy suomi24 sivua???
väliaikaiset internet tiedostot
37
2160
Vastaukset
- selaimella+
Mene asetuksiin en kyllä tiedä mitä selainta käytät sielä pitäisi kuitenkin olla jossain kohta tyhjennä tiedostot tai jotai sinne päin kun ie,esim suljetaan ruksi pois siitä.
- taliaivo
ei muuten ole semmosta kohtaa ie:ssa. ei siellä mitään ruksi kohtaa ole. tai en ainakaan löytänyt. siellä on vain kohta mistä ne voi itse poistaa ja asetuksista pääsee näkemään ne tiedostot.
mutta minulla on myös firefoxi, ja tässä on taas yksi ihmetyksen aihe. mistä pääsee näkemään koko firefoxin väliaikaisia internet tiedostoja.. vai onko niitä edes olemassa. - On varmasti
taliaivo kirjoitti:
ei muuten ole semmosta kohtaa ie:ssa. ei siellä mitään ruksi kohtaa ole. tai en ainakaan löytänyt. siellä on vain kohta mistä ne voi itse poistaa ja asetuksista pääsee näkemään ne tiedostot.
mutta minulla on myös firefoxi, ja tässä on taas yksi ihmetyksen aihe. mistä pääsee näkemään koko firefoxin väliaikaisia internet tiedostoja.. vai onko niitä edes olemassa.>ei muuten ole semmosta kohtaa ie:ssa.<
-Aivan varmasti on ! - taliaivo
On varmasti kirjoitti:
>ei muuten ole semmosta kohtaa ie:ssa.<
-Aivan varmasti on !no voisitko kertoa taliaivolle. olisin hyvin kiitollinen jos löytyis.
- taliaivo
taliaivo kirjoitti:
no voisitko kertoa taliaivolle. olisin hyvin kiitollinen jos löytyis.
tiedän kyllä että firefoxissa on semmonen ruksi kohta , mutta ie:stä en löydä sitä
- lähinä
taliaivo kirjoitti:
mutta minulla on myös firefoxi, ja tässä on taas yksi ihmetyksen aihe. mistä pääsee näkemään koko firefoxin väliaikaisia internet tiedostoja.. vai onko niitä edes olemassa.Fox neuvoja sielä menet työkalut-asetukset-tietosuoja-otappas ruksi pois sieltä foxin yksityistiedot kohdasta ja ruksi historiantiedot kohtaan sitten toimii.Tää on surffailua mulla kahden selaimen kanssa opera fox väliä.
- lisäasetukset
lähinä kirjoitti:
Fox neuvoja sielä menet työkalut-asetukset-tietosuoja-otappas ruksi pois sieltä foxin yksityistiedot kohdasta ja ruksi historiantiedot kohtaan sitten toimii.Tää on surffailua mulla kahden selaimen kanssa opera fox väliä.
välilehdellä melko loppuouolella listaa on tuo Tyhjennä väliaikaiset...
- taliaivo
lähinä kirjoitti:
Fox neuvoja sielä menet työkalut-asetukset-tietosuoja-otappas ruksi pois sieltä foxin yksityistiedot kohdasta ja ruksi historiantiedot kohtaan sitten toimii.Tää on surffailua mulla kahden selaimen kanssa opera fox väliä.
tiedän kyllä että firefoxissa on se kohta.. mutta nyt ihmettelenkin kun mulla on oletusselaimena tuo ie.. ja käytän sitä enemmän että miten ihmeessä siellä ei näy tirtoja.. vaikka nytkin selaan ie:llä.. ja edelleen on mulle mysteeri tuo että miten pääsen firefoxin väliaikaisia tiedotoja näkemään? missä ne on? ruksi on otettu siitä kohtaa pois.
- taliaivo
lisäasetukset kirjoitti:
välilehdellä melko loppuouolella listaa on tuo Tyhjennä väliaikaiset...
siinä ei ole ruksia.. eli en voi edelleenkään ymmärtää?? miksi en näe niitä sivuja missä olen käynyt? en tajuu
- lukee ..
taliaivo kirjoitti:
tiedän kyllä että firefoxissa on se kohta.. mutta nyt ihmettelenkin kun mulla on oletusselaimena tuo ie.. ja käytän sitä enemmän että miten ihmeessä siellä ei näy tirtoja.. vaikka nytkin selaan ie:llä.. ja edelleen on mulle mysteeri tuo että miten pääsen firefoxin väliaikaisia tiedotoja näkemään? missä ne on? ruksi on otettu siitä kohtaa pois.
näytä katsele sieltä ja sivuhistoria sieltä kanssa. Mulla ainakin löytyi foxilta.
- taliaivo
lukee .. kirjoitti:
näytä katsele sieltä ja sivuhistoria sieltä kanssa. Mulla ainakin löytyi foxilta.
voitko hieman tarkemmin selittää että missä.. kyllä löydän sivuhistorian mutta missä väliaikaset tiedostot?
- oikein mahdat
hakea...
Tarkoitatko todellakin väliaikaisia tiedostoja?
Vai mahdollisesti sivuhistoriaa?
Et kai kuitenkaan suosikit-kansiota?- taliaivo
nimenomaan väliaikaisia internet tiedostoja.. en sivuhistoriaa
- asetukset
taliaivo kirjoitti:
Yleiset välilehdeltä - selaushistoria-asetukset-näytä tiedostot.
- ,On varmasti
taliaivo kirjoitti:
IE7 selaimessa:
>Työkalut
>Internet-asetukset
>selaushistoria otsikko kohdasta, Asetukset
>Näytä tiedostot, nyt näet on väliaikaiset internet tiedostot, ellei niitä ole astuksella määrätty tyhjenemään aina kun selain suljetaan.
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Lisäasetukset
>Tyhjennä väliaikaiset internet-tiedosto kansiot kun selain suljetaan, kun tuon edessä on ruksi väliaikaiset internet tiedostot kansio tyhjenee aina kun selain suljetaan. - taliaivo
asetukset kirjoitti:
Yleiset välilehdeltä - selaushistoria-asetukset-näytä tiedostot.
kyllä minä sinne osaan mennä, ei tässä siitä ollut kyse.. vaan siitä että miksei sinne tiedotoihin ilmesty mitään ?? ei esim näy tätäkään osotetta siellä.. menit varmaan sekaisin kun mulla oli kaks ongelmaa ja se toinen ongelma oli että miten pääsen näkemään firefoxin väliaikaset tiedostot(en siis ie7.)
- taliaivo
,On varmasti kirjoitti:
IE7 selaimessa:
>Työkalut
>Internet-asetukset
>selaushistoria otsikko kohdasta, Asetukset
>Näytä tiedostot, nyt näet on väliaikaiset internet tiedostot, ellei niitä ole astuksella määrätty tyhjenemään aina kun selain suljetaan.
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Lisäasetukset
>Tyhjennä väliaikaiset internet-tiedosto kansiot kun selain suljetaan, kun tuon edessä on ruksi väliaikaiset internet tiedostot kansio tyhjenee aina kun selain suljetaan.kohtaa lähtee järki!!! kun menen sinne niin suiellä ei näy osotteita.. kun olen esim tänään käynyt ircissä, täällä, googlessa, ja vaikka missä muuallakin, niin en löydä niitä sieltä.. ennen se oi helppoa kun ei ollu vistan paskaa.
- oikein pää
taliaivo kirjoitti:
kohtaa lähtee järki!!! kun menen sinne niin suiellä ei näy osotteita.. kun olen esim tänään käynyt ircissä, täällä, googlessa, ja vaikka missä muuallakin, niin en löydä niitä sieltä.. ennen se oi helppoa kun ei ollu vistan paskaa.
Katseles googlen asetuksia kanssa.
- .On varmasti
taliaivo kirjoitti:
kohtaa lähtee järki!!! kun menen sinne niin suiellä ei näy osotteita.. kun olen esim tänään käynyt ircissä, täällä, googlessa, ja vaikka missä muuallakin, niin en löydä niitä sieltä.. ennen se oi helppoa kun ei ollu vistan paskaa.
Ei siellä pidäkkään näkyä, jos on ruksi alla mainitussa kohdassa, ota ruksi pois ja katsoppas sitten niin johan näkyy osoitteita, tosin se ruksi kannattaa pitää siinä niin koneesi on turvallisempi kun väliaikaiset internet tiedostot poistuu aina kun suljet selaimesi ja mahdolliset örkit poistuu sieltä samantien, nimeomaan sinne ne örkit yleisimmin aina ekaksi itsensä änkeää.
IE7 selain
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Lisäasetukset
>Tyhjennä väliaikaiset internet-tiedosto kansiot kun selain suljetaan, kun tuon edessä on ruksi väliaikaiset internet tiedostot kansio tyhjenee aina kun selain suljetaan. - taliaivo
.On varmasti kirjoitti:
Ei siellä pidäkkään näkyä, jos on ruksi alla mainitussa kohdassa, ota ruksi pois ja katsoppas sitten niin johan näkyy osoitteita, tosin se ruksi kannattaa pitää siinä niin koneesi on turvallisempi kun väliaikaiset internet tiedostot poistuu aina kun suljet selaimesi ja mahdolliset örkit poistuu sieltä samantien, nimeomaan sinne ne örkit yleisimmin aina ekaksi itsensä änkeää.
IE7 selain
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Lisäasetukset
>Tyhjennä väliaikaiset internet-tiedosto kansiot kun selain suljetaan, kun tuon edessä on ruksi väliaikaiset internet tiedostot kansio tyhjenee aina kun selain suljetaan.??? ja haluaisin että tuo toiminto ois käytössä.
- Tiesitkö?
taliaivo kirjoitti:
??? ja haluaisin että tuo toiminto ois käytössä.
LOPETA vaimosi,miehesi tai ystäviesi surffailujen kyttääminen, yksityisyyden suoja koskee myös tietokoneen käyttöä.
- sivullinen tositollo
.On varmasti kirjoitti:
IE7 selain
>Työkalut
>Internet-asetukset
>Lisäasetukset
>Tyhjennä väliaikaiset internet-tiedosto kansiot kun selain suljetaan, kun tuon edessä on ruksi väliaikaiset internet tiedostot kansio tyhjenee aina kun selain suljetaan.Mulla on ruksit ja vieläpä itse tyhjentelen nuo väliaikaiset tiedostot ennen koneen sulkemista, mutta nyt luettuani nämä teidän puheenvuoronne etsin itsekin näkösälle nuo tiedostot; IE-selain kun on käytössä. Siellä olikin tavaraa melkoisesti, tyhjensin-tarkistin-oli tyhjä. Kävin s24-postissa vilkaisemassa, siellä kun yksi kuvajuttu on aiheuttanut päänvaivaa ja palattuani väliaikaisia tiedostoja oli taas ainakin sivullinen.
Taas tyhjensin-tarkistin, tyhjä oli. Menin uudelleen postiin käymään, en avannut liitettäkään tällä kertaa, mutta taas oli toista sivua tiedostoja ilmestynyt väliaikaisiin.
Onkohan se rutiinia vai jotain örkkikamaa? - Ihan ok
sivullinen tositollo kirjoitti:
Mulla on ruksit ja vieläpä itse tyhjentelen nuo väliaikaiset tiedostot ennen koneen sulkemista, mutta nyt luettuani nämä teidän puheenvuoronne etsin itsekin näkösälle nuo tiedostot; IE-selain kun on käytössä. Siellä olikin tavaraa melkoisesti, tyhjensin-tarkistin-oli tyhjä. Kävin s24-postissa vilkaisemassa, siellä kun yksi kuvajuttu on aiheuttanut päänvaivaa ja palattuani väliaikaisia tiedostoja oli taas ainakin sivullinen.
Taas tyhjensin-tarkistin, tyhjä oli. Menin uudelleen postiin käymään, en avannut liitettäkään tällä kertaa, mutta taas oli toista sivua tiedostoja ilmestynyt väliaikaisiin.
Onkohan se rutiinia vai jotain örkkikamaa?>Kävin s24-postissa vilkaisemassa, siellä kun yksi kuvajuttu on aiheuttanut päänvaivaa ja palattuani väliaikaisia tiedostoja oli taas ainakin sivullinen.<
-Ihan normaalia ja Ok.
- taliaivo
okei minä testasin.. tyhjensin väliaikasen tiedoston.. ja seilasin tässä suomi24 sivulla.. ja kun menin katsomaan niin siellä oli vaan yks tieto missä luki cookie. onko täällä ketään joka osaa sanoa mistä on kyse?
- operaan
Operan kun laittaa päälle se kyselee jatketaanko siitä mihin jäätiin.Olen viritellyt asetuksista se tyhjentää käydyt sivut vasta kun koneen laittaa kiini muuten historiikki säilyy muistissa koko päivän vaikka kävisin ESSON BAARISSA KALJALLA kun hermot menee sun kanssa.
- jarkko
operaan kirjoitti:
Operan kun laittaa päälle se kyselee jatketaanko siitä mihin jäätiin.Olen viritellyt asetuksista se tyhjentää käydyt sivut vasta kun koneen laittaa kiini muuten historiikki säilyy muistissa koko päivän vaikka kävisin ESSON BAARISSA KALJALLA kun hermot menee sun kanssa.
...se se Veijo Esson baari?
- jarkko
Voisko "taliaivo" (sori vaan) hiljentyä itsekseen ja kertoa mitä on oikein etsimässä.
Eli vastaa kysymykseen "mitä tietoa olet hakemassa" tai "mitä haluat nähdä".- taliaivo
haluan vaan saada näkyviin nuo tietot jos joskus tarttee hakea.mutta antaa olla unohdetaan koko juttu. soitan microsoftin tekniseen tukeen ja kysyn sieltä. ei tarvi enää teitä kiusata.. kiitos vaan kun yrititte auttaa.. liian vaikea oli ongelma mun.. paan kaiken vista visvan piikkiin. tämä neiti taliaivo hiljenee.. sonmoro!
- jarkko
taliaivo kirjoitti:
haluan vaan saada näkyviin nuo tietot jos joskus tarttee hakea.mutta antaa olla unohdetaan koko juttu. soitan microsoftin tekniseen tukeen ja kysyn sieltä. ei tarvi enää teitä kiusata.. kiitos vaan kun yrititte auttaa.. liian vaikea oli ongelma mun.. paan kaiken vista visvan piikkiin. tämä neiti taliaivo hiljenee.. sonmoro!
...mutta nyt vasta ilmaisit tarpeesi.
"jos tarvitsis joskus hakea..". Tarkoitit siis sittenkin saada tietoosi sivut, joilla olet käynyt.
Jos olet netin "keskivertokäyttäjä", tulee vaikka vuoden aikana sivuhistoriasta hirvittävä lista. Siis aivan tajuton. Ja sieltä hakeminen vaatii paljon paljon kärsivällisyyttä. Ja sen suuri koko vaikuttaa jopa koneesi suorituskykyyn.
Minä teen niin, että kopioin osoitteen Outlookin kalenteriin (ja samaan yhteyteen pieni tekstiseloste), jos oletan tarvitsevani sitä kuukausien päästä. Koskaan ei tiedä onko se sivu enää edes olemassa silloin.
Se sivu, johon haluan palata ehkä huomenna tai viikon päästä, sijoitan Suosikkeihin (Firefoxissa Kirjanmerkit), josta se on näppärä nakata esille tarvitessa. Selaimesi näytössä on neppari "lisää suosikkeihin" eli se lisää näytöllä olevan sivun. Listan saat auki klikkaamalla "Suosikit". Valitset haluamasi sivun klikkaamalla vai olikohan tuplaklikkaamalla.
Internet Explorerissa on osoitteen vieressä oikealla puolen nuoli alas (alasvetovalikko), josta näet käydyt sivut sen istunnon aikana tai pidempäänkin riippuen selaimesi asetuksista.
Taakse päin sivuissa pääset myös vasemmassa yläkulmassa olevalla nuolella ">". Klikkaa sitä ja saat ohjeen selaimen käyttöön.
Väliaikaisessa Internettiedostossa on esim. evästeet, engl "cookies", jotka sinäkin löysit käytyäsi Suomi24-sivulla. Evästeet voivat olla haitallisiakin, kuten joku sanoi "örkkien" paikka. Tuossa lisää:
Evästeiden avulla sivustot tarjoavat mukautetun kokemuksen käyttäjille ja keräävät tietoja sivuston käytöstä. Lisäksi monet sivustot käyttävät evästeitä tallentamaan tietoja, jotka yhdenmukaistavat sivuston eri osien käyttöä, esimerkiksi ostoskärryn tai mukautettujen sivujen käyttöä. Luotetussa sivustossa evästeet voivat parantaa käyttökokemusta, sillä niiden avulla sivusto voi oppia mieltymyksesi tai sallia sisäänkirjautumisen ohittamisen, kun siirryt seuraavan kerran sivustoon. Jotkin evästeet, esimerkiksi ilmoituspalkkien tallentamat evästeet, voivat vaarantaa tietosuojasi seuraamalla sivustoja, joilla käyt.
On siis parempi, että väliaikaiset tiedostot on mahdollisimman tyhjä. Ainakin sulkiessa selaimen. Väliaikaisten kasvaminen suureksi saattaa jopa haitata joidenkin ohjelmien toimintaa.
Lisää tietoa evästeistä saat käyttiksesi "ohje ja tuki" (Käynnistä->Ohje ja tuki). Kirjoita hakuun "eväste". Kannattaa muutenkin lähteä kahlaamaan ohjetta läpi. Siellä on tajuttomasti käyttöä avartavaa ja helpottavaa tietoa.
Ja aivan oikeasta paikasta kysyit. Onhan palstan nimikin "Apua aloittelijalle". - taliaivo
jarkko kirjoitti:
...mutta nyt vasta ilmaisit tarpeesi.
"jos tarvitsis joskus hakea..". Tarkoitit siis sittenkin saada tietoosi sivut, joilla olet käynyt.
Jos olet netin "keskivertokäyttäjä", tulee vaikka vuoden aikana sivuhistoriasta hirvittävä lista. Siis aivan tajuton. Ja sieltä hakeminen vaatii paljon paljon kärsivällisyyttä. Ja sen suuri koko vaikuttaa jopa koneesi suorituskykyyn.
Minä teen niin, että kopioin osoitteen Outlookin kalenteriin (ja samaan yhteyteen pieni tekstiseloste), jos oletan tarvitsevani sitä kuukausien päästä. Koskaan ei tiedä onko se sivu enää edes olemassa silloin.
Se sivu, johon haluan palata ehkä huomenna tai viikon päästä, sijoitan Suosikkeihin (Firefoxissa Kirjanmerkit), josta se on näppärä nakata esille tarvitessa. Selaimesi näytössä on neppari "lisää suosikkeihin" eli se lisää näytöllä olevan sivun. Listan saat auki klikkaamalla "Suosikit". Valitset haluamasi sivun klikkaamalla vai olikohan tuplaklikkaamalla.
Internet Explorerissa on osoitteen vieressä oikealla puolen nuoli alas (alasvetovalikko), josta näet käydyt sivut sen istunnon aikana tai pidempäänkin riippuen selaimesi asetuksista.
Taakse päin sivuissa pääset myös vasemmassa yläkulmassa olevalla nuolella ">". Klikkaa sitä ja saat ohjeen selaimen käyttöön.
Väliaikaisessa Internettiedostossa on esim. evästeet, engl "cookies", jotka sinäkin löysit käytyäsi Suomi24-sivulla. Evästeet voivat olla haitallisiakin, kuten joku sanoi "örkkien" paikka. Tuossa lisää:
Evästeiden avulla sivustot tarjoavat mukautetun kokemuksen käyttäjille ja keräävät tietoja sivuston käytöstä. Lisäksi monet sivustot käyttävät evästeitä tallentamaan tietoja, jotka yhdenmukaistavat sivuston eri osien käyttöä, esimerkiksi ostoskärryn tai mukautettujen sivujen käyttöä. Luotetussa sivustossa evästeet voivat parantaa käyttökokemusta, sillä niiden avulla sivusto voi oppia mieltymyksesi tai sallia sisäänkirjautumisen ohittamisen, kun siirryt seuraavan kerran sivustoon. Jotkin evästeet, esimerkiksi ilmoituspalkkien tallentamat evästeet, voivat vaarantaa tietosuojasi seuraamalla sivustoja, joilla käyt.
On siis parempi, että väliaikaiset tiedostot on mahdollisimman tyhjä. Ainakin sulkiessa selaimen. Väliaikaisten kasvaminen suureksi saattaa jopa haitata joidenkin ohjelmien toimintaa.
Lisää tietoa evästeistä saat käyttiksesi "ohje ja tuki" (Käynnistä->Ohje ja tuki). Kirjoita hakuun "eväste". Kannattaa muutenkin lähteä kahlaamaan ohjetta läpi. Siellä on tajuttomasti käyttöä avartavaa ja helpottavaa tietoa.
Ja aivan oikeasta paikasta kysyit. Onhan palstan nimikin "Apua aloittelijalle".kiitos kun jaksoit nähdä vaivaa ja neuvoa näin tarkasti. toivottavasti tästä oli jollekkin apua. minä tiesin tuon kaiken jo. :) eli ongelmaani ei ole löytynyt edelleenkään ratkaisua. tottakai tyhjenän välimuistin parikin kertaa viikossa, tai tyhjensin,, edellisessä koneessa ja käyttiksessä. mutta nyt vaan edelleen ihmettelen mikä mättää kun ei osotetietoja mee väliaikasiin tiedostoihin ja joo on ruksi otettu pois kohdasta tyhjennä tiedostot kun selain suljetaan. microsoftin tekninen tuki ei vastaa puhelimeen, joten odottelen arkea.
- Nörttien nörtti
taliaivo kirjoitti:
kiitos kun jaksoit nähdä vaivaa ja neuvoa näin tarkasti. toivottavasti tästä oli jollekkin apua. minä tiesin tuon kaiken jo. :) eli ongelmaani ei ole löytynyt edelleenkään ratkaisua. tottakai tyhjenän välimuistin parikin kertaa viikossa, tai tyhjensin,, edellisessä koneessa ja käyttiksessä. mutta nyt vaan edelleen ihmettelen mikä mättää kun ei osotetietoja mee väliaikasiin tiedostoihin ja joo on ruksi otettu pois kohdasta tyhjennä tiedostot kun selain suljetaan. microsoftin tekninen tuki ei vastaa puhelimeen, joten odottelen arkea.
Oletko tästä tietoinen:
Ilmainen: 2 tukipyyntöä
09 525 502 500
Veloitus: 63,00 € 25 % ALV pyyntöä kohti, kun ilmainen tuki on käytetty. (Maksu ei välttämättä kata kaikkea tukea.) - ei noin
Nörttien nörtti kirjoitti:
Oletko tästä tietoinen:
Ilmainen: 2 tukipyyntöä
09 525 502 500
Veloitus: 63,00 € 25 % ALV pyyntöä kohti, kun ilmainen tuki on käytetty. (Maksu ei välttämättä kata kaikkea tukea.)Kaikkiin esim.päivitys ongelmiin saa kaikki microsoftilta ilmaista tukea olkoompa käyttis vaikka minkälainen OEM.versio.
Itse olen saanut ilmaista puhelimitse tukea jo 7 kertaa joka kerta ongelmana on ollut joku muu asia kuin päivitysongelma.
Käyttikseni on Retail-versio. - myöskin
taliaivo kirjoitti:
kiitos kun jaksoit nähdä vaivaa ja neuvoa näin tarkasti. toivottavasti tästä oli jollekkin apua. minä tiesin tuon kaiken jo. :) eli ongelmaani ei ole löytynyt edelleenkään ratkaisua. tottakai tyhjenän välimuistin parikin kertaa viikossa, tai tyhjensin,, edellisessä koneessa ja käyttiksessä. mutta nyt vaan edelleen ihmettelen mikä mättää kun ei osotetietoja mee väliaikasiin tiedostoihin ja joo on ruksi otettu pois kohdasta tyhjennä tiedostot kun selain suljetaan. microsoftin tekninen tuki ei vastaa puhelimeen, joten odottelen arkea.
tehnyt tänään sen havainnon, että osoitetiedot eivät mene väliaikaisiin tiedostoihin?
Ne kuitenkin löytyvät sivuhistoriasta, jos niinkuin kaipaat niitä. - jarkko
taliaivo kirjoitti:
kun käsittelin sinua "aloittelijana", ex oo gauheeta. Sinähän olet jo vanha konkari näissä jutuissa.
Mulla on niin pitkä aika kakslitrasen tai muun kuin XP:n käytöstä etten pysty sanomaan niiden väliaikaistiedostosta mitään.
Voisko joku kakslitrasen omaava purkaa väliaikaistiedoston auki ja katsoa löytyykö sivuhistoriaa?
Omasta puolestani katson asian päättyneeksi ja kiitän kaikkia neitejä, rouvia ja herroja tästäkin keskustelusta.
- Nörttien nörtti
Hae otsikon mukainen softa niin näät kaikki jäljet jossa käynyt olet.
- jarkko
Ihan yhden kerran kokemuksella tuo index.datAnalyzer näytti poistavan historian locals/temp -tiedostoon eikä pois kokonaan. Ccleanerillä sitten sai täysin vex ja päällekirjoituksen.
Onko moista kokemusta teillä?
Ohjelma on hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740