Haen Tampereelle hoitotieteeseen. Ekakertalaisena kiinnostaa mihin kannattaa panostaa lukemisessa ja miten paljon pitää lukea? Millainen on aineistotehtävä? Pitääkö vastauksissa olla myös yksityiskohtia? Kaikista tiedoista olisi apua:-)Eniten kinnostaa miten itse pääsit sisään???
HOITOTIETEEN pääsykoe, vinkkejä?
6
3138
Vastaukset
- edellisvuosien
pääsykokeita ja mallivastauksia, löydät yliopistojen sivuilta (Kuopio, Oulu, Turku, Tampere). Käsittääkseni viime vuonna oli ensimmäistä kertaa sama pääsykoe kaikkiin hoitotieteen laitoksiin.
Etiikan kirjasta oli vaikein kysymys, lue huolella. Laurin kirja ja tutkimusmenetelmät selvitin pitkälle tärpein, tosin lukemisessa ei pelkkä pänttäys riitä, kun tutkimusteoriaa on sovellettava aineistotehtävässä.
Itse luin n. kuukauden päivät, mutta sain tosi hyvät pisteet pääsykokeessa. Tsemppiä!- Marianella
Kiitos vinkeistä! Luvut on aika hyvällä mallilla ja nyt vain pitää onnistua pääsykokeessa.
- lukion tokalla vasta
Ai siis aiotko mennä yliopistoon opiskeleen HOITOTIEDETTÄ? Eli mihin tiedekuntaan? Miksi valmistut ts. mitä teet työksesi?
- Marianella
Hei!Hoitotiedettä opiskellaan ainakin Tampereella lääketieteen tiedekunnassa, pohjakoulutuksena pitää olla sairaanhoitajan tutkinto, eli olen sairaanhoitaja. Sieltä valmistutaan sitten terveystieteiden maisteriksi opetuksen tai hallinnon puolelta.
- Minä vaan
Itsekin olen tampereelle tulossa pääsykokeisiin, hoitotieteen myös. Vähänkö jännittää, mullakin ekat pääsykokeet edessä. Itse olen lukenut tammikuusta saakka, työn ohessa, vaihtelevasti. Tsemppiä kauheesti sulle!
- marianella
ja sama homma, että alkaa kyllä jo jännittää, vaikka olin ihan cooli vielä pari viikkoa sitten. Onneksi koe on jo nyt en ehkä olisi jaksanut kesäkuulle asti lukea. Vähän on jo kisaväsymystä havaittavissa. Lukenut olen silloin kun olen voinut ja jaksanut enkä todellakaan tiedä onko se riittävästi. Toivottavasti kysymykset on ymmärrettäviä loppuhan on sitten vain itsestä kiinni. Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761