Tuleepa

Pirre*

ykköseltä hieno ohjelma..:)

33

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhat aloitukset

      että oikein oman aloituksen arvoinen?

      • tästä päivästä

        päivä, jolloin ei kiusata ketään? Eilen tuli koko kuukauden kiintiö sitä täyteen.


      • Pirre*

        pois, mutta teepä oma, onhan tuolla rivejä :)

        Tarkoitukseni oli vain herättää..


    • apu-ukko

      Tämä kyseinen ohjelma tulee?

      Tais mennä jo!

      Pirrellä on tekemisen, kirjoittamisen puute.

      Ei nää ole kivoja.
      Pitää olla pitävämpiä aloituksia.

      ei huuhaata.

      • Pirre*

        härrekyyd sentään, ollaanpa sitä nyt niin virallista, - eikö muka ollu hyvää musiikkia? :/


    • apulaismies

      Mene ajankuluksesi katsomaan tänne:
      http://www.singulartists.com/artist_a.html .
      täällä on laulunsanoja. Laitoin tämän nyt A:aalla alkavien biisien kohdalle.
      Sieltä klikkaamalla löytyy?
      anteeksi biisin tekijän.

      • Pirre*

        tarkoitat, en mie mitään "piisejä" tässä tarvihe;- sanoin vaan että telkusta tulee hienoa musiikkia.

        Mutta, kiitos vaan aakkosista..


    • aloittaa

      tällaiset turhat viestit rekatulla nimmarilla ja jos olisi itsekin sitä mieltä, ettei aloituksessa ollut mitään järkeä, voisi itse poistaa.

      Tästäkin aloituksesta olisi voinut tehdä yleispätevän, vaikkapa, mitä televisio-ohjelmia katsot tai mitkä televisio-ohjelmat saavat sinut nauramaan.

      • Pirre*

        Kerropa sinä; minä tykkäsin tuosta mainostamastani, oli t o s i hienoa musiikkia.


      • apu-ukko
        Pirre* kirjoitti:

        Kerropa sinä; minä tykkäsin tuosta mainostamastani, oli t o s i hienoa musiikkia.

        eli apulaismies: en siis ehdi teeveetä katsomaan, kun tässä koneella olen.
        ja hommia piisaa.
        kiitos kysymästä
        PIRAHDUS


      • kyllä enää koskaan

        naurata mikään, tulee täysin vastakkainen olo.

        Mixihän yleensä kiusaan itseäni päivittäin?


      • Pirre*
        apu-ukko kirjoitti:

        eli apulaismies: en siis ehdi teeveetä katsomaan, kun tässä koneella olen.
        ja hommia piisaa.
        kiitos kysymästä
        PIRAHDUS

        hauska..:))


    • kuokkija muualta

      Näin ekan kerran kuntosalilla ja nyt vahingossa uudelleen. 2003 oli muistaakseni ensimmäinen tämmöinen esitys.
      Nyt kevyen aasinsillan kautta:
      Jos riittää rohkeutta,menkää kansallisoopperaan katsomaan lastenooppera-esityksiä. Mm. Kahlekuningas ja karkuri on hauska. Syksyllä tulee Car-men!
      Ihanaa! Samantapaista,sävelet tuttuja mutta juoni ja sanat uusia. Vaikka on lapsille suunnattua, ovat hienoja esityksiä.
      Lainatkaa lapsi ja menkää katsomaan.

      • Pirre*

        se Helsinki pyörillä, tai edes oopperatalo :/


    • mikään

      ihme vaikka 50 johtaa kirjoituksissa kun tästäkin aloituksesta riittää juttua...

      • apulaismies

        Mielestäni.
        on vain hyvä.
        .........että ollaan aktiivisia,
        ---ellei, silloin ihmisten kiinnostus hiipuu.


      • puhua sanomatta

        mitään, kuin pantata pää punaisena sanojaan.


      • hyvä tavaton

        sentään mistä teitä vastarannan kiiskejä koko ajan riittää.
        Antakaa ihmisten kirjoittaa, jos haluavat.
        Mitähän jos tekisit ihan oman aloituksen, niin ei tarvitsisi valittaa?


      • apu-ukko
        hyvä tavaton kirjoitti:

        sentään mistä teitä vastarannan kiiskejä koko ajan riittää.
        Antakaa ihmisten kirjoittaa, jos haluavat.
        Mitähän jos tekisit ihan oman aloituksen, niin ei tarvitsisi valittaa?

        Meillä pitää olla positiivinen elämänasenne.
        Koska ei ole hukattavissa yhtäkäänpäivää.
        Olemme jo elämämme eläneet, joten iloaelämään.
        Kiitos!


      • ottasi
        apu-ukko kirjoitti:

        Meillä pitää olla positiivinen elämänasenne.
        Koska ei ole hukattavissa yhtäkäänpäivää.
        Olemme jo elämämme eläneet, joten iloaelämään.
        Kiitos!

        vähän vappujuomaa, niin rentoutuisi?


      • että sinullakin
        apu-ukko kirjoitti:

        Meillä pitää olla positiivinen elämänasenne.
        Koska ei ole hukattavissa yhtäkäänpäivää.
        Olemme jo elämämme eläneet, joten iloaelämään.
        Kiitos!

        on positiivinen elämänasenne.
        Mutta mitä tarkoitat, että olemme eläneet elämämme?
        Kai sitä on vielä edes vähän elämätöntäkin?


      • apulaismies
        että sinullakin kirjoitti:

        on positiivinen elämänasenne.
        Mutta mitä tarkoitat, että olemme eläneet elämämme?
        Kai sitä on vielä edes vähän elämätöntäkin?

        edes vähän, just näin.
        Olemme kuitekin jo elämämme ehtoopuolella?
        Tätä tosiasiaa emme pääse valheilla karkuun.
        Mutta tuon juomapuolen kanssa on vähän hassummin,
        koska en voi ottaa yhtään.
        eikä se viina ole mikään yleislääke mielestäni.
        Huumetta ja kauheaa sellaista, myrkkyä, liuotinaine.
        -......KIITOS-..........taas........viuh


      • 50-vuotiaana
        apulaismies kirjoitti:

        edes vähän, just näin.
        Olemme kuitekin jo elämämme ehtoopuolella?
        Tätä tosiasiaa emme pääse valheilla karkuun.
        Mutta tuon juomapuolen kanssa on vähän hassummin,
        koska en voi ottaa yhtään.
        eikä se viina ole mikään yleislääke mielestäni.
        Huumetta ja kauheaa sellaista, myrkkyä, liuotinaine.
        -......KIITOS-..........taas........viuh

        Olen siis seitsemän vuotias :))))


      • apulaismies
        50-vuotiaana kirjoitti:

        Olen siis seitsemän vuotias :))))

        laskea noin?
        Minäkin olen sen laskuopin mukaan täyttämässä
        11v- 8.5. 1996. pistin korkin kiinni.


      • Pirre*
        50-vuotiaana kirjoitti:

        Olen siis seitsemän vuotias :))))

        kyllä se on ollut sitä oikeaa elämää silloin kun perhe oli pienimmillään.

        Nyt vain vaivat lisääntyy, kroppa kuihtuu, pää tyhjenee entisestäänkin, ja eikä "pahimmillaan" tätä matkaakaan ole enää kuin parikymmentä vuotta, ja jos pitempään niin vaivasena ja toisten hoijeltavana, ei - kyll se elämä on jo ehtoopuolella.
        Mieski alkaa olla pian hoijjjettavassa kunnossa, siinä se tämä loppu "nuoruus" menee, omaishoitajana.

        Siis puhun vain omasta puolestani :)


      • ihan oma-
        apulaismies kirjoitti:

        laskea noin?
        Minäkin olen sen laskuopin mukaan täyttämässä
        11v- 8.5. 1996. pistin korkin kiinni.

        alotteisesti, vai oliko pantava? Tosin, itsehän sen päätöksen kukin tekee.


      • 50-vuotiaana kirjoitti:

        Olen siis seitsemän vuotias :))))

        se 50-vuotta sitten on, ellei elettyä elämää!:)))


    • tv 1

      vähemmän hieno ja mairitteleva ohjelma.

      • sanoa muuta

        kuin, voi tätä pahaa maailmaa.
        Ja kuinka vähän, ja ainako vasta liian myöhään saamme noista asioista tietää.


      • nuoruus 70-luvulla
        sanoa muuta kirjoitti:

        kuin, voi tätä pahaa maailmaa.
        Ja kuinka vähän, ja ainako vasta liian myöhään saamme noista asioista tietää.

        Koko ajan katsellessani mietin minkälaiset olosuhteet silloin oli. Lähipiirissäni syntyi lapsia hyvinkin nuorille, mutta jotenkin asiat vaan järjestyivät. Tuota adoptointia pidettiin kai normaalina silloin, kun lehdissäkin ilmoiteltiin. Onneksi ajat ovat muuttuneet.


      • Pirre*

        tarina, vaikka sillä olikin onnellinen loppu.


    • luinettä

      tuuleepa taas

      • Pirre*

        tuleeko, - ja mikä tulee? :))

        Siis leikitä, sekö musiikkiohjelma uudelleen, vai se lapsen ryöstö juttuko, joka oli eilen?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe