HEi!
Tyhmä kysyy, että eikös lähihoitajan lakkia voi pitää vappuna niin kuin ylioppilaslakkiakin??
Lakki?
sosi
3
573
Vastaukset
- Voit
itse heitin yo-reuhkan roskiin, en ole niin tittelinkipeä näyttelijä.
- juuhh
ihan viisaasti teit jos sulla edes sellaista oli... ei se ole edes mitään se ylioppilas lakki.... titteli just joo... meepä töihin titteli tai hanki edes tupsullinen lakki...
- tuleva opiskelija
lakit, mut vappuna vedän kyllä yo-lakin päähäni. En ikinä heittäisi yo-lakkiani roskiin, sen verran kovan työn tulos oli sen saaminen aikoinaan. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät arvosta lakkiaan sen vertaa, että heittävät sen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875