HEi!
Tyhmä kysyy, että eikös lähihoitajan lakkia voi pitää vappuna niin kuin ylioppilaslakkiakin??
Lakki?
sosi
3
631
Vastaukset
- Voit
itse heitin yo-reuhkan roskiin, en ole niin tittelinkipeä näyttelijä.
- juuhh
ihan viisaasti teit jos sulla edes sellaista oli... ei se ole edes mitään se ylioppilas lakki.... titteli just joo... meepä töihin titteli tai hanki edes tupsullinen lakki...
- tuleva opiskelija
lakit, mut vappuna vedän kyllä yo-lakin päähäni. En ikinä heittäisi yo-lakkiani roskiin, sen verran kovan työn tulos oli sen saaminen aikoinaan. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät arvosta lakkiaan sen vertaa, että heittävät sen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532