Meinasin hankkia Kongin meijän Irlanninsetterille, jos se vaikka hieman sais purettua tota tarmoaan siihen sillä aikaa kun ollaan asioilla tai muuten vaan poissa kotoa...täällä kun välillä on vedetty tietokonepöydältä mitä milloinkin alas.. =D
Onko kellään teillä kokemuksia niistä? Millainen Kongi ois hyvä ja mitä sinne sisälle voi laittaa? Antakee muitakin hyviä virikevinkkejä, jos mieleen juolahtaa =D
Koiralle KONGi
6
1566
Vastaukset
- Ärrieri
on toisella terrillä yksi,en ollut aikaisemmin kuullut koko lelusta,kunnes koiran mukana tälläinen pylpyrä tuli.En ees eka tajunnu mikä se on. =)
No,nyt tilasin uuden kongin,on nimittäin kestävä ja mieleinen lelu.
Meillä on siis vaan sellainen kumituppelo,sisälle voipi laittaa vaikka nakinpaloja/koiran raksuja,mikä nyt menee sinne ja minkä saa poiskin.
Lelu on todella viihdyttävä koska se kestää järsimistä,siitä saa hyvän otteen,sitä on mukava heitellä ja se pomppii.Meillä on pistäneet muut lelut remonttiin.Varmasti hinta-laatusuhteeltaan paras lelu. - Ärrieri
http://terrieri.net/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=124_10&products_id=1296
on meilä,kokoa L.Ei kauhean iso ole. - P!NKkk
Todella kivan näköösiä nuo tommoset ;D
Minkälaista materiaalia noi on?
Mitä maksaa?
Minkä värisiä on?
Miltä ne maistuu?
Mikä on paras merkki?
KERRO KAIKKI! heh ;DD- Ärrieri
taiat kettuilla ;)
Enpä vastaakkaan mittään siule :D
- Mapuccino
WC- ja talouspaperirullat, maitopurkit jne. ovat myös hyviä vaihtoehtoja samaan hommaan, tosin ovat kertakäyttöisiä ja aiheuttavat vähän ylimääräistä siivottavaa kun koira pistää pahvit silpuksi.
Myös namien piilottaminen on hyvää aivojumppaa. Namit kannattaa piilottaa ympäri kämppää helppoihin paikkohin ettei koira riko tai tuhoa mitään niitä etsiessään. - fanja84
Meillä joka koiralla musta kaiken isoin vaihtoehto.
Itse käytän sisällä raakaa lihaa, maksalaatikkoa, koiran keksejä, jugurttia, piimää, sulate juustoa, nakkeja, lihapullia....
Mitä ikinä mieleen tulee ja jääkaapista löytyy.
Kestää mikron, astianpesukoneen ja pakkasen joten tuo aikalailla lisää vaihtoehtoja puuhasteluun. muutama vinkki:
- mikroon pystyyn, lihapullia ja nakkeja sisälle, sulata juustoa mukaan, jäähdytä ja anna koiralle
- pakasta lihaa sisälle, tai keksejä ja joukkoon (maustamatona) jugurttia tai piimää.
Yksikään ei ole vielä mennyt rikki, mutta kokoa valittaessa pitää ottaa koiralle tarkoitettu koko ettei ala jyrsiä sieltä alapuolelta sitä rikki.
mustat kestävämpiä kuin punaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161