Tietääkö kukaan miten kävis yhteen rapu nainen ja kauris mies? onko mitään mahiksia onneen? onko rapu liian oikutteleva ja omapäinen melko totiselle kauriille? onko teitä jotka olette onnistuneet?
Vastaukset 3
- rapuN*
Olen nyt ollut yhdessä kaurismiehen kanssa vuoden ja sovimme vallan mainiosti yhteen :) muutimme hetki sitten yhteen ja onni kukoistaa. en olisi koskaan arvannut, että löytäisin kauriista sielunkumppanin ja maailman ihanimman rakastajan :)
- sarri
olen rapu nainen...ollut pitkässä ja lujassa suhteessa kauris mieheen pian 20 vuotta...vaikka ikää on itselläkin vähän yli 30...teini rakkaus kestää.:)
- rapunainen32
olen ollut kauris miehenkanssa 15 vuotta. Kyllä sopivat toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1211695- 1271020
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku104983- 47941
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j58801- 49705
- 34637
- 64632
- 35626
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235625