Tietääkö kukaan miten kävis yhteen rapu nainen ja kauris mies? onko mitään mahiksia onneen? onko rapu liian oikutteleva ja omapäinen melko totiselle kauriille? onko teitä jotka olette onnistuneet?
rapu ja kauris?
rapunainen38
3
934
Vastaukset
- rapuN*
Olen nyt ollut yhdessä kaurismiehen kanssa vuoden ja sovimme vallan mainiosti yhteen :) muutimme hetki sitten yhteen ja onni kukoistaa. en olisi koskaan arvannut, että löytäisin kauriista sielunkumppanin ja maailman ihanimman rakastajan :)
- sarri
olen rapu nainen...ollut pitkässä ja lujassa suhteessa kauris mieheen pian 20 vuotta...vaikka ikää on itselläkin vähän yli 30...teini rakkaus kestää.:)
- rapunainen32
olen ollut kauris miehenkanssa 15 vuotta. Kyllä sopivat toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771495
- 1591463
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91284Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 106747
- 10741
- 27711