Kyseinen skorpparinainen on kaverini,ja en ole varma ollenkaan voisiko hän pitää minusta enemmän kuin kaverina!Välillä tuntuu että välillämme olisi jotain muutakin,mutta kuvittelenko vain...Ihastuvatko skorpparinaiset naispuolisiin kavereihinsa jos kemiat tomii..?Tai menisiköhän kaikki pilalle jos paljastasin tunteeni?
Skorpioninainen ja jousimiesnainen,mitään toivoa?
9
1094
Vastaukset
- ota riski ja rakastu
Olen jouskarinainen ja nouseva skorpioni, joo kyllä meillä synkkaa =)
- Aurinko-Skorppioni
, jolla Jousimies nousee ;)
Kuu hohtaa venusiaanisessa Vaa´assa. Aikamoinen pakkaus - toisinaan..... - että synkkaa
,se vaan että uskaltaa rakastua,kun olen tällainen perus-omanpään jouskari...:) antaa asioiden mennä omalla painollaan...
- toisin päin
Skorpparinaisena mietin jousimiesystävääni. Sen kun keksisin mitä hän ajattelee, toivoo, haluaa??? Ystävyyttä oli takana jo vuosia, vuosia kunnes tajusin että hän se on ;)) Hän lähestyy välillä ja välillä etääntyy, kulkee siis omia polkujaan kuten tähtimerkkiin taitaa kuulua? Tietää suuntautumiseni vaan ei suostu määrittelemään omaansa.
Omasta puolestani voin sanoa että kiinnyn ystäviini ja nyt tähän yhteen jousimieheen erityisesti. Kerro hänelle tai anna selkeästi ymmärtää tavalla, jolla sinulla jää takaportti. Kyllä skorppari kestää tai keksii tavan ohittaa tilanne :)- oli juuri
sellainen millaista tukea kaipasinkin,näkökulma samanlaisessa tilanteessa...;) No,kai se on pakko kerätä rohkeutta ja puhua.Tosin emme ole tuntenet kuin vasta reilut puoli vuotta,mutta ei se vähennä mitään...:) Toivotan sinulle onnea yritykseen!
- rohkeutta
oli juuri kirjoitti:
sellainen millaista tukea kaipasinkin,näkökulma samanlaisessa tilanteessa...;) No,kai se on pakko kerätä rohkeutta ja puhua.Tosin emme ole tuntenet kuin vasta reilut puoli vuotta,mutta ei se vähennä mitään...:) Toivotan sinulle onnea yritykseen!
.. ja kerrotaan ajatuksista mieltämme kiehtovalle tavalla tai toisella. Kyllä puolessa vuodessa toista on jo oppinut tuntemaan, itse olen tainnut olla hämäläinen edellisisssä elämissäni, joten tunteiden tunnistaminen on vienyt näin kauan:) Kertomisen tuloksena voi olla iloa ja rakkautta tai ystävyyttä tai ei niin mukavassa tapauksessa etääntymistä hetkeksi tai kokonaan. Mutta silloin ei tarvitse jälkeenpäin katua tekemättömiä tekoja:) joten sensitiivisyyttä ja vahvuutta sinulle (ja minulle:))!
- kyllä
rohkeutta kirjoitti:
.. ja kerrotaan ajatuksista mieltämme kiehtovalle tavalla tai toisella. Kyllä puolessa vuodessa toista on jo oppinut tuntemaan, itse olen tainnut olla hämäläinen edellisisssä elämissäni, joten tunteiden tunnistaminen on vienyt näin kauan:) Kertomisen tuloksena voi olla iloa ja rakkautta tai ystävyyttä tai ei niin mukavassa tapauksessa etääntymistä hetkeksi tai kokonaan. Mutta silloin ei tarvitse jälkeenpäin katua tekemättömiä tekoja:) joten sensitiivisyyttä ja vahvuutta sinulle (ja minulle:))!
kaikki niin totta.:) koska kuitenkin ehkä parempi katsoa kuin katua...;) Olisi mukava jutella tästä,ja miksei muustakin vielä enemmänkin kanssasi skorppari.Tunnut ymmärtävän...Olisiko mahdollista?:)
- vaan
kyllä kirjoitti:
kaikki niin totta.:) koska kuitenkin ehkä parempi katsoa kuin katua...;) Olisi mukava jutella tästä,ja miksei muustakin vielä enemmänkin kanssasi skorppari.Tunnut ymmärtävän...Olisiko mahdollista?:)
sillä voisi olla omia ajatuksia selkeyttävää kirjoittaa toisen lähes samassa tilanteessa olevan kanssa. Harmillisesti kun suuresti epäilen ettemme ole toisillemme juuri se jousimies/skorppari, jota kaipailemme...:)
Mutta, mutta miten sinut tavoitan? - että se
vaan kirjoitti:
sillä voisi olla omia ajatuksia selkeyttävää kirjoittaa toisen lähes samassa tilanteessa olevan kanssa. Harmillisesti kun suuresti epäilen ettemme ole toisillemme juuri se jousimies/skorppari, jota kaipailemme...:)
Mutta, mutta miten sinut tavoitan?sopii.:) Mullakin kävi tuollainen ajatus mielessä,sepä olisikin hauskaa!:D
Parhaiten varmaan maililla(ainakin nyt...),[email protected] ,pistähän viestiä...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028