Kyseinen skorpparinainen on kaverini,ja en ole varma ollenkaan voisiko hän pitää minusta enemmän kuin kaverina!Välillä tuntuu että välillämme olisi jotain muutakin,mutta kuvittelenko vain...Ihastuvatko skorpparinaiset naispuolisiin kavereihinsa jos kemiat tomii..?Tai menisiköhän kaikki pilalle jos paljastasin tunteeni?
Skorpioninainen ja jousimiesnainen,mitään toivoa?
9
1050
Vastaukset
- ota riski ja rakastu
Olen jouskarinainen ja nouseva skorpioni, joo kyllä meillä synkkaa =)
- Aurinko-Skorppioni
, jolla Jousimies nousee ;)
Kuu hohtaa venusiaanisessa Vaa´assa. Aikamoinen pakkaus - toisinaan..... - että synkkaa
,se vaan että uskaltaa rakastua,kun olen tällainen perus-omanpään jouskari...:) antaa asioiden mennä omalla painollaan...
- toisin päin
Skorpparinaisena mietin jousimiesystävääni. Sen kun keksisin mitä hän ajattelee, toivoo, haluaa??? Ystävyyttä oli takana jo vuosia, vuosia kunnes tajusin että hän se on ;)) Hän lähestyy välillä ja välillä etääntyy, kulkee siis omia polkujaan kuten tähtimerkkiin taitaa kuulua? Tietää suuntautumiseni vaan ei suostu määrittelemään omaansa.
Omasta puolestani voin sanoa että kiinnyn ystäviini ja nyt tähän yhteen jousimieheen erityisesti. Kerro hänelle tai anna selkeästi ymmärtää tavalla, jolla sinulla jää takaportti. Kyllä skorppari kestää tai keksii tavan ohittaa tilanne :)- oli juuri
sellainen millaista tukea kaipasinkin,näkökulma samanlaisessa tilanteessa...;) No,kai se on pakko kerätä rohkeutta ja puhua.Tosin emme ole tuntenet kuin vasta reilut puoli vuotta,mutta ei se vähennä mitään...:) Toivotan sinulle onnea yritykseen!
- rohkeutta
oli juuri kirjoitti:
sellainen millaista tukea kaipasinkin,näkökulma samanlaisessa tilanteessa...;) No,kai se on pakko kerätä rohkeutta ja puhua.Tosin emme ole tuntenet kuin vasta reilut puoli vuotta,mutta ei se vähennä mitään...:) Toivotan sinulle onnea yritykseen!
.. ja kerrotaan ajatuksista mieltämme kiehtovalle tavalla tai toisella. Kyllä puolessa vuodessa toista on jo oppinut tuntemaan, itse olen tainnut olla hämäläinen edellisisssä elämissäni, joten tunteiden tunnistaminen on vienyt näin kauan:) Kertomisen tuloksena voi olla iloa ja rakkautta tai ystävyyttä tai ei niin mukavassa tapauksessa etääntymistä hetkeksi tai kokonaan. Mutta silloin ei tarvitse jälkeenpäin katua tekemättömiä tekoja:) joten sensitiivisyyttä ja vahvuutta sinulle (ja minulle:))!
- kyllä
rohkeutta kirjoitti:
.. ja kerrotaan ajatuksista mieltämme kiehtovalle tavalla tai toisella. Kyllä puolessa vuodessa toista on jo oppinut tuntemaan, itse olen tainnut olla hämäläinen edellisisssä elämissäni, joten tunteiden tunnistaminen on vienyt näin kauan:) Kertomisen tuloksena voi olla iloa ja rakkautta tai ystävyyttä tai ei niin mukavassa tapauksessa etääntymistä hetkeksi tai kokonaan. Mutta silloin ei tarvitse jälkeenpäin katua tekemättömiä tekoja:) joten sensitiivisyyttä ja vahvuutta sinulle (ja minulle:))!
kaikki niin totta.:) koska kuitenkin ehkä parempi katsoa kuin katua...;) Olisi mukava jutella tästä,ja miksei muustakin vielä enemmänkin kanssasi skorppari.Tunnut ymmärtävän...Olisiko mahdollista?:)
- vaan
kyllä kirjoitti:
kaikki niin totta.:) koska kuitenkin ehkä parempi katsoa kuin katua...;) Olisi mukava jutella tästä,ja miksei muustakin vielä enemmänkin kanssasi skorppari.Tunnut ymmärtävän...Olisiko mahdollista?:)
sillä voisi olla omia ajatuksia selkeyttävää kirjoittaa toisen lähes samassa tilanteessa olevan kanssa. Harmillisesti kun suuresti epäilen ettemme ole toisillemme juuri se jousimies/skorppari, jota kaipailemme...:)
Mutta, mutta miten sinut tavoitan? - että se
vaan kirjoitti:
sillä voisi olla omia ajatuksia selkeyttävää kirjoittaa toisen lähes samassa tilanteessa olevan kanssa. Harmillisesti kun suuresti epäilen ettemme ole toisillemme juuri se jousimies/skorppari, jota kaipailemme...:)
Mutta, mutta miten sinut tavoitan?sopii.:) Mullakin kävi tuollainen ajatus mielessä,sepä olisikin hauskaa!:D
Parhaiten varmaan maililla(ainakin nyt...),[email protected] ,pistähän viestiä...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399