Onko kokemuksia? kertokaa miten rapu nainen ja vesimies passaa yhteen...
KERTOKAA..rapu ,vesimies ?
6
1442
Vastaukset
- rapunainen...
Minä olen rapunainen ja olen ollut 4 vuotta yhdessä vesimies miehen kanssa ja aika hyvin menee. Joskus tulee jotain riitoja, mutta aina niistä ollaan selvitty.
- vesi ja ilma....
Paras ystävättäreni joka on rapu on todella syvällinen ja herkkä, ja hänen vesimiespuolisonsa ottaa elämän aika eri lailla. Minusta he puhuvat todellakin eri kieltä. Hän ei välillä kestä että mies on aina vain ulkotöissä rakentamassa, hakkaamassa puita, tekee useaa asiaa samanaikaisesti.
Tämä rapunainen elää suhteessa jossa vesimies-mies ei anna hänelle sitä romanttista rakkautta josta hän uneksii. Silti mies näyttää rakkautensa juuri tekemisellä (puita talveksi ja korjaa taloa mm), jota taas rapunainen ei osaa tarpeeksi arvostaa. Eli molemmat heistä ovat ikäänkuin turhautuneita ja suhde todellakin on kuin kaksi vanhaa varista 15 vuoden jälkeen... - ja on vielkii
hyvin ne :)
Ainakii itselläni on vesimies mies ja hyvi tullaa toimee ;) kuha et oo liian ns. Tarraava.
Tosin, ei kaikki ravut tarraavia oo.
ITse olen huomannu, etten ole tarraava. Mistä lie johtunee. - mikaela52
ollut 4kk naimisissa vesimiehen kanssa ja jo nyt
mietin erotako- olen rapuN
Olen ollut vesimiehen kanssa. kerro sä kokemuksesta. minulla oli jotenkin ristiriitaista, jotenkin tuntui onko oikea minulle ja sain hänestä kuvaa ajattelisi samalla tavalla, mut uskooko oikeaan. mä ainakin haluan sitoutua.
- gusd-nainen
haluaa seksiä,mutta vesimies ei pysty vastaamaan haasteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1785042- 141681
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1231484Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91373Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491090Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297952- 190915
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7760