Onko kokemuksia? kertokaa miten rapu nainen ja vesimies passaa yhteen...
KERTOKAA..rapu ,vesimies ?
6
1380
Vastaukset
- rapunainen...
Minä olen rapunainen ja olen ollut 4 vuotta yhdessä vesimies miehen kanssa ja aika hyvin menee. Joskus tulee jotain riitoja, mutta aina niistä ollaan selvitty.
- vesi ja ilma....
Paras ystävättäreni joka on rapu on todella syvällinen ja herkkä, ja hänen vesimiespuolisonsa ottaa elämän aika eri lailla. Minusta he puhuvat todellakin eri kieltä. Hän ei välillä kestä että mies on aina vain ulkotöissä rakentamassa, hakkaamassa puita, tekee useaa asiaa samanaikaisesti.
Tämä rapunainen elää suhteessa jossa vesimies-mies ei anna hänelle sitä romanttista rakkautta josta hän uneksii. Silti mies näyttää rakkautensa juuri tekemisellä (puita talveksi ja korjaa taloa mm), jota taas rapunainen ei osaa tarpeeksi arvostaa. Eli molemmat heistä ovat ikäänkuin turhautuneita ja suhde todellakin on kuin kaksi vanhaa varista 15 vuoden jälkeen... - ja on vielkii
hyvin ne :)
Ainakii itselläni on vesimies mies ja hyvi tullaa toimee ;) kuha et oo liian ns. Tarraava.
Tosin, ei kaikki ravut tarraavia oo.
ITse olen huomannu, etten ole tarraava. Mistä lie johtunee. - mikaela52
ollut 4kk naimisissa vesimiehen kanssa ja jo nyt
mietin erotako- olen rapuN
Olen ollut vesimiehen kanssa. kerro sä kokemuksesta. minulla oli jotenkin ristiriitaista, jotenkin tuntui onko oikea minulle ja sain hänestä kuvaa ajattelisi samalla tavalla, mut uskooko oikeaan. mä ainakin haluan sitoutua.
- gusd-nainen
haluaa seksiä,mutta vesimies ei pysty vastaamaan haasteeseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124279- 132142
- 1861981
- 1041413
- 701268
- 73927
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57912IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2859Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119787Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59697