Olen aloittanut taas vuotuisen allergialääkityksen, syön Alpharman setiritsiiniä, eli normaalia apteekin allergialääkettä.. Nyt joka aamu ja yö, ja päivisinkin nenästä vuotaa verta ja verestää. Haittavaikutuksissa lukee suun kuivuminen, mutta voisko se kuivattaa myös nenän limakalvoja? vai johtuuko tämä nyt vaan tavallisesti esim ilman kuivuudesta?
Kiitos vastauksista..
Lääkkeiden sivuvaikutukset
4
719
Vastaukset
- kuivattaa
Minulla ainakin allergialääkkeet kuivattavat limakalvoja. Nenästä vuotaa verta, kun syön kortisonitablettaja ja käytän allergialääkkeitä. Limakalvojahan on nenässäkin!
- argh2
Mun nenä ei kestä nenäsumutteita, ärsyttävät ja aineen laitto tuntuu pahalta. Myös verta tulee niistäessä vähän. Mutta sepä oli kummaa, kun söin jotain loradatin-valmistetta kolme viikkoa ja oli koko ajan mielettömän kireä olo. Aivan kuin päivä ennen menkkoja, mutta kolme viikkoa. Koska nenä oli lääkkeestä huolimatta tukkoinen ja väsytti kovasti, lääkäri antoi aeriusta näytepakkauksen. Allergiaoireet helpotti ja mielen valtasi rauha... Mielestäni pinnan kireys ei voinut johtua väsymyksestä, nukuin kuitenkin yöt hyvin. Tiedä sitten... Tosin tulehduskipulääkkeet aiheuttaa mielettömiä painajaisöitä, vaikka muulloin en aamulla muista unia nähneenikään.
Liekö niin, että olen yliherkkä lääkkeille. Ehkäisykin on hankalaa, kun pillerit kaikki kokeiltu ja ehkäisyrengaskaan ei sopinut.
- lunna
Allergialääkkeistä tulee ajan mittaan vaan lisää allergiseksi. Kokeile akupunktiota. Muutaman hoitokerran jälkeen pääsin itse kokonaan eroon allergiaoireista ja antihistamiineista.
- setiritsiini
Kortisoni ainakin vaikutti nenän kutinaan, mahdollisesti myös setiritsiini, jolla on runsaasti haittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo802603- 262594
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702352Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m252192- 851796
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71659Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211444Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311402Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta121216- 61198