Olen aloittanut taas vuotuisen allergialääkityksen, syön Alpharman setiritsiiniä, eli normaalia apteekin allergialääkettä.. Nyt joka aamu ja yö, ja päivisinkin nenästä vuotaa verta ja verestää. Haittavaikutuksissa lukee suun kuivuminen, mutta voisko se kuivattaa myös nenän limakalvoja? vai johtuuko tämä nyt vaan tavallisesti esim ilman kuivuudesta?
Kiitos vastauksista..
Lääkkeiden sivuvaikutukset
4
732
Vastaukset
- kuivattaa
Minulla ainakin allergialääkkeet kuivattavat limakalvoja. Nenästä vuotaa verta, kun syön kortisonitablettaja ja käytän allergialääkkeitä. Limakalvojahan on nenässäkin!
- argh2
Mun nenä ei kestä nenäsumutteita, ärsyttävät ja aineen laitto tuntuu pahalta. Myös verta tulee niistäessä vähän. Mutta sepä oli kummaa, kun söin jotain loradatin-valmistetta kolme viikkoa ja oli koko ajan mielettömän kireä olo. Aivan kuin päivä ennen menkkoja, mutta kolme viikkoa. Koska nenä oli lääkkeestä huolimatta tukkoinen ja väsytti kovasti, lääkäri antoi aeriusta näytepakkauksen. Allergiaoireet helpotti ja mielen valtasi rauha... Mielestäni pinnan kireys ei voinut johtua väsymyksestä, nukuin kuitenkin yöt hyvin. Tiedä sitten... Tosin tulehduskipulääkkeet aiheuttaa mielettömiä painajaisöitä, vaikka muulloin en aamulla muista unia nähneenikään.
Liekö niin, että olen yliherkkä lääkkeille. Ehkäisykin on hankalaa, kun pillerit kaikki kokeiltu ja ehkäisyrengaskaan ei sopinut.
- lunna
Allergialääkkeistä tulee ajan mittaan vaan lisää allergiseksi. Kokeile akupunktiota. Muutaman hoitokerran jälkeen pääsin itse kokonaan eroon allergiaoireista ja antihistamiineista.
- setiritsiini
Kortisoni ainakin vaikutti nenän kutinaan, mahdollisesti myös setiritsiini, jolla on runsaasti haittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617530Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242959- 1431793
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1171479Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53764