apua paniikkiinhäiriöön

Kaipaisin

En haluaisi syödä paniikkihäiriöön masennuslääkkeitä joita tällähetkellä syön. Pää jatkuvasti kipeä ja vihlova. Haluaisin kovasti kokeilla vaihtoehtohoitoa eli luontaistuotteita. Miten voin vaihtaa hoitomenetelmän siihen ja mitä luontaistuotetta pitäisi ottaa? haluan vaan terveellisesti eroon paniikkihäiriöstä. Olisin todella kiitollinen neuvoista. Ja vielä onko paniikista päästy eroon pelkillä luontaistuotteilla?

5

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tunne,

mutta psykologisella vyöhyketerapialla on kyllä saatu hyviä tuloksia paniikkihäiriön hoidossa.

• Pormestari.

Aiemmat ehdotukseni ahdistuksen lievitykseen eivät ilmeisesti miellyttäneet ylläpitäjää (sheriffiä, joka kaiketi poisti viestini). Joten laillisia rohdoksia haluavalle voisi sopia Valeriaanatuote nimeltä Sedonium. Suurin suositeltu päiväannos vastaa noin 10 mg oksatsepaamia, joten järin tehokkaasta valmisteesta ei ole kyse ainakaan paniikkihäiriön hoidossa. Vaikutus ei myöskään ole riittävän nopea, verrattaessa oikeisiin paniikkihäiriölääkkeisiin (alpratsolaami)

• hysteerikko

Itse käytän äkillisiin paniikkikohtauksiin.aconitum-d30 7 helmeä pari kertaa tunnin välein.
        UUPUMUS PANNIIKKIN ARNICA-C6 KERTALUONTEISESTI.ESIM KERRAN PÄIVÄSSÄ.

• paniikista

osittain homeopatian avulla ja osittain osteopatian/akupunktion avulla. kannattaa etsiä käsiin klassinen kokenut homeopaatti joka pystyy määrittelemään sinulle oikean rakennelääkkeen joka parantaa sinut kokonaan, ei vaan hoida oireita. jos olet pääkaupunkiseudulla, yksi hyvä homeopaatti löytyy mannerheimintieltä lääkärikeskuksesta. pika-apu kohtauksiin on tuo aconitum d30, annostus riippuu herkkyydestäsi, minä käytin nestemäisenä ja yksi tippa veteen sekoitettuna riitti auttamaan. toinen mistä sain myöhemmin suuremman avun oli gelsenium d30 yksi rae. mutta homeopatia on vähän sellaista että niitä lääkkeitä ei voi käyttää niin että ottaa jonkun johonkin vaivaan jatkuvasti ja se sama aine ei toimi kaikille samalla lailla kun se on riippuvainen siitä henkilön sen hetkisestä 'taajuudesta'. mutta kannattaa etsiä kokonaisvaltaista rentoutusta ja hoitoa, itse en käyttänyt masennuslääkkeitä ollenkaan ja olin todella huonossa kunnossa pahimmassa vaiheessa ja pääsin kelan kuntoutukseenkin, joten nyt olen tosi onnellinen kun olen terve. tänään juuri ostin yhden mielenkiintoisen kirjan aiheeseen liittyen ja aloin tutkia vielä mistä siinä sairastumisessani oli ehkä kyse.. ostin d'adamo: elä oiken oman tyyppisi mukaan. (11,90e)siinä on veriryhmäkohtaisesti selitetty aika hyvin noita välittäjäainejuttujakin jotka siihen paniikkiin vaikuttaa.. kannattaa tutustua. onnea paranemiseen!

• edelliseen

niin piti vielä sanoa että kun käytät nyt niitä lääkkeitä niin niitähän ei saa sitten lopettaa yhtäkkiä itse, siitä voi olla tosi huonoja seurauksia. voit varmaan käyttää niitä vielä ja siinä samalla alkaa hoitaa itseäsi luonnon menetelmin. mitään yrttejä ei kannata lääkkeiden kanssa alkaa käyttää, ne ei kaikki sovi, mutta homeopatialla ei ole vaikutusta lääkitykseen eikä päinvastoin. niistä lääkkeistä pääsee kyllä sitten vähitellen eroon ja lääkärin kanssa kannattaa niistä jutella. jos ei nykyinen lääkärisi ymmärrä niin vaihda toiselle!

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2704
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      957
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      139
      942
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      852
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      166
      789
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe