apua paniikkiinhäiriöön

Kaipaisin

En haluaisi syödä paniikkihäiriöön masennuslääkkeitä joita tällähetkellä syön. Pää jatkuvasti kipeä ja vihlova. Haluaisin kovasti kokeilla vaihtoehtohoitoa eli luontaistuotteita. Miten voin vaihtaa hoitomenetelmän siihen ja mitä luontaistuotetta pitäisi ottaa? haluan vaan terveellisesti eroon paniikkihäiriöstä. Olisin todella kiitollinen neuvoista. Ja vielä onko paniikista päästy eroon pelkillä luontaistuotteilla?

5

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tunne,

      mutta psykologisella vyöhyketerapialla on kyllä saatu hyviä tuloksia paniikkihäiriön hoidossa.

    • Pormestari.

      Aiemmat ehdotukseni ahdistuksen lievitykseen eivät ilmeisesti miellyttäneet ylläpitäjää (sheriffiä, joka kaiketi poisti viestini). Joten laillisia rohdoksia haluavalle voisi sopia Valeriaanatuote nimeltä Sedonium. Suurin suositeltu päiväannos vastaa noin 10 mg oksatsepaamia, joten järin tehokkaasta valmisteesta ei ole kyse ainakaan paniikkihäiriön hoidossa. Vaikutus ei myöskään ole riittävän nopea, verrattaessa oikeisiin paniikkihäiriölääkkeisiin (alpratsolaami)

      • hysteerikko

        Itse käytän äkillisiin paniikkikohtauksiin.aconitum-d30 7 helmeä pari kertaa tunnin välein.
        UUPUMUS PANNIIKKIN ARNICA-C6 KERTALUONTEISESTI.ESIM KERRAN PÄIVÄSSÄ.


    • paniikista

      osittain homeopatian avulla ja osittain osteopatian/akupunktion avulla. kannattaa etsiä käsiin klassinen kokenut homeopaatti joka pystyy määrittelemään sinulle oikean rakennelääkkeen joka parantaa sinut kokonaan, ei vaan hoida oireita. jos olet pääkaupunkiseudulla, yksi hyvä homeopaatti löytyy mannerheimintieltä lääkärikeskuksesta. pika-apu kohtauksiin on tuo aconitum d30, annostus riippuu herkkyydestäsi, minä käytin nestemäisenä ja yksi tippa veteen sekoitettuna riitti auttamaan. toinen mistä sain myöhemmin suuremman avun oli gelsenium d30 yksi rae. mutta homeopatia on vähän sellaista että niitä lääkkeitä ei voi käyttää niin että ottaa jonkun johonkin vaivaan jatkuvasti ja se sama aine ei toimi kaikille samalla lailla kun se on riippuvainen siitä henkilön sen hetkisestä 'taajuudesta'. mutta kannattaa etsiä kokonaisvaltaista rentoutusta ja hoitoa, itse en käyttänyt masennuslääkkeitä ollenkaan ja olin todella huonossa kunnossa pahimmassa vaiheessa ja pääsin kelan kuntoutukseenkin, joten nyt olen tosi onnellinen kun olen terve. tänään juuri ostin yhden mielenkiintoisen kirjan aiheeseen liittyen ja aloin tutkia vielä mistä siinä sairastumisessani oli ehkä kyse.. ostin d'adamo: elä oiken oman tyyppisi mukaan. (11,90e)siinä on veriryhmäkohtaisesti selitetty aika hyvin noita välittäjäainejuttujakin jotka siihen paniikkiin vaikuttaa.. kannattaa tutustua. onnea paranemiseen!

    • edelliseen

      niin piti vielä sanoa että kun käytät nyt niitä lääkkeitä niin niitähän ei saa sitten lopettaa yhtäkkiä itse, siitä voi olla tosi huonoja seurauksia. voit varmaan käyttää niitä vielä ja siinä samalla alkaa hoitaa itseäsi luonnon menetelmin. mitään yrttejä ei kannata lääkkeiden kanssa alkaa käyttää, ne ei kaikki sovi, mutta homeopatialla ei ole vaikutusta lääkitykseen eikä päinvastoin. niistä lääkkeistä pääsee kyllä sitten vähitellen eroon ja lääkärin kanssa kannattaa niistä jutella. jos ei nykyinen lääkärisi ymmärrä niin vaihda toiselle!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7731
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3754
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1012
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe