Mistä kakkukoriste?

Jelppiä vailla

Tietääkö kukaan nettikauppoja joista voi tilata kakkukoristeita järkevään hintaan?
Itse löysin netistä jonkun juhlantaika-sivuston mutta olivat aika suolaisen hintaisia...

8

8741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmakoo

      niitä saa tosi kivoja ainakin cittarista... varmaan muistakin isommista tavarataloista saa.

      • Jelppiä vailla

        Tiedän että saa cittareista,mutta nettikauppaa nyt lähinnä haen,jos vaikka löytyisi enemmän vaihtoehtoja...


      • mimmakoo
        Jelppiä vailla kirjoitti:

        Tiedän että saa cittareista,mutta nettikauppaa nyt lähinnä haen,jos vaikka löytyisi enemmän vaihtoehtoja...

        toivottvasti löydät etsimäsi :). Kivoja juhlia teille...


    • vaikka

      laulava tekokakka.

    • mape

      koristeitahan on jopa tavallisissa cittareissa ja prismoissa vaikka millaisia. Lisää valikoima aon kaikissa herkkukaupoissa ja konditorioissa. Paikanpäällä näkeekin paremmin mittoja sun muuta.

      • aloittaja

        Olen kyllä käynyt katsomassa painaknpäälläkin mutta kun en ole nähnyt mitään omaa silmää miellyttävää.Siksi kaipailen nettikauppoja,jos jostain löytyisi jotain erilaista.=)


    • kond 87

      kakkukoristeita saa kaupoista mutta hintaahan niillä aina on... kaikki on käsin tehtyjä joten siinä se suuri salisuus miksi koristeet maksavat... marsipaani ruusuja on kätevä ja helppo tehdä myös itse kannattaa kokeilla.. kirjastoista löytyy kirjoja miten valmistaa erillaisia kakkukoristeita... terveisin leipuri-kondiittori torniosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2537
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      414
      2193
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2074
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      119
      1364
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1179
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe