Kalojen parhaat..

ystävät..

Mitä horoskooppimerkkiä ovat/ovat olleet parhaat ystäväsi?
Minulla on ollut elämäni aikana noin 5 parasta ystävää ja 4 niistä on ollut kaksosia! Ja yksi oli jousimies. Tosin jousimiehen kanssa oltiin kovin erilaisia, toisin kuin kaksosten kanssa tunsin yhteenkuuluvuutta, aina juttu luisti, molemmilla hyvä mielikuvitus ja samanlainen huumorintaju!
Muilla tällaisia kokemuksia? : )

15

3364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnun

      usein törmäävän härkiin ja jousimiehiin.

      Näiden kanssa juttu luistaa. Neitsyetkin sattuvat usein polulleni, mutta en kestä heidän pikkumaisuuttaan tosiystävyyteen asti :)

    • Allekirjoittaneella on ollut vain pari hyvää ystävää. Vesimiehen kanssa tuli enemmän juostua baareissa yms. seikkailtiin ja härkä-ystävän kanssa se oli enemmän rennompaa ja juteltiin aikalailla maan ja taivaan välistä. Kuitenkin kalat-ystäväni on "yli kaiken". Kukapa toinen kalaa niin ymmärtäisi kuin toinen kala :)

      • Angi *

        Minulla on myös kaikkein parhain ystävä Kalat. Meillä on kaikkein mukavinta keskenämme ja me luotamme toisiimme täysillä. Toinen hyvä ystäväni on Oinas pidän hänestä hyvin paljon, luotamme myös toisiimme. Kolmas ystäväni on Neitsyt ja hyvin pyyhkii.


    • ystäväni

      ovat vieläkin Rapu,Skorpioni,Vesimies ja Vaaka

    • ovat olleet

      leijona, skorpioni ja
      jousimies (edelleenkin on)
      ja vaaka

    • öööööö

      kaksonen, vaakoja, härkä, joku skope ja kalat.

    • Fisustick

      Kyl maar parasta on kun on kalat bestis.

      Se vaan on niin, et kyllä kalat toisen tuntee.

      Smack!!!

    • hoitsuli

      Mulla kaksosia 2, skorpioni ja jousimies.Pitävät mut hyvin maan pinnalla, kun alan sukeltelemaan omiin sfääreihini.. XXXXX heille!!

    • fisufisu

      äippä on kalat ja on oikeestaa paras ystävä-kaveri.
      Mut paras ystävä on rapu. Muilla en täs ketjussa sitä huomannu et olis ollu.
      Mulla ainaki henk koht. natsaa tän ravun kanssa vähän niinku jing-jang =)
      Ja luottamus on syvää molemmin puolin. Toinen olis lirissä ilman toista.. tasapaino järkkyis pahasti ilman toista.

    • Kala-Leijona

      Lähimpänä ovat Kalat, täydellistä ymmärtämistä ei väliä on mies tai nainen =) lisäksi Kauriit,Kaksonen,Rapu,Leijonat,Jousimies, Härkä

      Siinähän ne :)

    • geisha2

      läpi vuosikymmenten mulla on luonnollisesti toinen kalat, välillä vuosikausia elämä on heitellyt erilleen, mutta aina sama yhteys löytyy, kuin ei erillään oloa olisi ollutkaan. Lisäksi omaan 3 vaaka ystävää ja yhden härän.

    • ap.

      Kaksosten ja jousimiehen lisäksi nyt on hyvä ystävyyssuhde meneillään vaa'an ja neitsyen kanssa. Yksi skorpparikin kavereihin mahtuu. Tosin ärsyttää sen sarkastisuus, liiallinen vitsikkyys, epävarmuus ja läheisyydentarve. Kalana en kuitenkaan moisesta välitä (tai siis saa välittää), sillä olenhan "kaikkien kaveri" kaikesta huolimatta.

      Vaa'an kanssa menee nyt melko hyvin. Pitäisi vaan olla sosiaalisempi. Erään leijonan kanssa tupsahti kapuloita rattaisiin. It's over.

    • rapuja, skorpioneja, neitsy...

      härkiä, vesimiehiä, vaakoja ja kaksosia. Enite tullu toimee Rapuje ja Skoprrareide kanssa :) ja ovat vieläkii hyviä ystäviä koko liuta.

    • fisulady

      Ehdottomasti paras toinen kala (myös seurustelukumppanina). Hyvänä kakkosena tulee skorpioni. Muiden kanssa voi kaveerata, muttei löydy syvällistä yhteyttä.

    • kalat

      itselläni parhaat ystävykset ovat olleet horoskooppi merkiltään ; rapu,skorppari,härkä ja kaksonen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe