Utelias

Kaksonen^

Vaa´at kertokaa mielipiteitänne kaksosista!

15

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakamieheltä

      ..kehuja?

      Olen katsellut kaksosten osiota, nähnyt sen kun he heittäytyvät aina täysillä ja isolla porukalla vihulaisen kimppuun, porkaten sanoja kaihtamatta arvostelijan suohon ja sylkevät päälle! Mutta toisaalta ovat myöskin samanlaisella antaumuksella ja innolla ylistämässä omaa erinomaisuuttaan. Eikö omat kehut riitäkään, kun täällä kyselet.. vai haluatko ulkopuolisen näkemyksen?

      Ja huom! Leikkimielellä tässä ollaan.. toivon, että huomasit kiusottelun pilkkeen silmistäni lukiessasi ; ))

      • uuno turhapuro2

        En kerjää kehuja, haluaisin vain tietää mitä mieltä vaa´at ovat yleensä kaksosista. Ei todellakaan minusta, vaan yleensä...


      • Vaakamieheltä
        uuno turhapuro2 kirjoitti:

        En kerjää kehuja, haluaisin vain tietää mitä mieltä vaa´at ovat yleensä kaksosista. Ei todellakaan minusta, vaan yleensä...

        .. vaaka keikkuu puolelta toiselle pähkäillessään mitä milloinkin tulisi tehdä, eikä siksi tahdo saada päätöksiä aikaiseksi, niin samaan aikaan kaksoset tietää kyllä täsmälleen mitä milloinkin tulee tehdä. Ja tekeekin sen välittömästi turhia aikailematta.. mutta tekee sen uudelleen jopa jo minuutin päästä ihan toisella tavalla. Ja edelleenkin täysin vakuuttuneena siitä, että teki sen oikein! Eikä välttämättä enää edes muista tehneensä sen saman asian aivan toisin hetkeä aikaisemmin.. ja jos muistaakin, niin eipä sillä väliä.. mitäpä noista vanhoista asioista enää muistelemaan ; ))


      • Uuno2
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        .. vaaka keikkuu puolelta toiselle pähkäillessään mitä milloinkin tulisi tehdä, eikä siksi tahdo saada päätöksiä aikaiseksi, niin samaan aikaan kaksoset tietää kyllä täsmälleen mitä milloinkin tulee tehdä. Ja tekeekin sen välittömästi turhia aikailematta.. mutta tekee sen uudelleen jopa jo minuutin päästä ihan toisella tavalla. Ja edelleenkin täysin vakuuttuneena siitä, että teki sen oikein! Eikä välttämättä enää edes muista tehneensä sen saman asian aivan toisin hetkeä aikaisemmin.. ja jos muistaakin, niin eipä sillä väliä.. mitäpä noista vanhoista asioista enää muistelemaan ; ))

        Hmm, itse en kyllä usko horoskooppeihin. Mut olihan tuossa jotain...


      • Vaakamieheltä
        Uuno2 kirjoitti:

        Hmm, itse en kyllä usko horoskooppeihin. Mut olihan tuossa jotain...

        ..kaksosten tavasta tehdä asioita pikapäätöksillä! Sillä sen vajaan vuoden aikana minkä itse tarvitsen tärkeän päätöksen tekemiseen puntaroiden tarkkaan monia mahdollisuuksia, niin kaksoset ehtii kokeilla käytännön tasolla moneen kertaan samat vaihtoehdot. Eli kun minä vasta pyöriskelen tuskissani teoriatasolla, niin hänellä on jo kokemusperäistä tietoa vaikka kuinka,: )))

        Vähänkö käy katteeksi..


      • Vaakanainen
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..kaksosten tavasta tehdä asioita pikapäätöksillä! Sillä sen vajaan vuoden aikana minkä itse tarvitsen tärkeän päätöksen tekemiseen puntaroiden tarkkaan monia mahdollisuuksia, niin kaksoset ehtii kokeilla käytännön tasolla moneen kertaan samat vaihtoehdot. Eli kun minä vasta pyöriskelen tuskissani teoriatasolla, niin hänellä on jo kokemusperäistä tietoa vaikka kuinka,: )))

        Vähänkö käy katteeksi..

        Elämäni suurin (menetetty tietenkin) rakkaus oli kaksosmies. Hänen elämänilonsa ja puhetyylinsä (tauoton :D) saivat jalat altani kolme kertaa.
        Tosin menetinkin hänet yhtä monesti, se pienenä miinuksena tästä ihmisestä tietenkin. Jonkinlainen epävarmuus siitä mitä halusi...

        Joka tapauksessa ei ole toista minulle niin sopivaa ihmistä (vaikka seurustelen tälläkin hetkellä, vaakamiehen kanssa).


    • vaaka female

      mieheni on kaksonen, loistava tyyppi, samoin on kaksi ystävääni. ainakin näiden kaksosten kanssa huumori käy hyvin yksiin ja sellainen "lapsenomainen" elämänriemu ja uteliaisuus on yhteistä. melkein kaikkea on kokeiltava. kaksoset ovat myös herkkiä.

      tuntemani kaksoset ovat myös yhtä mukavuudenhaluisia (lue: laiskoja) kuin minäkin ja kuitenkin tarvittaessa laittavat tuulemaan (kuten allekirjoittanut). kaksosilta löytyy luovuutta ja kekseliäisyyttä, sekä monipuoliset, usein varsin avarakatseiset näkemykset :) kaksoset ovat varsin sanavalmiita. heidän kanssaan on hyvä keskustella myös tärkeistä asioista (harvemmin kuitenkaan haudanvakavasti, mutta se on vaan plussaa, sillä huumorin ja hymyn "sävy" on aina tilanteeseen sopiva ja yhteisymmärretty..)

      tuntemani kaksoset ovat siis peruspositiivisia ihmisiä, jotka osaavat nauraa myös itselleen. kaksosten "toiselta puolelta" löytyy sitten ne neuroosit ym. he osaavat olla myös välinpitämättömiä ja sanoa joskus ilkeästikin. kaikilla meillä on se toinen puolemme. lapsellisia, höseltäviä, ajattelemattomia (rahan käyttö :o.. ja sama vika itsellä) ja joskus itsekeskeisiäkin osaavat kaksoset olla, mutta kukapa ei sellainen joskus olisi. tuntemillani kaksosilla on myös paha tapa aloittaa jotain ja jättää se sitten kesken kyllästyttyään.. jotkut asiat kun mielestäni vaativat hieman kärsivällisyyttä, jotta niistä saisi kaiken hyvän irti.. :) (kärsimätön olen kuitenkin itsekin :D) tosin kaksosilla yleensä on enemmän kuin yksi projekti meneillään samanaikaisesti!

      kaksonen on mielestäni kaiken kaikkiaan loistava ystävä, jos hänelle antaa tarpeeksi tilaa.. ja itse kyllä vaakana ymmärrän tämän. kaksonen osaa olla maailman huomaavaisin, tarkkanäköisin, suloisin, hurmaavin ja anteliain ihminen - halutessaan ;)

      melkein yhtä tuuliviirimäisiä ollaan tunne-elämältämme varmaan molemmat merkit, sekä kaksonen että vaaka. suuret tunteet kuitenkin tunnetaan syvästi ja perusrehellisyys on ainakin meidän vaaka-kaksos-parisuhteessa olennaista. joustoa tarvitaan, mutta kun suhde perustuu rakkaudelle, luottamukselle ja kunnioitukselle, se todella toimii :)

    • jeanamarc

      olen vaakamies ja perheessäni on 4 naista 4:ssä sukupolvessa, kaikki kaksosia. kaksosista ei voi sanoa muuta kuin että heitä ei voi kukaan ymmärtää, paitsi toinen kaksonen, ja ehkä vaaka : )

    • waaka

      ovat nopeita käänteissään ja aika äkkipikaisia, mut vauhdikkuus on söpöä ;-)

      • waaka

        kaksoset ovat joskus ns. omissa maailmoissaan... vähän niinku me vaa'at... ja niitä kiinnostaa yhtä monet asiat ku vaakojakin.


    • ensin mainittu

      vaaoista ja kaksosista sanotaan, että ovat pinnallisia. mielestäni tämä on ihan huuhaata. kaksosten kanssa olen itse käynyt todella syvällisiä ja merkityksellisiä keskusteluja. molemmat merkit ovat myös tunteellisia, rationaalisen pinnan alla.

    • vaakanen

      nokkela, ihanasti hymyilevä, hurmaava pilke silmäkulmassa on hällä melkeinpä aina, paitsi niinä huonompina päivinä, jolloin saattaa tuijottaa eteensä lasittunein katsein. "kaksoseni" on hieman kärsimätön, mutta sinnikäs. jääräpää, mutta oppivainen :) osaa arvostaa tasavertaista keskustelua. yhtä muuttuva kuin vaaka, tai ainakin sopeutuu hyvin vaa'an muutoksiin. sopivasti järkevä, sopivan hullu ;)

      • vaakanen

        .. ja fiksu kuin mikä, monipuolinen :)


    • Kallatar76

      Kaksosmies on näin vaakanaisen mielestä täysin mahdottoman, käsittämättömän, ihmeellisen hurmaava!

      En voi kuvitella kyllästyväni kaksosen tuoreuteen ja ajan hermolla kieppumiseen. Ensimmäinen sana, jonka yhdessäolomme toi minulle mieleen oli dynamiikka. Jotenkin vaan homma toimii ja vie eteenpäin. Kumpikin kykenee potkimaan toista eteenpäin ja myös suuntaamaan yhdessä samaan suuntaan.

      Toinen sana oli sitten romanssi. Herkkä, eroottinen ja vivahteikas -ei verrattavissa mihinkään aiempaan.

      Allekirjoitan kaiken negatiivisen, mitä kaksosmiehistä sanotaan (epäluotettava, itsekeskeinen jne.), mutta jostain syystä tässä merkissä nuo merkit eivät aiheuta samanlaista hylkymekanismia kuin muissa merkeissä.

      Vielä kolmas sana, jonka me molemmat allekirjoitamme: sopiva. Olen vain tuolle toiselle sopiva ja päinvastoin.

      Että siinä jotain mielipidettä (5v pari)

    • syötävän

      ihana, on se niin että se se on kaksosmies :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe