Jep,me ollaan paras merkki.Reippaita,ei niin femiinisiä,pärjätään ilman kaluja,muut seuraa perästä,suoraansanoen ollaan toiselta planeetalta.terveisin,oinastytteli 43v.
Pässipää
3
1248
Vastaukset
- tääl toinenkin
eiköhän tossa ollunnaki kaikki kohallaan. tv: 2 kissaa omistava
- maritaz
Moi!
Osuitpa oikeaan ja näin se asia on minun mielestäni. Mutta ollaan, me,,, tosi kivoja ja luotettavia, auttavaisia ystäviä. Mutta mikä vittu siinä on kun se harva kerta kun tarvitsisi apua, niin ystävillä on menoja!! Me kun ei tarvita toisen ihmisen apua, ku tosi hädässä... me ollaan vahvoja..Käytetäänkö meitä hyväksi???- näin on
Meitä oinaita käytetään hyväksi! Sen olen huomannut, että näin on.. Silloin, kun me tarvitsisimme apua, ikäänkuin ketään ei kiinnosta.
Tosin meitä oinaita se tuskin haittaa, kun osaamme kyllä pitää huolen ihan itse omista asioistamme..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471