Mulla on yksinäinen Vappu.Istun nyt tämän lootan ääressä ja katselen mitä muut kirjoittavat.Sitten taidan vähän imuroida nuorison jälkiä.Söin tippaleivän ja kattelin ikkunasta.Olen just eronnut ja ikävältä ja yksinäiseltä tuntuu,mutta ei tee mieli hakea seuraakaan.Plääh!Jospa lämmitän saunan ,otan lasin viiniä ja istuskelen sitten itsekseni parvekkeella jonkun paksun peiton alla.Käykö tämä vapusta?
yksinäinen
6
1215
Vastaukset
- anonymous 65536
huomennapa bilettäjillä on krapula
- pieni vappu
Kiitosta vaan kaikille,jotka vastailivat viestiini.Pakkohan ei ole mennä minnekään, ja nyt aamulla olo on virkeä ja ihan ok.
Nuoriso on taas kotona ja avattiin cavapullo ja maisteltiin aamiaista.Ihan kiva näinkin!pakkohan se on elämää jatkaa,vaikka välillä vaikealta tuntuu etsiä siihen perusteellisen painavaa syytä.Iloista ja mielekästä kevään/kesän alkua kaikille!
- maka68
KYLLÄ VAPUN VIETTO TUOLLAKIN TAVALLA LUONNISTAA.ON VARMAAN HYVÄKIN OLLA ITSEKSEEN, JA KUNNELLA ITSEÄÄN JA AJATUKSIAAN, EI SIINÄ VÄLTTÄMÄTTÄ TOISTA OSAPUOLTA TARVITA, OLETHAN JUURI KÄYNYT LÄPI PROSESSIN JOSSA LUOVUT TOISESTA. LÄMMIN PEITTO SATTAA LÄMMITTÄÄ YHTÄPALJON JA ENEMMÄNKIN , KUIN EI TOIMIVA SUHDE.
HYVÄÄ VAPPUA!!!! - rebelius
Toivottavasti menee mukavasti. Minulla taitaa olla jo kymmenes vappu näin yksikseni. Eikä ole valittamista. Pää kirkas ja unikin oli rauhallinen kahdeksan tuntinen. Yhden ainokaisen keppanan otin.
Minusta on kumma miten nykyään pitäisi aina juhlia jos joku kumman pyhä on allakkaan merkattu. En edes mitenkään voi tajuta, että porukka väen väkisin, kuoleman kielissä pakottautuu ulos vappupäivänä johonkin kuuntelemaan toisten mölinöitä. Ei sitten millään.- mutta Wappua
toivottelen teille silti, juhli nyt mielessäsi kevään alkua! Ihana fiilis, vaik mikään ei onnistuisikaan...
- Manta-55
..kiva jos olis seuraa, mutta hyvin meni haukunkin kanssa.Itsekin olen vuosi sitten ja oli kamu, mutta alko voitti aina. laitoin just Vapuksi pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972