Haluiasin kysyä yhtä juttua liittyen susi uniini.
;D
Näen hyvin usein noin kolme kertaa viikossa unta missä on paljon susia jotka ensin yrittävät tappaa minut kuin olisin vain tavallinen ihminen mutta unen edetessä "kesytän" susi lauman jossa on yleensä 10-12 sutta ja niistä tulee "kavereitani".
Unet ovat usein hyvin pitkiä eikä niissä ole mitään pätkiä tai keskeytyksiä paitsi sitten kun herään.
Muistan tarkasti juuri nämä unet, äänet, nimet, ympäristöt, ulkonäöt.
Uni ei ole ikinä sama, vaan erilainen mutta sama aihe jossa on susia, kesytän ne ja niistä tulee "kavereitani"
Yleensä unissa asun yksin metsän vieressä jossa sudet asuvat ja sitten kutsun niitä ja autan niitä sun muuta.
Saattaa kuulostaaa tyhmältä, mutta minua todellakin vaivaa nämä unet :DD
tarkottavatko ne jotain vai tulevatko ne vain alitajunnastani?
Nämä unet eivät ole painajaisia, nimittäin olisi
todella mahtavaa jos ne olisivat totta,
sillä kun olen näitä unia nähnyt, olen alkanut kiintyä susiin :OO
Kiitos vastauksista outoon kysymykseeni :D
Sudet
3
374
Vastaukset
- eipä hätää.
Susien kesyttäminen (tai villieläinten) unessa symboloi unennäkijän hyviä ihmissuhdetaitoja. Eli henkilö tulee hyvin hankalienkin ihmisten kanssa toimeen ja saa jopa heistä hyviä ystäviä itselleen.
Muuten, jos pidät susista tai ne kiehtovat sinua niin vuokraappa Neil Jordanin elokuva "Sudet tulevat". Saattaisit nauttia tuosta kiehtovasta, aikuisten sadusta jossa joissain ihmisistä asuu susi joka konkreettisesti kuoriutuu esiin (ihminen siis muuttuu sudeksi karvakuonoineen).
Jännittävä, kiehtova saaga "susien" ystäville.- uuggeli
Kiitos avusta ja suosituksesta :D
- Nimetön
Ihana uni, minäkin olen nähnyt samanlaisia unia monen vuoden ajan. Itse ajattelin sen niin, että tarkoitus oli oppia hallitsemaan viettejä ja vaistoja. Pakenin susia pitkään ja luulin niiden olevan agressivisia kunnes lakkasin pakenemasta ja ne tulivat nuolemaan minua. Niitä unia oli usein ja niitä piti opettaa tottelemaan. Aina kun pelkäsin ne muuttuivat muriseviksi mutteivät koskaan hyökänneet kenenkään kimppuun. Jossakin vaiheessa ne puhuivat, ottivat minua tosi hellästi kädestä kiinni suullaan ja sellainen loppuhuipentuma oli kun niitä oli neljä ja ne painautuivat minua vasten ja minulle ilmestyi neljä kättä, joilla pidin kiinni neljästä kädestä - silloin unessani oli yö - ja unessa aamulla kun heräsin minua vasten oli painautunut neljä intiaania. Sudet olivat yön aikana muuttuneet ihmisiksi ja oli sellainen ylimaallisen turvallinen olo. Ajattelin aamulla, että nyt toivottavasti vietit ja vaistot ovat jalostuneet. Ihana kuulla samanalaisesta unesta :)
En tiedä onko tästä mitään apua. Itse ikävöin susi-unia, jotka loppuivat, kestettyään vuosia, juuri tähän viimeiseen. Nauti niistä niin kauan kun voit ja unohda länsimainen ajattelutapa susista, missä aina ajatellaan niiden olevan pahoja. Nehän ovat tosi sosiaalisia laumaeläimiä, koiramaisia ja jos luet joskus intiaaneista jotain löydät varmasti toisenlaista tietoa niistä. Susi oli monessa heimossa opettajan symboli ja susia kunnioitettiin aina.Jos löydät tällaisen kirjan kuin Never cry wolf, kirjoittaja Farley Mowat niin kannattaa lukea. Perustuu tositapahtumiin missä kirjailija vietti pitkiä aikoja susilauman kanssa Kanadassa ja on siis aivan uskomaton kirja.
Kaikkea hyvää sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967