kasveista?
mikä olisi hyvä
3
380
Vastaukset
- Onttomukulakiurunkannus
Itselläni on Luonnon hyötykasvit ja luonnonmukainen viljely. Mahtava tietopaketti, olen lukenut sen pari kertaa kannesta kanteen.
Pitäisi lukea taas uudelleen, aina tarttuu jotain uutta haaviin! Ainoa haittapuoli on epäselvä hakemisto - tai sitten en osaa sitä käyttää.
Ihan sama kirja on pikkusiskoni mukaan ilmestynyt jonkin puutarhakirjasarjan osanakin, en nyt vaan muista minkä...
Myöskin Toivo Rautavaaran tekemiä varmasti asiantuntevia kirjoja varmaan on olemassa.- vanha kokki
Tämä tulisieluinen terveysmies luennoi meille aikoinaan Lepaalla sienistä ja muista luonnon hyötykasveista. Professorin mittavasta kirjallisesta tuotannosta voin suositella kysyjälle ainakin kirjaa: Mihin kasvimme kelpaavat. Kysele kirjastoista muitakin hänen teoksiaan, myös laihdutusohjeita, jos tarvitset.
- tässä ja ...
loput lainaat kirjastosta
MTT (Maa- ja elintarvike-talouden tutkimuskeskus)
http://www2.mtt.fi/cgi-bin/thw?$%7Bhtml%7D=docu_1&$%7Boohtml%7D=docu_1&$%7BSORT%7D=PY DESC&$%7BBASE%7D=wwwyrtti&daca='1-1 ROHDOS- JA L%C4%C4KEKASVIT'&$%7BMAXHITS%7D=2000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043