Kuinka edullisesti olet päässyt Maltalle?

Impilempi

Varaisimme matkan Maltalle mielestämme tosi edullisesti!
Mihin hintaan muut ovat matkustaneet edullisimmillaan?

En ole aiemmin käynyt Maltalla ja ihan mielenkiinnolla odotan reissuun lähtöä. Onkohan siellä jo kesä ja lämmintä?

7

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekan kyydissä

      Ja hei, daa!!!

      Ajattelitko, että sinun hintasi (jota et ilmoita) jotenkin halpenisi siitä, että vertaat sitä jonkun toisen matkan hintaan?

      Ja lämpötilat säät näkee helpoiten sääsivuilta. Mutta ei tämän hetken sää takaa, että juuri silloin kun sinä sinne menet olisi hyvä sää. Vaikka tietysti Tunisian leveyksillä, jossa Malta sijaitsee, on kyllä suhteellisen kesä juuri nytkin. Lämpöä riittää liiaksikin asti - ellei sitten satu huono tuuri.

      Mukavaa matkaa valitsemallanne tiellä. Ja pst. hellitä vähän sitä pipoa! Matkailussahan on kyse heittäytymisestä pieneen seikkailuun - tai suureen. Siksihän matkalle juuri lähdetään, että koettaisiin jotain muuta kuin arjessa. Siis ettei elämä koko ajan olisi niin tiukasti hallittavissa.

    • Pirjon

      Meidän matka maksoin 449€/viikko.

      Päivisin oli lämmintä varjossa n. 20 astetta 3.5. oli jo 24 ja perjantaiksi luvattiin 28. Iltaisin tietenkin viileni ja ohut neule oli tarpeen.

      • matk

        Mistä sait matkan noin halvalla? Itse olen lähdössä maltalle, mutta tarvitsisin pelkän lennon. Hinnat ovat kuitenkin yleensä noin 600e :/


      • reinoka
        matk kirjoitti:

        Mistä sait matkan noin halvalla? Itse olen lähdössä maltalle, mutta tarvitsisin pelkän lennon. Hinnat ovat kuitenkin yleensä noin 600e :/

        pelkat lennot kahdelle viikoksi, menopaluu 718 ekua.
        Olemme parhaillaan, paivalampotilat nousussa, nyt 22, viikonlopuksi 26 astetta.


      • maltalle
        reinoka kirjoitti:

        pelkat lennot kahdelle viikoksi, menopaluu 718 ekua.
        Olemme parhaillaan, paivalampotilat nousussa, nyt 22, viikonlopuksi 26 astetta.

        Vajaat 700 euroa kahdelta huoneistohotellissa. Halvimmillaan taisi päästä 600 euroon kaksi henkilöä.


    • tiitu

      taalla ollaan ja lamminta on...ylihuomenna kotiin.

    • Ryanair lentää ja laskeutuu

      Ryanair, tuo halpamatkalaisten toivo.
      Ryanair lentelee myös Maltalle mm. Lontoosta ja Bremenistä. tällähetkellä olisi mahd. saada matka maltalle 40€ meno-paluu majoitus liikenne ruoka, joten sanoisin tuon olevan varsin hyvä vaihtoehto omatoimimatkailijoille :) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe