Kerrohan!
Minulla meni hyvin, vaikka nikkini näyttää, että minulla olisi taipumusta liiallisuuteen, se ei pidä paikkaansa.%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Menikö Wappuaatto miten?
14
1029
Vastaukset
Vapunaatto meni hienosti Pystybaarin terassilla fällyjen sisällä. Pahuksen kylmää oli, ei riittänyt sisäinen lämmike, siksi nuo fällyt.
Ihan vaan tyttöporukassa oltiin ja hauskaa oli.
Toivottavasti ovat kaikki kotiin osanneet, Innostui eräs typykkä ottamaan yhden liikaa ja hän kun ei ole tottunut limua väkevämpään.
Toivotaan, että kaikki hyvin, eikä pää olisi kovin kipeä!- KristaTee
tiennyt että rakas limuni oli terästetty. Vaan ei se mitään, hyvää oli ja paljon meni. Kovin oli hauska vappu, ensi vuonna taas.
- KristaTee
KristaTee kirjoitti:
tiennyt että rakas limuni oli terästetty. Vaan ei se mitään, hyvää oli ja paljon meni. Kovin oli hauska vappu, ensi vuonna taas.
se on hieman tyhjän tuntuinen. Mies sanoo että se on normaali olotila. Pitäisikö loukkaantua?
- elma05
hyvin,kiitos kysymästä .Tuo %-määrä nikissäsi on todella niin suuri ,joten siihen en päässyt.Mikä on koti siman %,sen vahvenpaa ei meillä tänä vapunaattona.
Tästä aamusta sen verran,jotta suomelipun kävin 8-aikoihin nostamassa ja pyöräilty sen päälle n.1tunti.
Iloista Vappumieltä kaikille kirjoittelijoille! - Ainokki
Vappu aatto meni ihan oikeesti kontaten.
Pesin saunan ja pesuhuoneen lattian juuriharjalla kontallaan. Eilen pesin myös kaikki ikkunat ja tänään siivosin pölyt kaikista huoneista ja pyyhin lattiat.
Vappuhan on työn juhla. :)
Hyvää loppuvappua vaan kaikille työläisille ja työttömille.- %%%kontaten%%%
Imuroidessani lattioita on parisänkyjen alta "kontaten" imuroitava, saadakseen täysin puhdasta parkettia.
Ja parisängyistä en ole pystynyt luopumaan mieheni kuoleman jälkeenkään, vaikka vaihdoin uudet sängyt, sillä en pidä kapeasta sängystä sisustuksenkaan kannalta, se ei ole kaunis.
"Kontaten" joudun vielä tänään levittämään matot paikoilleen, sillä ruokapöydän alla on 28 jalkaa, no, tuolit ensin sivuun ja neljän jalan alle matto hivutetaan, sitten vasta tuolit takaisin.
Vappuhan on työn juhla! :)
Aion rekisteröidä nikkini %%%kontaten%%% - raittiutta,
%%%kontaten%%% kirjoitti:
Imuroidessani lattioita on parisänkyjen alta "kontaten" imuroitava, saadakseen täysin puhdasta parkettia.
Ja parisängyistä en ole pystynyt luopumaan mieheni kuoleman jälkeenkään, vaikka vaihdoin uudet sängyt, sillä en pidä kapeasta sängystä sisustuksenkaan kannalta, se ei ole kaunis.
"Kontaten" joudun vielä tänään levittämään matot paikoilleen, sillä ruokapöydän alla on 28 jalkaa, no, tuolit ensin sivuun ja neljän jalan alle matto hivutetaan, sitten vasta tuolit takaisin.
Vappuhan on työn juhla! :)
Aion rekisteröidä nikkini %%%kontaten%%%sillä muuten en jaksaisi imuroida kaikkea enkä
laittaa mattoja.
Ihan sataa en jaksanut näitä laittaa:%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% - laiska..
raittiutta, kirjoitti:
sillä muuten en jaksaisi imuroida kaikkea enkä
laittaa mattoja.
Ihan sataa en jaksanut näitä laittaa:%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%töitään laskee...
- voisi luulla
raittiutta, kirjoitti:
sillä muuten en jaksaisi imuroida kaikkea enkä
laittaa mattoja.
Ihan sataa en jaksanut näitä laittaa:%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%tuosta %-määrästä, että sinulla on taipumusta liiallisuuteen, niin se ei pidä paikkaansa,
mutta 'kontaten'sängyn alta imurointi täysraittiina,
eikö kuitenkin vähän liiallisuutta mukana?
Vai oliko tää sinusta kiva huijaus, me luultiin sun puhuvan suurista promillemääristä, vaikka niin, kyllähän tuo on prosentin merkki eikä promillen. - Ainokki
%%%kontaten%%% kirjoitti:
Imuroidessani lattioita on parisänkyjen alta "kontaten" imuroitava, saadakseen täysin puhdasta parkettia.
Ja parisängyistä en ole pystynyt luopumaan mieheni kuoleman jälkeenkään, vaikka vaihdoin uudet sängyt, sillä en pidä kapeasta sängystä sisustuksenkaan kannalta, se ei ole kaunis.
"Kontaten" joudun vielä tänään levittämään matot paikoilleen, sillä ruokapöydän alla on 28 jalkaa, no, tuolit ensin sivuun ja neljän jalan alle matto hivutetaan, sitten vasta tuolit takaisin.
Vappuhan on työn juhla! :)
Aion rekisteröidä nikkini %%%kontaten%%%...on meilläkin. Yksin laitan maton näin, kumarran (nöyränä) pöydän päässä niin syvään että, pää ja hartiat menee pöydän alle, sitten hartioilaa nostan pöytää ja pujotan maton kahden jalan alle ja sitten toinen kumarrus toisessa päässä ja tuolit paikoilleen.
Sängyn alustan imuroin joskus, vatsallani maaten sängyn vieressä tai sitten vedän sängyn iri seinästä. En kylläkään jaksa työntää sitä takaisin paikoilleen.
Kerran jäin itse kiinni sinne sängyn ja seinän väliin, piti sitten kiemurrella kuin toukka sieltä pois.
En kyllä minäkään pidä kapeasta sängystä, siitähän voi pudota lattialle.
Sun tarvii laittaa polvisuojat. :)
pois - Ainokki
Ainokki kirjoitti:
...on meilläkin. Yksin laitan maton näin, kumarran (nöyränä) pöydän päässä niin syvään että, pää ja hartiat menee pöydän alle, sitten hartioilaa nostan pöytää ja pujotan maton kahden jalan alle ja sitten toinen kumarrus toisessa päässä ja tuolit paikoilleen.
Sängyn alustan imuroin joskus, vatsallani maaten sängyn vieressä tai sitten vedän sängyn iri seinästä. En kylläkään jaksa työntää sitä takaisin paikoilleen.
Kerran jäin itse kiinni sinne sängyn ja seinän väliin, piti sitten kiemurrella kuin toukka sieltä pois.
En kyllä minäkään pidä kapeasta sängystä, siitähän voi pudota lattialle.
Sun tarvii laittaa polvisuojat. :)
poispois, kuka sen sinne loppuun kirjoitti.
EN AINAKAAN MINÄ - ...ja parasta kaikesta...
Ainokki kirjoitti:
...on meilläkin. Yksin laitan maton näin, kumarran (nöyränä) pöydän päässä niin syvään että, pää ja hartiat menee pöydän alle, sitten hartioilaa nostan pöytää ja pujotan maton kahden jalan alle ja sitten toinen kumarrus toisessa päässä ja tuolit paikoilleen.
Sängyn alustan imuroin joskus, vatsallani maaten sängyn vieressä tai sitten vedän sängyn iri seinästä. En kylläkään jaksa työntää sitä takaisin paikoilleen.
Kerran jäin itse kiinni sinne sängyn ja seinän väliin, piti sitten kiemurrella kuin toukka sieltä pois.
En kyllä minäkään pidä kapeasta sängystä, siitähän voi pudota lattialle.
Sun tarvii laittaa polvisuojat. :)
pois...wapun jälkeen on hyvä olo, pää ei ole kipeä, hushållissa on puhdasta ja raikasta, elämä hymyilee!
Hyvää wapunjälkeistä aikaa Ainokille ja muillekin
toivottelee %%%kontaten%%%. - Ainokki
...ja parasta kaikesta... kirjoitti:
...wapun jälkeen on hyvä olo, pää ei ole kipeä, hushållissa on puhdasta ja raikasta, elämä hymyilee!
Hyvää wapunjälkeistä aikaa Ainokille ja muillekin
toivottelee %%%kontaten%%%.Kiitos samoin.
Ei ollut pää pipinä minullakaan.
Oli ihana tulla töistä kotiin, kun oli siistiä.
Joillakin työkavereilla vaan oli iskenyt flunssan poikainen,? kait, koska ei näkynyt työpaikalla. Kylmäähän se kyllä piteli.
Eipä silti, iski se flunssa mieheenikin, vaikka on absolutisti.
Muuten, ajattelin hommata itselleni ne polvisuojat. On varmaan mukavampi luututa kontallaan niiden kanssa. Tai no....
Hyvää yötä kaikille ja mukavia unikuvia.
- voi hankkia
juomalla viinaa.
Hyvin lyhytnäköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664