Menikö Wappuaatto miten?

%%%kontaten%%%

Kerrohan!
Minulla meni hyvin, vaikka nikkini näyttää, että minulla olisi taipumusta liiallisuuteen, se ei pidä paikkaansa.%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

14

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapunaatto meni hienosti Pystybaarin terassilla fällyjen sisällä. Pahuksen kylmää oli, ei riittänyt sisäinen lämmike, siksi nuo fällyt.

      Ihan vaan tyttöporukassa oltiin ja hauskaa oli.
      Toivottavasti ovat kaikki kotiin osanneet, Innostui eräs typykkä ottamaan yhden liikaa ja hän kun ei ole tottunut limua väkevämpään.

      Toivotaan, että kaikki hyvin, eikä pää olisi kovin kipeä!

      • KristaTee

        tiennyt että rakas limuni oli terästetty. Vaan ei se mitään, hyvää oli ja paljon meni. Kovin oli hauska vappu, ensi vuonna taas.


      • KristaTee
        KristaTee kirjoitti:

        tiennyt että rakas limuni oli terästetty. Vaan ei se mitään, hyvää oli ja paljon meni. Kovin oli hauska vappu, ensi vuonna taas.

        se on hieman tyhjän tuntuinen. Mies sanoo että se on normaali olotila. Pitäisikö loukkaantua?


    • elma05

      hyvin,kiitos kysymästä .Tuo %-määrä nikissäsi on todella niin suuri ,joten siihen en päässyt.Mikä on koti siman %,sen vahvenpaa ei meillä tänä vapunaattona.
      Tästä aamusta sen verran,jotta suomelipun kävin 8-aikoihin nostamassa ja pyöräilty sen päälle n.1tunti.
      Iloista Vappumieltä kaikille kirjoittelijoille!

    • Ainokki

      Vappu aatto meni ihan oikeesti kontaten.
      Pesin saunan ja pesuhuoneen lattian juuriharjalla kontallaan. Eilen pesin myös kaikki ikkunat ja tänään siivosin pölyt kaikista huoneista ja pyyhin lattiat.
      Vappuhan on työn juhla. :)
      Hyvää loppuvappua vaan kaikille työläisille ja työttömille.

      • %%%kontaten%%%

        Imuroidessani lattioita on parisänkyjen alta "kontaten" imuroitava, saadakseen täysin puhdasta parkettia.
        Ja parisängyistä en ole pystynyt luopumaan mieheni kuoleman jälkeenkään, vaikka vaihdoin uudet sängyt, sillä en pidä kapeasta sängystä sisustuksenkaan kannalta, se ei ole kaunis.
        "Kontaten" joudun vielä tänään levittämään matot paikoilleen, sillä ruokapöydän alla on 28 jalkaa, no, tuolit ensin sivuun ja neljän jalan alle matto hivutetaan, sitten vasta tuolit takaisin.
        Vappuhan on työn juhla! :)
        Aion rekisteröidä nikkini %%%kontaten%%%


      • raittiutta,
        %%%kontaten%%% kirjoitti:

        Imuroidessani lattioita on parisänkyjen alta "kontaten" imuroitava, saadakseen täysin puhdasta parkettia.
        Ja parisängyistä en ole pystynyt luopumaan mieheni kuoleman jälkeenkään, vaikka vaihdoin uudet sängyt, sillä en pidä kapeasta sängystä sisustuksenkaan kannalta, se ei ole kaunis.
        "Kontaten" joudun vielä tänään levittämään matot paikoilleen, sillä ruokapöydän alla on 28 jalkaa, no, tuolit ensin sivuun ja neljän jalan alle matto hivutetaan, sitten vasta tuolit takaisin.
        Vappuhan on työn juhla! :)
        Aion rekisteröidä nikkini %%%kontaten%%%

        sillä muuten en jaksaisi imuroida kaikkea enkä
        laittaa mattoja.
        Ihan sataa en jaksanut näitä laittaa:%%%%%%%%%
        %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%


      • laiska..
        raittiutta, kirjoitti:

        sillä muuten en jaksaisi imuroida kaikkea enkä
        laittaa mattoja.
        Ihan sataa en jaksanut näitä laittaa:%%%%%%%%%
        %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

        töitään laskee...


      • voisi luulla
        raittiutta, kirjoitti:

        sillä muuten en jaksaisi imuroida kaikkea enkä
        laittaa mattoja.
        Ihan sataa en jaksanut näitä laittaa:%%%%%%%%%
        %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

        tuosta %-määrästä, että sinulla on taipumusta liiallisuuteen, niin se ei pidä paikkaansa,

        mutta 'kontaten'sängyn alta imurointi täysraittiina,

        eikö kuitenkin vähän liiallisuutta mukana?

        Vai oliko tää sinusta kiva huijaus, me luultiin sun puhuvan suurista promillemääristä, vaikka niin, kyllähän tuo on prosentin merkki eikä promillen.


      • Ainokki
        %%%kontaten%%% kirjoitti:

        Imuroidessani lattioita on parisänkyjen alta "kontaten" imuroitava, saadakseen täysin puhdasta parkettia.
        Ja parisängyistä en ole pystynyt luopumaan mieheni kuoleman jälkeenkään, vaikka vaihdoin uudet sängyt, sillä en pidä kapeasta sängystä sisustuksenkaan kannalta, se ei ole kaunis.
        "Kontaten" joudun vielä tänään levittämään matot paikoilleen, sillä ruokapöydän alla on 28 jalkaa, no, tuolit ensin sivuun ja neljän jalan alle matto hivutetaan, sitten vasta tuolit takaisin.
        Vappuhan on työn juhla! :)
        Aion rekisteröidä nikkini %%%kontaten%%%

        ...on meilläkin. Yksin laitan maton näin, kumarran (nöyränä) pöydän päässä niin syvään että, pää ja hartiat menee pöydän alle, sitten hartioilaa nostan pöytää ja pujotan maton kahden jalan alle ja sitten toinen kumarrus toisessa päässä ja tuolit paikoilleen.
        Sängyn alustan imuroin joskus, vatsallani maaten sängyn vieressä tai sitten vedän sängyn iri seinästä. En kylläkään jaksa työntää sitä takaisin paikoilleen.
        Kerran jäin itse kiinni sinne sängyn ja seinän väliin, piti sitten kiemurrella kuin toukka sieltä pois.
        En kyllä minäkään pidä kapeasta sängystä, siitähän voi pudota lattialle.
        Sun tarvii laittaa polvisuojat. :)
        pois


      • Ainokki
        Ainokki kirjoitti:

        ...on meilläkin. Yksin laitan maton näin, kumarran (nöyränä) pöydän päässä niin syvään että, pää ja hartiat menee pöydän alle, sitten hartioilaa nostan pöytää ja pujotan maton kahden jalan alle ja sitten toinen kumarrus toisessa päässä ja tuolit paikoilleen.
        Sängyn alustan imuroin joskus, vatsallani maaten sängyn vieressä tai sitten vedän sängyn iri seinästä. En kylläkään jaksa työntää sitä takaisin paikoilleen.
        Kerran jäin itse kiinni sinne sängyn ja seinän väliin, piti sitten kiemurrella kuin toukka sieltä pois.
        En kyllä minäkään pidä kapeasta sängystä, siitähän voi pudota lattialle.
        Sun tarvii laittaa polvisuojat. :)
        pois

        pois, kuka sen sinne loppuun kirjoitti.
        EN AINAKAAN MINÄ


      • ...ja parasta kaikesta...
        Ainokki kirjoitti:

        ...on meilläkin. Yksin laitan maton näin, kumarran (nöyränä) pöydän päässä niin syvään että, pää ja hartiat menee pöydän alle, sitten hartioilaa nostan pöytää ja pujotan maton kahden jalan alle ja sitten toinen kumarrus toisessa päässä ja tuolit paikoilleen.
        Sängyn alustan imuroin joskus, vatsallani maaten sängyn vieressä tai sitten vedän sängyn iri seinästä. En kylläkään jaksa työntää sitä takaisin paikoilleen.
        Kerran jäin itse kiinni sinne sängyn ja seinän väliin, piti sitten kiemurrella kuin toukka sieltä pois.
        En kyllä minäkään pidä kapeasta sängystä, siitähän voi pudota lattialle.
        Sun tarvii laittaa polvisuojat. :)
        pois

        ...wapun jälkeen on hyvä olo, pää ei ole kipeä, hushållissa on puhdasta ja raikasta, elämä hymyilee!

        Hyvää wapunjälkeistä aikaa Ainokille ja muillekin
        toivottelee %%%kontaten%%%.


      • Ainokki
        ...ja parasta kaikesta... kirjoitti:

        ...wapun jälkeen on hyvä olo, pää ei ole kipeä, hushållissa on puhdasta ja raikasta, elämä hymyilee!

        Hyvää wapunjälkeistä aikaa Ainokille ja muillekin
        toivottelee %%%kontaten%%%.

        Kiitos samoin.
        Ei ollut pää pipinä minullakaan.
        Oli ihana tulla töistä kotiin, kun oli siistiä.

        Joillakin työkavereilla vaan oli iskenyt flunssan poikainen,? kait, koska ei näkynyt työpaikalla. Kylmäähän se kyllä piteli.

        Eipä silti, iski se flunssa mieheenikin, vaikka on absolutisti.

        Muuten, ajattelin hommata itselleni ne polvisuojat. On varmaan mukavampi luututa kontallaan niiden kanssa. Tai no....

        Hyvää yötä kaikille ja mukavia unikuvia.


    • voi hankkia

      juomalla viinaa.

      Hyvin lyhytnäköistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe