Viime sodissa Suomi oli yksin.
Suomi Natossa eli
1
535
Vastaukset
- Huolestunut Suomalainen
Suomessa kun ollaan enemmän tai vähemmän käyty kiivasta asemasodan vaiheen saannutta nato-keskustelua, niin herää kysymys: nostattaako Viron tapahtumat maamme Nato suosiota ja palveleeko näin tapahtumat tahallisesti vai tahattomasti sen puolesta?
Jos tuo venäläistaustaisten ihmisten vähemmistö status toteutuu, katson, että Venäjän aktiivinen kiinostus Suomea kohtaan lisääntyy ja suorat (Venäjän hallitus) tai epäsuorat (siis Duuman kautta esitetyt syytökset) tulisivat varmasti saamaan uuden ja vähemmän hymyilyttävän "äänen sävyn".
Tälläisessä tilanteessa katsosin velvollisuudekseni muuttaa NATO-kantani sille myönteiseksi. Valitettavasti!
Mutta ei enää koskaan 1939-1940 vuoden poliittista yksinäisyyttä suomelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311