Viime sodissa Suomi oli yksin.
Suomi Natossa eli
1
588
Vastaukset
- Huolestunut Suomalainen
Suomessa kun ollaan enemmän tai vähemmän käyty kiivasta asemasodan vaiheen saannutta nato-keskustelua, niin herää kysymys: nostattaako Viron tapahtumat maamme Nato suosiota ja palveleeko näin tapahtumat tahallisesti vai tahattomasti sen puolesta?
Jos tuo venäläistaustaisten ihmisten vähemmistö status toteutuu, katson, että Venäjän aktiivinen kiinostus Suomea kohtaan lisääntyy ja suorat (Venäjän hallitus) tai epäsuorat (siis Duuman kautta esitetyt syytökset) tulisivat varmasti saamaan uuden ja vähemmän hymyilyttävän "äänen sävyn".
Tälläisessä tilanteessa katsosin velvollisuudekseni muuttaa NATO-kantani sille myönteiseksi. Valitettavasti!
Mutta ei enää koskaan 1939-1940 vuoden poliittista yksinäisyyttä suomelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64707- 42681
- 90618
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480